Olen muuttanut mieleni suihinotosta! Silti ongelma.
Olen kai jonkin verran estoinen, kun kyse on seksistä. Näytän kuitenkin nauttivani siitä ja kerron mistä pidän, en ole vain passiivinen. Aikaisemmin olen ollut sitä mieltä että minähän en miehen elintä suuhuni pistä. Parin vuoden takainen poikaystäväni sai minut kuitenkin suostuteltua hommaan (hän kävi tarkkaan pesemässä peniksensä, kun pyysin). Se oli kuitenkin hankalaa, sillä hänen peniksensä oli todella iso. Maistui myös vähän pahalta ne muutamat tipat, ja loppuun asti siis en hommaa hoitanut. Asia jätettiin siihen. Pari kertaa hän pyysi, mutta kerroin etten tunne sitä yhtään mukavaksi touhuksi. No, olimme sitten eronneet, ja eräs alkoholinhuuruinen ilta silloisen säätöni kanssa johti tietenkin lemmenleikkeihin. Siinä sitten välillä otin häneltä suihin, ja akti jatkui. Yllätyin itse siitä todella paljon, hänen ei tarvinnut edes kysyä tai ehdottaa asiaa. Yleiselllä tasolla myös olen ajatellut että en sitä suuhuni varsinkaan alapäästäni laita, sen täytyy olla puhdas. Olen myös bakteerikammoinen, btw. No ihan sutjakkaasti se meni.
Nyt tuosta on kulunut vuosi. Muutamia sänkykavereita on tuon jälkeen ollut, ja tokihan he ovat ehdottaneet suuseksiä. En ole suostunut eikä asiasta ole sen kummemmin keskusteltu. Nyt olen tavannut uuden miehen (sängyssä ei ole oltu, eikä varmaan ihan näillä näppäimillä tulla olemaankaan). Seksi kuitenkin tulee jossain vaiheessa - kuinka pian, en tiedä - ajankohtaiseksi hänenkin kanssaan. Ja häneltä haluaisin myös ottaa suihin, keneltäkään muulta en ole itse "halunnut". Ongelmaksi tässä kuitenkin muodostuu se, että kokemusta mulla ei ole juurikaan tästä suuhoidosta. Jos joskus tämä nykyinen mieheni mulle sitä ehdottaa, ja sanon että joo mut sit en osaakaan yhtään? Mutta tää et mä ainakin haluaisin sen juuri tälle miehelle tehdä, kertoo mun mielestä, että ne aikasemmat ei sit oo varmaan ollut "niitä oikeita". Oon mä jotain videoita katsellut, mut mulla vaan pyörii kauhuvideo päässä kun tökin peniksellä silmään ja kuorin sitä hampaillani. Ja myös se pelottaa, jos en saa miestä tulemaan suu/käsihoitoni toimesta, vaan mies joutuisi tekemään itse loppuun. Ei varmaan tekisi ehkä mieli heti kokeilla uudestaan.
Oisko samankaltaisia ongelmia omaavia naisia?
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:00"]
Kylläpä on typerä juttu!
[/quote]
Mutta silti kommentoimisen arvoinen? Mä en ymmärrä miksi pitää tulla toisten juttuihin kommentoimaan nefatiivisesti, tai ylipäätään negatiivisuutta. Ei tää aloitus ole sulta pois, olisit voinu painaa edellinen sivu-nappia. Sen sijaan yrität pahoittaa mieleni. No, ei onnistunut:) Asiallisia vastauksia odotellessa. ap
Ei sun tarvitse saada miestä tulemaan suihinotolla, voit tehdä sitä vaikka esileikkinä ennen yhdyntää. Sano etukäteen, ettet ole siinä kauhean kokenut ja kysy mieheltä, millaisesta kosketuksesta hän pitää. Jutelkaa avoimesti.
Tässä taas näkee mtä seuraa, kun ihmisillä on liikaa vapaa-aikaa.
Netti on "opetusfilmejä" täynnä. Jos et omista dildoa niin osta kurkku ja harjoittele sillä.
Kysy siltä kikkelinsilmältä, mistä se tykkää. Kuuntele sen ajatonta viisautta.
Ennen nykyistäni minulla oli 1 poikaystävä ja 1 kaks minaa kestänyt yhdenillan juttu. Exältäni joskus otin suihin, mutta en todellakaan usein. Olin ollut sinkkuna pitkään ja kerroin nykyiselleni suoraan, että viime kerrasta aikaa, _kokeillaan_ hitaasti eka. Minulla kävi hyvin, kuulemma muut naiset tuskin edes ovat saaneet seisokkia pysymään päällä, eli ilmeisesti olen luonnonlahjakkuus. Käytän kieltä ja kättä apuna, kielen pyörittely peniksen pään ympäri, nuoleminen alhaalta ylös ja muutenkin vaihtelu toimii.
Kuulostaa, että oot vähän liian fiksoitunut tuohon yhteen ohjelmanumeroon. Älä stressaa noin paljon.
Mä en ole kovin kokenut seksissä ylipäänsä ja sanon miehelle "mä en sitten välttämättä osaa kunnolla" ja mies on että "ok". Olipa vaikeaa.
Kokeile, katsele ja kuuntele, mitä sitä nyt enempää asiaa stressaamaan. Suikkari on yksi tapa muiden muassa harrastaa seksiä, sitä voi tehdä jos siltä tuntuu tai olla tekemättä. Kaikki sitä harrastavat ovat sen opetelleet aikanaan ja kaikki ovat siinä joskus aloittelijoita olleet, ei siinä nyt kovin pahasti voi käydä. Huumoria myös peliin, miksi aina unohdatte huumorin? Älkää olko niin totisia sänkypuuhissa ja unohtakaa kaikki entiset, älkää tulko heidän haamuja mukaan seksiin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:52"]Olen kai jonkin verran estoinen, kun kyse on seksistä. Näytän kuitenkin nauttivani siitä ja kerron mistä pidän, en ole vain passiivinen. Aikaisemmin olen ollut sitä mieltä että minähän en miehen elintä suuhuni pistä. Parin vuoden takainen poikaystäväni sai minut kuitenkin suostuteltua hommaan (hän kävi tarkkaan pesemässä peniksensä, kun pyysin). Se oli kuitenkin hankalaa, sillä hänen peniksensä oli todella iso. Maistui myös vähän pahalta ne muutamat tipat, ja loppuun asti siis en hommaa hoitanut. Asia jätettiin siihen. Pari kertaa hän pyysi, mutta kerroin etten tunne sitä yhtään mukavaksi touhuksi. No, olimme sitten eronneet, ja eräs alkoholinhuuruinen ilta silloisen säätöni kanssa johti tietenkin lemmenleikkeihin. Siinä sitten välillä otin häneltä suihin, ja akti jatkui. Yllätyin itse siitä todella paljon, hänen ei tarvinnut edes kysyä tai ehdottaa asiaa. Yleiselllä tasolla myös olen ajatellut että en sitä suuhuni varsinkaan alapäästäni laita, sen täytyy olla puhdas. Olen myös bakteerikammoinen, btw. No ihan sutjakkaasti se meni.
Nyt tuosta on kulunut vuosi. Muutamia sänkykavereita on tuon jälkeen ollut, ja tokihan he ovat ehdottaneet suuseksiä. En ole suostunut eikä asiasta ole sen kummemmin keskusteltu. Nyt olen tavannut uuden miehen (sängyssä ei ole oltu, eikä varmaan ihan näillä näppäimillä tulla olemaankaan). Seksi kuitenkin tulee jossain vaiheessa - kuinka pian, en tiedä - ajankohtaiseksi hänenkin kanssaan. Ja häneltä haluaisin myös ottaa suihin, keneltäkään muulta en ole itse "halunnut". Ongelmaksi tässä kuitenkin muodostuu se, että kokemusta mulla ei ole juurikaan tästä suuhoidosta. Jos joskus tämä nykyinen mieheni mulle sitä ehdottaa, ja sanon että joo mut sit en osaakaan yhtään? Mutta tää et mä ainakin haluaisin sen juuri tälle miehelle tehdä, kertoo mun mielestä, että ne aikasemmat ei sit oo varmaan ollut "niitä oikeita". Oon mä jotain videoita katsellut, mut mulla vaan pyörii kauhuvideo päässä kun tökin peniksellä silmään ja kuorin sitä hampaillani. Ja myös se pelottaa, jos en saa miestä tulemaan suu/käsihoitoni toimesta, vaan mies joutuisi tekemään itse loppuun. Ei varmaan tekisi ehkä mieli heti kokeilla uudestaan.
Oisko samankaltaisia ongelmia omaavia naisia?
[/quote]
"Näillä näppäimillä". Vittu.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "huumoria seksiin" neuvoja. Paljonko naurattaisi, jos tyttöystäväsi lopettaa imemisen pari sekuntia ennen laukeamistasi sanoakseen "lets have some laugh now, darling." Ja naisena vituttaa nää oman laukeamisensa jälkeen hämillään nauravat miehet, vaikka seksi olisi ollut ihan hyvääkin.
Niinkuin tötteröjädeä nuolisi tai tikkaria.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:58"]
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "huumoria seksiin" neuvoja. Paljonko naurattaisi, jos tyttöystäväsi lopettaa imemisen pari sekuntia ennen laukeamistasi sanoakseen "lets have some laugh now, darling." Ja naisena vituttaa nää oman laukeamisensa jälkeen hämillään nauravat miehet, vaikka seksi olisi ollut ihan hyvääkin.
[/quote]Jaa että et ymmärrä huumoria parisuhteessa? Esimerkkisi olivat muuten todella typeriä, sellaisia yläkouluikäisen juttuja. :-D Menkäähän lapsukaiset omille palstoillenne miettimään näitä pusu-hali-en mä kehtaa -juttujanne.
Öö, puhuttiinko huumorista parisuhteessa vai huumorista seksissä? Parhaimmat orkut on tämä tyttö kyllä saanut ennemmin totisilta pervosediltä kuin hömelöiltä hekottajilta.
Kylläpä on typerä juttu!