Mitä kaikkea teillä SAA tehdä? Sellaista mitä ehkä yleensä ei saa?
Ja perustelunne. Tuosta kiellettyjen asioiden listasta tuli mieleeni.
Omani on vasta vauva, joten ei ole ajankohtaista, mutta itse ollessani lapsi meillä sai mm. pelata jalkapalloa sisällä. Tämä oli kavereista hauskaa, ilmankos oli usein väkeä kylässä.
Kommentit (28)
Muuta en keksikkään :D
T: Tiukkis?
Oletettavasti tulevassa puolisossakin on jotain, joka ärsyttää mun lasta.
Toivottavasti teidän lapset eivät sitte löydä näitä ihmisiä puolisoikseen, jotka inhoavat yli kaiken sitä, että mussutetaan ja murustetaan olkkarissa...
Näen mielessäni iloisia lapsia puuhaamassa kaikkea hauskaa.
t. ap
Kun olin nuorempi, asuimme isossa talossa jossa oli isoja huonetiloja. Sisällä sai pelata vaikka sulkapalloa ja jalkapalloa ja kiipeillä missä vaan pystyi.
Nyt on pienet tilat uusperheessä ja ei tulisi kyllä mitään jos ei olisi tarkat säännöt. Miehellä niin paljon erilaisia koriste-esineitä mm lasista ja seinillä tauluja, että pitää olla sisällä asiallisesti. Riehumiset ovat sitten ulkona mahdollisia. Ruokailu on myös meillä lähes pyhä asia. Istutaan siivosti ja keskustellaan hillitysti ja ollaan koko aika yhdessä pöydässä, vaikka olisi jo syönyt.
Rajoja tarvitaan.
Menee huonekalut palasiksi, lattiat, seinät yms. Varsinkin jos joku yli 2 vuotias saa päähänäsä pelta 5 hengen ryhmässä jalkapalloa..
Menee huonekalut palasiksi, lattiat, seinät yms. Varsinkin jos joku yli 2 vuotias saa päähänäsä pelta 5 hengen ryhmässä jalkapalloa..
että pelattiinhan meillä paljon muutakin sisällä kuin jalkapalloa. Mm. täällä jonkun muun mainitsemaa jääkiekkoa. Ja ainoa mikä meni palasiksi oli yksi huonosti sijoitettu kukkaruukku. Mitään muuta ei koskaan hajonnut, jopa lattia on vanhemmillani yhä sama kuin 80-luvulla.
t. ap
pelata ja kattoa telkkaa ilman rajoituksia. (ovat omatoimisesti säätäneet rajansa, eikä ole puututtu kun ei överiksi ole mennyt)
-Lukea ruokapöydässä, jos kyse arkiruokailusta
-Syödä joskus olkkarin lattialla
-Aina perustelut kielloille
Mies ja minä saamme:
-Käydä baareissa ja matkoilla (kyllä, myös vaikka Tallinnan-risteilyllä) myös ystäviemme kanssa säännöllisesti ilman kotiintuloaikoja tai muuta draamaa
-Olla ystäviä ex-kumppaniemme kanssa