Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas tuli anoppi avaimillaan siään aamulla, kun olin vielä pikkarit jalassa

Vierailija
06.04.2010 |

aamutoimissa. Vitsit, että ärsyttää. Jos mä sanon sille asiasta niin ei takuulla enää hoida meidän lapsia. Olemme siis hänen talutusnuorassaan. Mä en JAKSA!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot antanut avaimia anopillesi voithan ottaa ne pois siltä

Vierailija
2/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun anopin on tarkotus tulla, turvalukko on pois päältä. turvalukon avain VAIN naapuriin hätätapauksia varten.

eli avain pysyy hänellä, mutta sillä pääsee sisään vain silloin kun on sovittu teidän kanssa :-)

kätevää

mun mielestä muten ovikello on ihan verrannollinen siihen, että jos toisella on oman huoneen ovi kiinni, on kohteliasta koputtaa vaikka ovi ei lukossa olisikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita sinä et hyväksy. reagoisin itse todella rankasti jos joku toisi meille vaikka jotain hirviöjuttuja.

ei se että joskus hoitaa omia lapsenlapsiaan, oikeuta käyttäytymään mitenkään erityisesti

Vierailija
4/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on varaavain, Miksi miehesi ei voi sanoa suoraan ,että ei apuasi tarvita, pysy poissa ,ja laita ylimääräiset rahat meille.En ymmärrä tätä jatkuvaa kiistaa anopin ja miniän välillä. Minusta vaan tuntuu,jotka ovat ilkeitä jo miniöinä ovat kahtakauheempia,sitten kun ovat itse anoppia.

Vierailija
5/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin.

Minusta on kummallista, että aikuiset ihmiset avaavat toisten lukkoja vara-avaimillaan, vaikka tietävät talonväen olevan kotona. Silloin kuuluu soittaa ovikelloa tai kolkuttaa.

Vierailija
6/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pois

Vierailija
7/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja vielä pahempi reaktio, jos avaimet vietäis.

Vierailija
8/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaik et teil on tapana soittaa ovikelloa!

Vierailija
9/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmuuslukko.

Vierailija
10/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat jonkun hoitavan ILMAISEKSI sun lapsia.

Vierailija
11/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMIA LAPSENLAPSIAAN täysin _ILMAISEKSI_.

Vierailija
12/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannetaju kadoksissa, ja niinhän niillä' usein on. Kyllä sun on osoitettava omat rajasi anopille vaikka siitä seuraisi mitä. Suuttuu varmaan mutta jos ei ole ihan ääliö ymmärtää sitten myös oman osuutensa. ja jos on ihan ääliö niin älä elämääsi pilaa antamalla hänen kävellä ylitsesi- tulet katkeraksi. Jos joku ihminen- vaikkapa anoppi suuttuu, niin ei siitä seuraa mitään maailmanloppua- vaikka liian kiltit ihmiset usein tuntuu niin luulevan. Ja kyllähän sitä itse tuntee helposti syyllisyyttä kun laittaa niitä rajoja- kun toinen protestoi- mutta se kannattaa kestää- siitä seuraa sulle hyvää.

Kerrot anopille miltä susta tuntuu kun hän tulee SINUN kotiisi noin, ja kerrot selkeästi mitä toivoisit. Ja toetysti myös sen kuinka paljon arvostat sitä että hän haluaa teillä käydä ja huolehtia lapsenlapsista. Ja itse asiassa kannattaa varmaan aloittaa noista kehuista ja sitten pieni mutta ja korjausehdotus...

Tsemppiä. Kertakaikkiaan raivostuttava tilanne!

Vierailija
13/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellä sisään kuin kotiinsa. Tarkoitus oli että kuskaisi pienempää lastani väliaikaisesti, koska isompi lapsi kävi eskaria toisaalla, josta minun piti hakea hänet.

Tämä oli väliaikaisratkaisu, mutta johti siihen, että sisko muutti huusholliin. Marssi sisään miten halusi, sisusteli ja siirteli huonekaluja, naputti ja nalkutti kaikesta, penkoi tavaramme, juorusi asiamme, varaili lapsille lääkäriaikoja, oli yhteydessä kouluun, haukkui lasten muskariopen jne. jne. jne.

Ja kun loppujen lopuksi sain tarpeekseni ja sanoin asiasta, raivostui aivan sairaasti! Hän kun ihan hyvää hyvyyttään auttoi, kun minä en osaa mitään...

Vierailija
14/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilmaiseksi lapsenlapsiaan. Ajavat pitkän matkankin vielä saadakseen näin tehdä. rahaa eivät missään nimessä halua. He tekevät sen rakkaudesta. Rakkaudella ei ole mitään taksaa - siinä on antajalleenkin sellainen hyvä että se lisääntyy jakaessa. Isovanhemmat myös saavat itse paljon siitä kun hoitavat lapsenlapsiaan. Ainakin meillä ja monessa tutussa perheessä. Kun eivät enää jaksa, sairastavat yms- niin sitten tietenkin me huolehdimme heistä.

On surullista, että joidenkin elämässä kaikki mitataan rahassa. Kun kuitenkin se kaikkein tärkein on rakkaudessa ja halussa pitää toisista ihmisistä huolta. Rakkautta ei rahalla edes saa. Kaikkein surullisinta on se että ne joitka rakkautta yleensä eniten tarvitsis saavat sitä vähiten, kun torjuvat kaiken vähänkin rakkaudellisen luotaan.

Vierailija
15/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos anoppi toimii lastenhoitajana niin se häivyttää rajoja, saman huomaa tuossa jonkun kertomassa sisko-esimerkissä.

Eli anopin rooli on muuttunut ja sinä yksin et pysty roolia rajaamaan. Jos käsitin oikein niin anoppi tulee teille hoitamaan lapsia säännöllisesti? Silloin anoppi ei koe asuntoanne enää puhtaasti kyläilypaikaksi (mikä on ihan ymmärrettävää).

Sinänsä hiukan hankala tilanne, haluat että anoppi hoitaa lapsianne, mutta asioiden pitää tapahtua sinun säännöilläsi.

Vierailija
16/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

_väliaikaisesti_ kerhoon pari kertaa viikossa. Ei siis ollut kyse siitä, että hoitaisi lapsia tai muutakaan _meillä_.

Mutta homma päättyi siihen, että sisko olisi notkunut meillä joka päivä aamuvarhaisesta myöhään yöhön. Ja tosiaan käveli avaimilla sisään, vaikka näki että olemme itse kotona.

Avain hänelle annettiin vara-avaimeksi, jos jotain yllättävää sattuu.

12

Vierailija
17/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ikinä tule avaimilla sisään, vaikka heillä ne onkin. Aina soittavat ovikelloa.

Miehes tekee nyt äidilleen selväksi, että vaikka vara-avain hällä onkin ei se oikeuta kulkemaan kotiinne kuin omaansa, vaikka sitten lapsia ilmaiseksi hoitaisikin.

Vierailija
18/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ikinä tule avaimilla sisään, vaikka heillä ne onkin. Aina soittavat ovikelloa. Miehes tekee nyt äidilleen selväksi, että vaikka vara-avain hällä onkin ei se oikeuta kulkemaan kotiinne kuin omaansa, vaikka sitten lapsia ilmaiseksi hoitaisikin.

et toi viimeinen kommentti oli siis tietenkin ap:lle eikä tälle jonka viestiä lainasin :-)

Vierailija
19/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiallinen keskustelu anopin kanssa ei onnistu, niin kyllä se ketju ovessa varmasti anopin pysäyttää! Voit vaikka sanoa, että on laitettu siksi ettei lapset availe ovea tuntemattomille tms. Vältyt riidalta ja saat edelleen ilmaisen hoitoavun.

Vierailija
20/30 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinko vaan saa tulla käymään , kun sinä tarvitset hoitoapua,Hommaa hoitaja muualta,niin ei tarvitse anopin käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi