Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko iltaisin ihan loppu?

Vierailija
04.04.2010 |

Suurinpiirtein kahdeksan jälkeen en jaksaisi enää yhtään mitään. Varsinkin adhd-esikoisen hölötys, pölötys, mölinä ja viuhtominen saa mun voimavarat ihan finaaliin näin iltaisin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pari vilkasta poikaa. Ei mitään adhd:tä, mutta toisella on aistihäiriö, ja se taas aiheuttaa muuta häiriötä. Ja sit jos välillä menee paremmin, niin sit poika selostaa koko ajan taukoamatta senkin edestä, mitä huonompina aikoina jää varastoon.

Että joo, kun ei oo hiljaista ja rauhallista hetkeä päivän aikana, niin illalla oon ihan puhki.

Vierailija
2/3 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin nyt, kun uskovaisten takia ollaan oltu muutama päivä ilman maallisia virikkeitä, kuten koulu ja kerho, olenkin tänään toimittanut jälkikasvun leikkeihin toteamalla, että tänään ette saa auttaa ruuan laitossa.

Että joskus sitä pitää edes keittiössä saada olla kuulematta "äiti..., äiti... sitä ja tätä-jne.", vaikka niitä innokkaita auttajia olisi taas ollut jonoksi asti.

Ok, mä yritän muistaa tämän kirjoitukseni sitten kun nämä lapset ovat teinejä, eikä heitä kirveelläkään saa osallistumaan muuhun kuin omaan elämäänsä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni,ärsyttää telkkarin äänikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän