Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tunteeton ihminen, jolle sisko ei merkitse miään??

Vierailija
05.04.2010 |

Sisarpuoleni mies petti häntä muutama viikko sitten ja tottakai sisko tuli minun luokseni purkamaan pahaa oloaan. Ja miksi ei olisi tullut, olenhan hänen ainut sisko tai sisarpuoli ja meillä on aina ollut läheiset välit. Vietimme suurimman osan lapsuudestamme samassa kodissa ja olemme aina olleet kuin oikeat sisarukset. (minun äitini ja hänen isänsä muuttivat yhteen kun olin 4 vuias)

Sisko tilitti pahaa oloaan ja sitä kuinka joku nainen voi olla niin tunteeton, että vikittelee varatun miehen, perheen isän. No minä kuuntelin, mutta en voinut mitenkään lohduttaa häntä, koska sisälläni kiehu ja lopulta minun oli pakko sanoa hänelle suoraan mitä ajattelin. Sanoin siskolle, et ehkä hän nyt viimeinkin sai maistaa sitä omaa lääkettään ja ehkä tämä oli hänelle ihan oikein. No tietysti sisko suuttui ja lähti ovet paukkuen, eikä nyt vastaa puheluihini, olisin minäkin hänen asemissaan suuttunut.

Siskoni eli hyvin vauhdikkaan nuoruuden, iski VARATTUJA miehijä, PERHEEN isijä, ja harrasti heidän kanssaan yhden illan panoja. Hän ei silloin välittänyt tippaakaan siitä että jonkun perhe voi hajota hänen toimintansa seurauksena. Hän ei kertaakaan miettinyt niitä vaimoja joiden miehiä hän vikitteli. Ja nyt hän tulee minulle itkemään kun joku nainen on pannut hänen miestään ja syyttelee tätä naista tunteettomaksi ääliöksi. Vaikka vielä 5 vuotta sitten hän teki itse täysin samaa kuin tämä hänen miehensä pano kaveri tekee nyt.

ehkä minä olen jotenkin tunteeton kun en voi lohduttaa siskoani,jotenkin ajattelen että hän ansaitsi miehen pettämisen. Olenko ihan kamala? Tietenkin toivon, että siskoni on onnellinen, mutta tässä asiassa on vain niin vaikea tuntea myötätuntoa siskoa kohtaan.

Olen ajatellut, että pyydän siskolta anteeksi ja koetan tukea häntä, sehän olisi oikein... Mut en vain tiedä pystynkö siihen... Toisaalta voisin sanoa siskolle et en halua kuulla tai puuttua koko asiaan, mutta silloin välini siskoon huononisi ehkä pysyvästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on AINA pettäjässä, eli miehessä tässä tapauksessa, turhaan hän sitä toista naista haukkuu. Hänen menneisyytensä kuuluu menneisyyteen, ei hänen tarvitse/pidä tulla petetyksi vaikka onkin varattuja miehiä "vietellyt", johon en usko, eiköhän ne miehet ole olleet ihan valmiina omasta halusta..

Joten kyllä pyytäisin anteeksi ja suosittelisin jättämään tyuollaisen "miehen"..

Vierailija
2/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on AINA pettäjässä, eli miehessä tässä tapauksessa, turhaan hän sitä toista naista haukkuu. Hänen menneisyytensä kuuluu menneisyyteen, ei hänen tarvitse/pidä tulla petetyksi vaikka onkin varattuja miehiä "vietellyt", johon en usko, eiköhän ne miehet ole olleet ihan valmiina omasta halusta.. Joten kyllä pyytäisin anteeksi ja suosittelisin jättämään tyuollaisen "miehen"..

Että vika on vain ja ainoastaan toisessa osapuolessa...huoh...

AP:n siskolle taas terveisiä että eräs tuntematon nettikeskustelija sai makeat naurut kun kerrankin idiootti sai mitä ansaitsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap kukas se siskolle sanoo suorat sanat kuin oma sisko.

Vierailija
4/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se toinen nainen aina edes tiedä, että mies on varattu! Toki voi ajatella että ap:n sisko nyt sai mitä ansaitsi mutta ei nyt ihan niinkään ole, ei kukaan ansaitse tulla petetyksi. Enkä ole toinen nainen ;) en vaan ymmärrä, miten aina niitä miehiä puolustellaan näissä tapauksissa..

2

Vierailija
5/5 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin ajattelen niin että sisko sai kerrankin sen mitä ansaitsi... Jotenkin tuntuu että on ihan oikein kun hänkin joutuu kokemaan sen että oma mies pettää toisen kanssa. (onhan hän itsekkin aikoinaan aiheuttanut ainakin säröjä muiden liittoihin). Mutta näin ei varmaan saisi ajatella siskosta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi