Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan emätinorgasmin usein unessa

Vierailija
29.06.2012 |

herään joskus siihen että olen nähnyt kiihoitavaa unta ja saan juuri orgasmia, ilman että hyväilen itseäni. Nämä taitavat olla siis emätinorgasmeja jos en hiero itseäni.

Saako kukaan muu nainen näitä unessa? Joskus harvoin saan myös yhdynnässä, mutta vaatii aika paljon visuaalista ja fyysistä kiihoitusta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan emätinorgasmeja vaikka olen mies.

Vierailija
2/8 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä en ole saanut kertaakaan. Unissa onnistuu vaivatta ja herään usein siihen että laukean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ. Uniorgasmi on mitä mainioin. Se on niin ihanan pitkä ja viipyilevä. Käsittääkseni en koskettele iteäni mitenkään, laukean vaan unen voimasta. Vaikka enhän minä sille mitään voi, jos vaikka kuinka voihkin unissani ;)

Aivan mahtavan kiitollinen olen tästä asiasta. Kiva mennä nukkumaan ja ajatella hymy huulilla, että onko tämä se yö.

Saan orgasmin unessani noin kerran kuussa.

Vierailija
4/8 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikalailla juuri tuolla tavalla, että herään kiihottavan unen aikana siihen, että saan orgasmin.

Olo on aika mukava sellaisen jälkeen, joskin koko seuraavan päivän meinaa olla niin hirveä panetus, ettei oikein tiedä miten päin olisi. :D

Vierailija
5/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen orgasmin saamista. Unessa seksi on sairaan upeaa, jokainen työntö tuntuu taivaallisen hyvältä ja olen aivan euforiassa. Sitten jostain syystä herään ja varsinainen orgasmi jää saavuttamatta :( Tosielämässä yhdyntä ei tunnu läheskään yhtä hyvälle.

Vierailija
6/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ovat valtavan voimakkaita. Uniin ei liity yhdyntää, vaan enemmän omin käsin tehtyä hyvää.

Vierailija
7/8 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eivät ole kovin voimakkaita. Oikea seksi tuntuu paljon paremmalle.

Vierailija
8/8 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikaisemmin saanut unessa, mutta synnytyksen jälkeen niitä alkoi tulla. Muutaman kerran olen jättänyt geishakuulat yön ajaksi ja silloin ainakin kahdesti on tullut hyvin voimakkaita orgasmeja.