Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi LAPSELLE (jonka jalka kasvaa!) pitäisi ostaa aidot Crocksit?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kopioita saattaa olla tällä hetkellä jopa vaikea saada, niitä on vissiin tuhottu, koska nehän ovat oikeastaan laittomia.

Vierailija
2/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan lapsille nyt pakko ostaa kenkiä ylipäänsäkin, vaikka jalka kasvaakin. Mahtavatko nuo nyt olla erityisen kalliitkaan kengät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa neljänkympin pintaan, lasten Crockseista en tiedä.

Vierailija
4/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalla tavalla kuin muutkin kengät.

En suostu ostamaan piraatteja, siksi ostan vain aitoja. Ja aidoissa on lisäksi jonkinlainen takuu, mitä ei halpakengissä ole.

Crocksit ovat hyvät kesäkengät lapselle.

Vierailija
5/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin lapselleni aidot crocsit netistä. www.crocs.fi. Hinta oli muistaakseni 24,90, koko 35.

Vierailija
6/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi että Cittarista/Prismasta ei löytynyt tarpeeksi pientä kokoa tytölleni (koko 24) heidän 5e/15e "puutarhakäyttö" sämpyläkengissä. Lapun mukaan koot menivät kyllä koosta 24- eteenpäin mutta nähtävästi olin sitten ihan liian mmyöhään liikenteessä kun yhtäkään pientä 24:s kokoa ei löytynyt. Ei sitten missään värissä (kyllä, katsoin myös poikien sämpyläkengät).

Menin sitten nettiin crocksin sivuille, klikkasin muutaman klikkauksen ja ostin koon 24 "sämpyläkengät" lapselle hintaan 24,95e. Kallista joo mutta kyllä minulla on laittaa tuon verran kenkiin ja siihen etten juokse pääkaupunkiseudun kenkäkauppoja läpi jonkun mahdollisen tarjouksen ja feikin perässä.

Vierailija
7/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että satsataan muutenkin vaatteissa laatuun, varsinkin lasten kengissä. Tosin crockseja meillä ei käytetä, mutta muuten ei mitään halpiskopioita osteta, oli kasvava tai ei.

Vierailija
8/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ostan.

Vierailija
9/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoivat 24.90 salama mcqueen kuvalla.

Ei siis mielestäni erityisen kalliit kengät.

Vierailija
10/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi sitten varmaan kysyä kaikista lastenvaatteista ja -kengistä jotka eivät ole ihan halvimpia mahdollisia. Niinpä, miksi pitäisi? Toisaalta, jos siihen on varaa ja se tekee iloiseksi, miksikäs ei? :-)

Vierailija
11/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä, kun aloitti seuraavana syksynä koulun. On nyt tokalla ja yhä on samat croksit päivittäin koulussa käytössä. Oli ne hieman isot ostaessa, mutta pystyi niitä käyttämään.

Saa nähdä nyt kun tuo kotiin koulun lopussa ne, että pitääkö ostaa ensi vuodelle uudet. Niin ja näitä crockseja voi vielä pikkuveli käyttää.

Ei minusta ole rahat menneet hukkaan.

Vierailija
12/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupat täynnä kopioita, mutta jos tarkoitat jotain virokopioita?

itse en oikein tiedä tekeekö mieli ostaa hongong kamaa kun tiedä mitä myrkkyä ovat.?

Vierailija
13/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat meinaan rumimmat kengät mitä löytyy. Paljon kauniimpia kesäkenkiä ja jopa puutarhakenkiä löytyy vaikka miten paljon.

Vierailija
14/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikeissä jalan asento ei ole niin hyvä kuin oikeissa.

Vierailija
15/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitää ostaa niitä, ovat meinaan rumimmat kengät mitä löytyy. Paljon kauniimpia kesäkenkiä ja jopa puutarhakenkiä löytyy vaikka miten paljon.

Ovat aivan omiaan meillä! Pihan poikki tulee juoksaistua monta kertaa päivässä. Meillä on saunassa (joka on piharakennuksessa) tosi kylmä lattia, joten sinnekin mennään Crockseilla. Ne on helppo pestä niin ulkohanan alla kuin sisälläkin, eivätkä ne ime vettä tai ole liukkaat märkinä. Talvellakin ne lämmittävät, kun käy hakemassa puita tai pannuhuoneessa. Prätkäreissuilla ne ovat lyömättömät kengät metsässä ja leirintäalueilla yöpyessä. Niitä voi käyttää myös leirintäaluiden ei-aina-niin-puhtaissa pesutiloissa suihkussa käydessä.

En mä niitä käytäkään kaupungilla käydessä, ne on mulle koti-, puutarha-, mökki- ja telttailukengät. Miksi ei Crockseja? Ne ovat kevyet, kätevät ja kestävät. Jos mulla ei olisi noita, olis paritkin kengät eri tarkoituksiin.

Vierailija
16/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ne eivät ole liukkaat. Niillä pystyy kävelemään sateisella kalliolla, veneen laidalla, eikä ne liukastu. Eli se materiaali on hyvin erilaista

- ne ovat hyvät jalassa. Eivät ole kovaa materiaalia, kuten ne muoviset crocsit

- kun lenkki lähtee irti, ne vaihtavat ilmaiseksi uuden.

Minä olen maksanut lasten crockseista n. 25 e. Minusta se ei ole paha hinta yllämainituiden ominaisuuksien vuoksi.

Vierailija
17/17 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ne eivät ole liukkaat. Niillä pystyy kävelemään sateisella kalliolla, veneen laidalla, eikä ne liukastu. Eli se materiaali on hyvin erilaista

- ne ovat hyvät jalassa. Eivät ole kovaa materiaalia, kuten ne muoviset crocsit

- kun lenkki lähtee irti, ne vaihtavat ilmaiseksi uuden.

Minä olen maksanut lasten crockseista n. 25 e. Minusta se ei ole paha hinta yllämainituiden ominaisuuksien vuoksi.

Näistä ominaisuuksista vielä jäi puuttumaan se , että crocsit muotoutuvat jalan muotoon ja lisäksi materiaaliin ei jää bakteereja, ovat siis hygieenisemmät eivätkä ala haista.

Kaveri veti muuten feikki crocseilla kunnon lipat. On kovaa muovia ja hiton liukkaat. Aidot crocsit taas eivät liu edes märän kiven päällä.

Ostan siis lapsille aidot, koska feikit on täysin paskoja kenkiä. Rumat ovat aidotkin, niin miksi ostaa rumat kengät huonoilla ominaisuuksilla.

En muutenkaan ymmärrä miksi lapselle ostetaan jotain 5€ kenkiä, jalat kun kuitenkin pitäisi pysyä hyvänä aikuisuuteen saakka. Muissa asioissa voi sitten tinkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi