Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla tälläistä?

Vierailija
04.04.2010 |

Olen järjestämässä synttäreitä ja kutsut jo lähetetty. Nyt taas tälläinen päivä, että tekisi mieli perua juhlat kun en jaksakaan tehdä niiden eteen juuri mitään. Sitten niska limassa väännän kaiken valmiiksi vikana iltana :( Voimat on jotenkin lopussa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska synttärit vasta marraskuussa, eikä niitäkään juhlita. =)

Vierailija
2/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko miettinyt miksi teet kaiken? Jos vain olisit tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätän tehdä jotain, teen siinä samalla projektisuunnitelman, miten sen toteutan. Ja teen vähän kerralla niin en väsy. En tee asioita, joita en jaksa tehdä.

Vierailija
4/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frödingenin kakku tai jädeä, sipsiä, poppareita. karkkia ja limua/mehua. Jos aikuisia lisäksi, niin paistovalmiita piirakoita tai pasteijoita.

Juhlista saa just niin riippakiven tai helpon kuin itse haluaa

Vierailija
6/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisen lapsen synttärit aina tuommoista. Se on syntynyt ihan väärään aikaan. Eli mä olen itse poikkeuksetta ihan hirvittävän kipeä silloin ja lisäksi töissä on vuoden kiireisin aika. Ihan kauhea yhtälö.

Yleensä tykkään järkätä juhlia, mutta puolikuntoisena se on kauheaa. Onneksi mies paikkaa hienosti ja exänkin pyydän aina "mörönmerkiksi" lapsille eli kun on enemmän aikuisia paikalla, niin homma ei niin lähde lapasesta. Nyt olen päättänyt lopettaa esikoisen synttärit tän kevään jälkeen. Kuopukselle ei kaverisynttäreitä ole pidettykään ja ne aloitetaan sitten ensi vuonna.

Tää on sinänsä outoa, sillä rakastan järkätä isoja juhlia, esim. 30 v bileitä, häitä, ristiäisiä ja isossa mittakaavassa.

Vierailija
7/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele jos lapset eivät synttäreillä kakkua syö. Kuten olen monelta kuullut, jos tosiaan tarjoatte kaupan valmiskakkua.

Järjestän aina kahdet juhlat. Lapsen omat kaverisynttärit sekä toisena päivänä aikuisille. Molempiin eri tarjoilut.

t. ap

Vierailija
8/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omillaan eletään vähän niin ja näin. Vieraita kun kutsutaan niin on pakko siivota kunnolla. Vuodenaikakin on tämä, että on just nyt pakko pestä ikkunat sisältä/ulkoa/välistä kun ei kehtaa muuten vieraita kutsua. Leipomisesta vielä tykkäänkin.

t.ap

Vierailija
9/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele jos lapset eivät synttäreillä kakkua syö. Kuten olen monelta kuullut, jos tosiaan tarjoatte kaupan valmiskakkua.

Järjestän aina kahdet juhlat. Lapsen omat kaverisynttärit sekä toisena päivänä aikuisille. Molempiin eri tarjoilut.

t. ap

..mikä kommentti aplta.

Vierailija
10/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään tapauksessa kannata ainakaan lasten takia itseään näännyttää...joten eiköhän sun kannata jättää kekkerit väliin kun teet niistä elämää suuremman numeron

Vierailija
11/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita voi tehdä joko helpomman kautta tai vaikeimman. Olet valinnut vaikeamman tien, joten älä valita.

Lapset syövät varmasti synttäreillä mieluummin jätskiä, sipsiä, karkkeja, limpparia, kuin mitään hienoja kakkuja ja kiemuroita.

Aikuisten juhliin voit toki tehdä jonkun salaatin ja pari erilaista piirakkaa + kahvit. Sen pitäisi riittää. Lapsen juhlat nämä kai ovat, eivät sinun pätemisen osoitus?

Vierailija
12/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita miettiä sitä, että juhlat ovat sitten kuitenkin kivat kunhan siihen hetkeen päästään. Lapsi nauttii kun vietetään hänen juhliaan ja itsestäkin on kiva tavata sukua ja ystäviä. On myös kiva nähdä lasta kavereidensa kanssa.

Ja jos jokuu jää tekemättä, tai siivous ei ole ihan täydellistä, niin se ei kumminkaan sitten haittaa. Etuktäeen vain tuntuu raskaalta. Lapsisynttäreille ei oikeasti tarvitse niin kovasti siivota. Tokihan sitä haluaa, että koti on suht siisti kun aikuiset tulevat juhliin, mutta kahteen kertaan suursiivousta ei ole pakko tehdä.

Minä olen vähän tuossa leipomisessa alkanut joustaa. Leivon kakun, mutta muut makeat saavat olla kaupan juttuja (keksejä, jäätelöä ja karkkia), jos enempää ei jaksa. Suolaista saa helposti kun paistaa esimerkiksi puolivalmiita karjalanpiirakoita ja tekee munavoita. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
13/13 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan jaksanut tehdä kaiken haluamallaan tavalla :) t. ap

]Koita miettiä sitä, että juhlat ovat sitten kuitenkin kivat kunhan siihen hetkeen päästään. Lapsi nauttii kun vietetään hänen juhliaan ja itsestäkin on kiva tavata sukua ja ystäviä. On myös kiva nähdä lasta kavereidensa kanssa.

Ja jos jokuu jää tekemättä, tai siivous ei ole ihan täydellistä, niin se ei kumminkaan sitten haittaa. Etuktäeen vain tuntuu raskaalta. Lapsisynttäreille ei oikeasti tarvitse niin kovasti siivota. Tokihan sitä haluaa, että koti on suht siisti kun aikuiset tulevat juhliin, mutta kahteen kertaan suursiivousta ei ole pakko tehdä.

Minä olen vähän tuossa leipomisessa alkanut joustaa. Leivon kakun, mutta muut makeat saavat olla kaupan juttuja (keksejä, jäätelöä ja karkkia), jos enempää ei jaksa. Suolaista saa helposti kun paistaa esimerkiksi puolivalmiita karjalanpiirakoita ja tekee munavoita. Tsemppiä ap:lle!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi