Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on suosikkisi Sinkkuelämän neljästä naisesta?

Vierailija
06.04.2010 |

Minulla Miranda - uskottavin ja aidoin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin Sinkkuelämästä vasta jollakin sen monista uusintakierroksista ja tykkäsin siitä paljon! Siinä on paljon enemmän tasoja kuin äkkikatsomalla luulisi.

Mutta se otti päähän kun lopussa Carriesta taistelivat työhönsä paneutunut taiteilija ja Kiho. Siinä ei ollut mitään valintaa, ei vaikeutta. Jos sarja olisi huipentunut Aidanin ja Kihon taisteluun Carriestä se olisi mun mielestä ollut paljon parempaa draamaa ja ehkä siitä Carrien loputtoman lapsellisesta hahmosta olisi irronnut jotakin kiinnostavaa.

Vierailija
22/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjan hienous on juuri siinä että 4 totaalisen erilaista naista on noin fantastisen ihania ystäviä toisilleen...

Jokaisella on selvät heikkoudet ja vahvuudet ystävänä ja siksi jokaisella on tietyt tilanteet jolloin käännytään tietyn ystävän puoleen...

Carriella on ihana tyyli ja siitä syntyvä huumori. Ihastuttava hahmo ja ystävä.

Miranda on ihanan suorasanainen tyyppi ja siitä syntyy usein mehukkaita tilanteita.

Charlotta on ihanan naivi ja perusarvoja vaaliva ja jälleen huvittavia tilanteita luvassa...

Ja Samantha... Tuo roisi, häpeilemätön ja estoton nainen! Ihan mahtava! Jotain mitä itse en ole ja aiheuttaa niin hauskoja nauruja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä mun suosikkijärjestys.

Charlotte paras siksi ettei se ole niin seksistinen koko aikaa ja Carriessa parasta se kirjoittamisjuttu, tyyppinä se on vähän tyhmä.

Mirandassa hauskinta sen realistisuus ja todellisuudentaju ja Samanthasta en oikeastaan pidä ollenkaan. En ymmärrä naisia joilel seksi on noin tärkeää.

Aidan oli läpensä ärsytttävä hahmo, olisin hermostunut itsekin tuollaisesta sitoutumisen vaatimisesta. Kiho osoittautui ihan uunoksi siinä leffassa, Carriena en olisi ikinä antanut anteeksi. Ylipäätään Carrien roikkuminen kihossa oli naurettavaa.

Sarjassa ei oikeastaan ole ketään josta olisin todella pitänyt tai johon olisi voinut samaistua.

Mutta sitä nyt saattoi katsoa huvikseen vain.

Vierailija
24/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanthasta en oikeastaan pidä ollenkaan. En ymmärrä naisia joilel seksi on noin tärkeää.]

En itse ole kevytkenkäisyyden kannattaja, mutta minusta se on yhtä ikävää sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
25/25 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus ei onnistunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi