kokemuksia parinvaihtobileistä (swingers)
onko kellään kokemuksia esim finswingersien parinvaihto bileistä? Haluttais kokeilla mut mietityttää tietyt asiat: Naisten pitäis pukeutua eroottisesti.. Miten hankalaa rajanveto on, jos esim mua lähestyy henkilö jota en halua... Tai mulle ehdotetaan jotain mitä en halua...entä jos menen saunaan, aletannko mua noin vain kosketella.. Kaikki kokemukset aiheesta kiinnostaa..
Kommentit (83)
Minulla ei ole tietoa moisesta toiminnasta, eikä siitä kuinka yleistä se on. Olen tullut siihen tulokseen, että ko. toiminta on euroopassa suosituinta Ranskassa.
Tottakai vierailemisen arvoisissa bileissä periaate on että kysytään lupaa ja ei ole pakko, ei edes sosiaalinen pakko, suostua. Mutta jos vain todella harvat miehet kiihottaa sua seksuaalisesti (esim. vain yli 185-senttiset atleetit), niin ei ehkä kannata mennä bileisiin jos ei tiedä valmiiksi ketä on tulossa. Bileet tuntemattomien kanssa sopii naisille, joiden miesmaku on suht laaja.
Seksibileet ei eroa baarista siinä mielessä et naiset saa melkein aina, hyvännäköiset valitsee, monet miehet ei saa ollenkaan. Seksibileet ei ole yhtä kuin varma saanti.
Vaimoni innostui Kanarialla swingers clubilla ja pani yhdentoista miehen kanssa yhtenä iltana.
Olemme olleet kahdesti FS-bileissä, Tampereella ja Helsingissä. Porukka on molemmilla kerroilla ottaneet meidät hienosti vastaan. Varsinkin Tampereen porukka oli ihan välitöntä.
Aika monella naisella oli kyllä erilaisia seksikkäitä asuja, niitä FS-yhteisössä tunnutaan tosiaan arvostavan. Itse en sellaisista ole koskaan erityisesti kiinnostunut enkä kummallakaan kertaa myöskään sellaisiin pukeutunut. Kukaan ei sellaista tuntunut myöskään vaatineen.
Saunassa, jossa itse viihdyimme eniten, ei asusteita tietenkään tarvittukaan.
Kummassakin bileissä meitä lähestyi useampiakin pareja, miehiä myös. Ensikertalaisia lähestytään innokkaasti, mutta lähestymiset olivat todella hienovaraisia. Lähestymiset olivat varovaisia ja he jättivät tilaa myös harkita.
Aluksi emme tarttuneet tilaisuuksiin, ensimmäisissä bileissämme tutustuimme lähes kaikkiin ennen kuin hakeuduimme jo saunassa tapaamamme ihanan pariskunnan seuraan.
Toisissa bileissä uskalsimme ottaa jo heti alkuillasta enemmän rohkeasti kontaktia.
Olen itse "vähän" pyöreä, XXL-kokoinen. Sekään ei tuntunut vaivaavan, vaan seuralaisia oli meillekin ihan riittävästi.
Eikähän noissa seuralaisissa mitään vikaa ollut, tosin itse en mitään 185 senttisiä mallipoikia etsiskelekään. Satunnaista seksiseuraa etsiessään ei vaatimustasoa kannata kovin ylös hilata. Mitään parisuhdettahan emme olleet luomassa.
Olimme marraskuussa vähän vastaavissa bileissä Jyväskylässä. Niihin ei ollut mitään pukeutumispakkoa eikä pääsymaksua. Tavalliset, siistit ja erityisen kohteliaat ihmiset kokoontuivat tutustumaan toisiinsa. Oli mukava kokemus. Treffattiin useampia pareja ja ilta päättyi kimppaan kolmen parin kanssa. Sitä kaikki ovat ihmetelleet, että miten helposti kaikki tapahtui kun löytyi oikeat tyypit samaan pöytään.
Jyväskylässä? En ole kuullutkaan. Mistä noista saa tietoa?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 19:56"]
Vaimoni innostui Kanarialla swingers clubilla ja pani yhdentoista miehen kanssa yhtenä iltana.
[/quote]
Oletko ylpeä vaimostasi?
[/quote]
Olen mustaisukkaista sorttia en voisi kuvitellakkaan että joku kuksisi muijaani varsinkin jos näkisin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 16:14"]Jyväskylässä? En ole kuullutkaan. Mistä noista saa tietoa?
[/quote]
Jasun bileet
Onko siis kyseessä Jasu (Jarkko T.) vai Jassu (Jaana S.)?
molemmat pitää parinvaihto billeitä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 18:57"]Onko siis kyseessä Jasu (Jarkko T.) vai Jassu (Jaana S.)?
molemmat pitää parinvaihto billeitä.
[/quote]
Herra henkilö
Minäkin olin mukana. Suosittelen lämpimästi erityisesti ensikertalaisille!
Jasun bileet ovat olleet meillekin kova juttu. Kaksi vuotta sitten olimme viimeeksi
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:20"]
Jasun bileet ovat olleet meillekin kova juttu. Kaksi vuotta sitten olimme viimeeksi
[/quote]
Teillä kun on kokemusta, niin voisitteko kertoa noista bileistä jotain?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 11:20"]
[/quote]
Teillä kun on kokemusta, niin voisitteko kertoa noista bileistä jotain?
[/quote]
Kuulostaa ehkä oudolta mutta kun noissa bileissä on vieraana kaikki on hyvin helppoa ja kivaa. Samanhenkisiä ihmisiä.
Siellä voi olla kahdestaan. Katsella pelkästään tai olla erillaisissa kimpoissa mukana. Olen ollut yksityisellä klubilla Suomessa.
Taas jasulla bileet tulossa. Muita palstalsisia menossa?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2015 klo 20:49"]
Taas jasulla bileet tulossa. Muita palstalsisia menossa?
[/quote]
Me ollaan menossa. Toista kertaa ja aivan innoissamme olemme taasen.
Pari Hämeestä
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:18"]onko kellään kokemuksia esim finswingersien parinvaihto bileistä? Haluttais kokeilla mut mietityttää tietyt asiat: Naisten pitäis pukeutua eroottisesti.. Miten hankalaa rajanveto on, jos esim mua lähestyy henkilö jota en halua... Tai mulle ehdotetaan jotain mitä en halua...entä jos menen saunaan, aletannko mua noin vain kosketella.. Kaikki kokemukset aiheesta kiinnostaa..
[/quote]
Kokemusta on eräästä yksityisestä klubista.
Kutsuvieras periaate.
Hieno paikka. Kaikki sujui todella kivasti. Mihinkään ei ollut pakko suostua. Olen nainen ja siellä miehet kohteli naista kuin kuningatarta..