Ja taas tuli anoppi avaimillaan siään aamulla, kun olin vielä pikkarit jalassa
aamutoimissa. Vitsit, että ärsyttää. Jos mä sanon sille asiasta niin ei takuulla enää hoida meidän lapsia. Olemme siis hänen talutusnuorassaan. Mä en JAKSA!!
Kommentit (30)
vastaus oli aika kaukana ap:n aloituksesta.
EI hoida lapsiamme säännöllisesti, ihan joskus harvoin sovitusti, ehkä kerran kolmessa viikossa pari tuntia. Ja usein vielä hänen luonaan. Että ei pitäisi olla kovin epäselvää, kenen kotiin tulee. ap
Jos anoppi on kerran suutahtavaa sorttia. Varmuusketjun voi perustella silläkin, että lapset karkailee muuten ulos.
Minunkin anoppini oli aikanaan sitä mieltä että saa tehdä kodissamme mitä haluaa yms. vain siitä syystä että tekee sen hyvä hyvyyttään.
Pelotteli ja itketti lapsia, sisusti miten halusi,ei välittänyt allergioista. Meillä ei anoppia voi edes ottaa lastenvahdiksi koska lapset ovat ihan hermona hänen käyntinsä jälkeen.
Suosittelen vahvaa irtiottoa moisesta henkilöstä.
Me saadaan olla nykyään paremmin rauhassa mutta kyllä on ollut vuosien vääntö takana ja monta kertaa on meille lyöty luuri korvaan ja katkastu välit kun ei olla ymmärretty hänen hyvyyttään ja uhrautumistaan. Minun anopistani on moni sanonut että hän on aivan rajaton ihminen.
a) hän soittaa ovikelloa
b) vara-avain on hätätapauksia varten
c) ehkä vähän hiiltyy, mutta tuskin lapsenlapsiaan siksi hylkää.
Turha sinun on hänelle puhua. Miehesi tehtävä hoitaa homma kuntoon.
Kun hän on juuri semmoinen "hyvä" ihminen- ainakin olevinaan siis. Välillä paljastaa todellisen luonteensa hermostuksissaan. Mutta on siis antanut meille paljon esim. rahallisesti eli "pitäisi" olla kiitollisuudessa. ap
varsinkin jos on varaavain, Miksi miehesi ei voi sanoa suoraan ,että ei apuasi tarvita, pysy poissa ,ja laita ylimääräiset rahat meille.En ymmärrä tätä jatkuvaa kiistaa anopin ja miniän välillä. Minusta vaan tuntuu,jotka ovat ilkeitä jo miniöinä ovat kahtakauheempia,sitten kun ovat itse anoppia.
varsinkin jos on varaavain, Miksi miehesi ei voi sanoa suoraan ,että ei apuasi tarvita, pysy poissa ,ja laita ylimääräiset rahat meille.En ymmärrä tätä jatkuvaa kiistaa anopin ja miniän välillä. Minusta vaan tuntuu,jotka ovat ilkeitä jo miniöinä ovat kahtakauheempia,sitten kun ovat itse anoppia.
ilkeitä anoppeja.
Jotkut ihmiste nyt vaan ovat ilkeitä, eikä sille kai voi mitään.
Jos olisin ap pyytäisin miestäni sanomaan äidilleen tai laittaisin sen varmuusketjusysteemin . Onhan se toisaalta hyvä että jollakin on se vara-avain jos jotakin sattuu.
ilkeä, haluaisin hyväksyä anoppini sellaisenaan, todella. Enkä olekaan ilkeä, mutta ajattelen ilkeästi, kun en halua, että hän tunkeutuu kotiimme. Jos hän olisikin vain ja ainoastaan hyvä ihminen niin saisi tullakin. Mutta hän on semmoinen välistävetäjä- jos kiellän vaikka lapsilta jotain leluja niin anoppi ostaa heille.
Mietin jo muuttoa kauas hänestä:( ap
vara-avain, mutta ei he talsi sisään aamuseitsemältä. Se on siellä siksi, että lapsi voi hakea, jos on unohtanut omansa tms.
Enkä minäkään käytä niitä viittä vara-avainta, jotka minulle on uskottu, siihen että kävelen niillä sisään miten lystään. Tarvittaessa päästän naapurin koululaisen sisään tai käyn toisessa naapurissa hakemassa postit ja kastelemassa kukat, jos viipyvätkin maalla pidempään ja soittavat ja pyytävät.
Normaali ihminen tajuaa kyllä, mikä on VARA-AVAIN.