++ Elokuiset Leijonanpennut vko 4 ++
Kommentit (22)
Meiltäkin kuulumisia :)
Silloin 12.1 käytiin sellaisessa pikaultrassa neuvolassa ja todettiin että kohdun sisäinen raskaus. Eilen oli sitten " oikea neuvola" ja kaveri oli kovasti kasvanut reilun viikon aikana. Sydänäänet kuului hienosti ja pienellä oli aamujumppa menossa, kädet ja jalat vaan heilui :D Näköjään kovasti vaihtelee nuo ulta käytännöt, mulla taas 4.2 neuvolassa ultra ja helmikuun viimeisellä viikolla on sitten lääkärineuvola.
Pahoinvointi on mennyt niin pahaksi että olen joutunut kaksi kertaa tipassa olemaan, mikään ei vain pysy sisällä ja sitä on jatkunut nyt kaksi viikkoa... Sain nyt sairaslomaa helmikuun puolelle asti jos se olo siitä helpottuisi ja voimat palaisivat.. Mutta pääasia että pienellä kaikki hyvin. Viikkoja nyt 10+2,mutta ultra vastasti 8+5 :)
Olen näitä pinoja lueskellut alusta saakka, ja nyt vihdoin esittäydyn minäkin =)
Kolmatta siis odotan, miehelle on ensimmäinen. LA on 7.8.09 ja raskausoireet tulivat hyvin selkeinä jo ihan alusta. Huono olo alkoi jo ovulaation jälkeen, lisäksi väsymys, turvotus, myös haluttomuus ja ärtyneisyys, rinnat älyttömän kipeet, mut hiphei elämä taitaa sittenkin voittaa! Kulunut viikko on tuntunut jo paljon helpommalta =)
Eka neuvola oli reilu viikko sitten, silloin viikkoja 10+4. Sydänääniä ei vielä löytynyt, mutta siellä oli mahdollisuus ultrata ja niinhän se pallero köllötteli masussa ja sydän löi hienosti. Niskapoimu-ultraa en halunnut, mutta rakenneultraan menossa maaliskuun lopussa sitten.
Kukas se kyselikään tosta neuvolan laskukaavasta? Mä ihmettelin ite ihan samaa kun joka laskuri näyttää la:ksi 8.8., mut neuvolassa sanoo et 7.8.?! Eipä tuolla tosiaan niin väliä, mut ihmettelen minäkin =)
Kerrottiin muuten sisaruksille (pojat 8 ja 6) ja innoissaan odottavat hekin vauvelia. Nuorempi käykin vähän väliä nyt silittämässä massua ja yrittää kuunnella mitä siellä tapahtuu.. Massu on muuten pullahtanut jo esille, ja mitkään housut ei mahdu kiinni.
Siinäpä jotain kuulumisia myös täältä pohjoisesta.
Hyviä vointeja kaikille!
Viva 12+1