Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksi ja sen kauheus ?

Vierailija
11.05.2010 |

Mikä siinä suihinotossa on niin kauheaa?

Meillä ei tuo kauniimpi puolisko ota suuhun sitten millään, ja itsehän pidän siitä paljon enemmän kuin "normaalista" yhdynnästä...

Lopputulemana on sitten se, että meillä seksiä harrastetaan 2-3krt /kk ja aina "perinteisesti" koska vain se vaimolle käy. No vaimo kyllä sitten tulee tuolloin, mutta vaikea minun on laueta joka kerta kun en siitä pelkästään niin nauti.

kun sitten kerta vuoteen saan ehkä joskus suuhun ennen "normaalia" yhdyntää, niin se kerta on aina paljon mukavampi sessio.

Mutta kertokaapa nyt mammat mikä siinä suikkarissa on niin kamalaa ja kauheaa. Että oma mies ajetaan jonkun vieraan syliin (ja niinhän meilläkin vielä joskus tulee tapahtumaan, kunhan muksut kasvaa aikuisiksi ja pääsen vaimosta eroon)

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumaan omaan ja muiden seksielämään, sieltä saa perspektiiviä! Ei kenenkään kuulu tehdä sellaista mihin ei pysty, mutta mieli voi muuttua jos näkee asioita toiselta kulmalta. Yököttävästä voi tullakin kiinnostavaa...

JA PUHDAS PIMPPI HAISEE PUHTAALTA PIMPILTÄ NAISELLA NIINKUIN PUHDAS MULKKU MIEHELTÄ JOS EI OO VANHAA TALIA ESARIN ALLA HÄRSKIINTYMÄSSÄ: PYLLY REIKÄKIN MAKEELTA KIIMALTA. nää FAKTOJA kun norm puhtaasta ihmisestä kyse, Ja jota rakastaa, niin pikku vikoja ei ees näe.Tiedän tapauksia joku on liian nuorena joutunut ottaan suihin,tapuskin on unohtunut,siks ei tiedä miks se niin vaikeeta. Joskus tälläinen tapaus on vuosien jälkeen selvinnyt, ja homma lähteny käymään noin vain lyhykäisyydessään, kun on tullut selväksi mistä esto johtuu,niitä ei luonostaan ole ihmisellä.hän kokeilee kaikkea jo vauva suullaan. Iso isä 64v

Vierailija
42/86 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies halusi välttämättä sitoa mut sänkyyn. Ok, jos kerran haluaa. Ja sit hän olikin valmiina työntämään kalunsa mun suuhun! Yäk! Siis minä olin täysin kykenemätön vetäytymään.

Kokemus oli niin karmaiseva, etten toiste ole kyennyt edes harkitsemaan suuseksiä.

Vaiko toive ajattelua.Joku juuri nauttii siitä kun saatetaan toinen alistettuun asemaan,tai joudutaan itse siihen tilaan. SE hyvin normaalia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi tuottaa molemmille erittäin suurta nautintoa, kuuluu esileikkiimme lähes aina.

Minua ei suihinotto ällötä pätkääkään. Hyväksyn mieheni täysin tuoksuineen makuineen päivineen, samoin hän minut. Muna tuottaa niin paljon nuatintoa minulle, että se ansaitsee tulla hyvänäpidetyksi. Miehen nautintoa on ihana katsella ja kuunnella.

Ja mun mies tosiaan osaa antaa takaisin. Käyttää kieltään ja sormiaan erittäin hyvin, tuntee mun paikat millintarkasti, tietää miten saa mut syttymään ja tulemaan.

Meillä seksuaalinen yhteensopivuus heijastuu kaikille suhteen alueille. Huumoria ja toveruutta piisaa, kotityöt ja rahat jakautuvat ongelmitta, mieheni on loistava isä.

On hauska katsella joskus kauempaa kun hän häärää pihalla lasten kanssa ja miettiä, että eivätpä naapurit arvaa millainen lover tuon kiltin perheenisän nahassa piilee... :-)

Minusta hyvää suhdetta ei voi olla ilman toimivaa seksielämää.

Vierailija
44/86 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset voi jakaa karkeasti kahteen ryhmään: Niihin jotka ottavat poskeen ja niihin jotka on petetty ja jätetty.

m44

Vierailija
45/86 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa monesti sanottu; jos et kullia ime, niin olet pettämisen arvoinen, ime ja itke, kyllä siihen on pakko pystyä kun mies niin haluaa..

Silloin kuin se molemmille sopii ja on vastavuoroista niin ok, mutta jos sillä kiristetään niin se on alistamista. No sehän onkin kiihottavaa nähdä toinen ahdistuneena, silmissä tuska, yökkireaktioissa siinä metri alempana...

Vierailija
46/86 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä tuohon on varmaan monia, kuten jo mainittu.

Meillä on ongelma kuulemma liian iso muna, ja kyllä se vaimo joutuu suunsa venyttämään äärimmilleen, hampaat tahtoo osua väkisinkin. Munan ympärys 17cm. Oli pakko kokeilla itse dildolla joka vajaan sentin ohuempi, eipä ollu helppo suuta ympärille venyttää...

Suuseksiä silti saan mitä vaimo pystyy antamaan, enkä valita vaikka ei onnistu kun muutaman minuutin, sekin tauoilla. Itse annan aina kun haluaa, mahtavaa nähdä miten sekaisin hän menee kun orkut seuraa toisiaan sarjassa.

Vierailija
47/86 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saada avovaimo ottamaan suihin. Mutta kyllä se sitten lopulta onnistui! Hän on 38-vuotias ja ainakin omien sanojensa mukaan ei ollut koskaan edes yrittänyt.

Toimin siis näin: Otin asian aina silloin tällöin asian puheeksi. Siis en tehnyt asiasta kynnyskysymystä, en painostanut ja vetosin siihen, että kun et kerran koskaan ole kokeillut, niin mistä tiedät, miten vasten mielistä se on.

Lopulta hän kuitenkin suostui kokeilemaan ja kappas, hänestäkin se oli "ihan kivaa". Ja kuinka ollakkaan, heräsin yksi aamu slaikkari hänen suussaan. Oli muuten elämäni paras herätys.

Ja sitten se hygieenisys täytyy muistaa. Itse käyn suihkussa ennen toimitusta ja minustakin on vastenmielestä työntää meisseli, joka on höystettynä sissijuustolla toisen suuhun. Ja nuo kaikki suuhun, naamaan tisseille ym. laukeamiset saa ainakin omalla kohdallani unohtaa, sillä siinä kyllä menetän saavutetun edun. Eikä se kyllä muutenkaan minua nappaa.

Ja sitten pitää muistaa, että me olemme yksilöllisiä ja todentotta joillakin on ihan karmean hajuinen alaosasto. On sitä tullu joskus sniffattua sellaisia toosia, että oksat pois.

Vierailija
48/86 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks tänään otin mieheltä suihin kun kävi piipahtamassa tässä kesken duunipäivän, ja oli ihanaa! Kiihkoissaan mies otti välillä tukasta kii ja nussi suuhun, ei se(kään) mulle mitään kakomisrefleksiä tuota... Kyllä jotain puuttuu jos suuseksiä ei ole, esim. kuusysiä....

En ymmärrä teidän haisevia miehiä, kun ei mun mies haise eikä maistu pahalta. Vaikka suihkusta olis jo muutamia tunteja aikaa. :o

Ja jos yököttää ni ottakaa suikkiin kesken panon, silloin ainakin maistuu makealta.

Vierailija
49/86 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmoisia näkökulmia, ehdotuksia ja hyvällä tarkoituksella annettuja neuvoja on tässä annettu. Ja on purettu kiukkuakin.

Meillä ei ole ollut puhetta suuseksistä. Vaimo ottaa aniharvoin suihin oma-aloitteisesti, mutta pyydettäessä kyllä. Tai siis otti silloin kun meillä vielä oli seksiä. En pyytänyt kovin usein kun ajattelin, että hän ehkä tekee sen vain minun vuokseni eikä nauti siitä itse. Nuoleminen kyllä kelpasi. Ja minä kyllä pidän pillun nuolemisesta. Lopulta kuitenkin alkoi pänniä yksipuolisuus. Sen myötä töhnäinen naama ja karvat kurkussa alkoivat totisesti ärsyttää.

Ylipäätään meillä on haluamisen suhteen ollut alusta asti iso ero. Muijalle piisaisi kaksi kertaa vuodessa. Minä olisin ennen halunnut noin kerran päivässä. Viime vuonna naimme vielä aina joskus, tänä vuonna lienee kolmesti tapahtunut se asia. Silloin vaimoani panetti, kun veljeni oli meillä kylässä. Nostattipa itsetuntoa...

Seksistä on puhuttu yhdessä ja vallan terapeutin avulla. Paljon oli kauniita sanoja, vähän niistä koitui tekoja. Kumpikaan ei osannut muuttaa itseään. Eukko vain äityi tunteelliseksi istunnon jälkeen. Mutta ei sitä sitten enää kotona panettanut. Olen itsekin joskus päästänyt sormistani täällä sellaisen viisauden, että seksin ongelmista pitää puhua silloin kun ei olla sängyssä tai menossa sinne. Silloin toivomukset eivät ehkä tunnu painostukselta. Turhaa sekin on.

Vauva pitäisi muijan saada. Hän on yli 30, joten ymmärrän kyllä. Ei niitä vuosia enää monta ole. Mutta vauvan saamiseen tarvittaisiin sitä naimista. Ja minähän en enää aloitteita tee. Olen sanonut asiasta suoraan: jos haluaa lapsen, pitää panna. Perustason seksologiaa, jonka ei pitäisi olla ylivoimaista ymmärtää naisellekaan - ei edes siinä tapauksessa, että on suorittanut vain kaksi korkeakoulututkintoa.

Olen myös sanonut, että mulle ei riitä että hän harrastaa seksiä kanssani tasan ne kerrat, jotka vaaditaan raskaaksi tulemiseen. Tarvitsen sitä säännöllisesti. Ilman sitä en jaksa rakastaa vaimoani, vaikka arvostan hänen ahkeruuttaan, kauneuttaan ja monia muitakin ominaisuuksia.

Täällä monet marmattavat, että pettäminen ei ole ratkaisu seksielämän ongelmiin, ja että jos puoliso pettää, hän saa lähteä. Kuinka monet joutuvat tuon uhoamisen nielemään. Muksut, asuntolainat, yhteiset sukulaiset ja tuttavat ja muut sitovat kummasti enemmän kuin ikuisen uskollisuuden harhakuva. Tilastotietojen mukaan noin puolet pettävät jossakin vaiheessa elämäänsä. Mä väitän, että jokseenkin kaikki pettävät. Jotkut vain selittävät itselleen toisin, koska eivä ihan naineet sentään. Ja miten tämä liittyi edelliseen? Minäkin olen joutunut nielemään ylpeyteni. Nykyisessä elämäntilanteessani (pitkä sairasloma) minulla ei ole taloudellista itsenäisyyttä. En selviäisi edes vuokrasta, saati sitten muusta elannosta ja veloista, jos pakkaisin kamani ja häipyisin. Elämä on siis hidastempoista jännitysnäytelmää: saako vaimoni halunsa takaisin vai onnistunko minä palaamaan työelämään. Ja kuten elämässä aina, tapahtumat menevät ainakin jotenkin toisin kuin on suunnitellut...

Mitä tästä jaarittelusta opimme. Seksin saralla ei vallitse molemmin (tai kaikin-)puoleinen tyytyväisyys, paitsi harvoin ja sattumalta. Ilmankos se niin näppärä vallan- ja hyväksikäytön väline onkin puolin ja joskus jopa toisin. (Josta: kun mies käyttää seksuaalisuutta apunaan saadakseen jonkin edun, kyse on hyväksikäytöstä. Vaikkei ehkä rikoksesta, niin moraalisesti arveluttavasta asiasta kuitenkin. Kun nainen tekee saman tempun, kyse on vallankäytöstä, joka voi olla hiukan keljua, mutta naisten maailmassa lähinnä pätevyyden osoitus ja arvostettava teko.)

Elämä on osin kurjaa ja seksielämä on yksi sen herkimmistä osa-alueista. Joskus voi sattumalta ymmärtää omien tarpeidensa syitä ja taustoja, mutta toisten seksuaalisuuden ymmärtäminen näyttää olevan jokseenkin mahdotonta. Mä tajuan muijaani tasan sen verran, että silloin kun hän oli taloudellisesti riippuvainen minusta, seksi alkoi kiinnostaa häntä aina kun olin lähdössä suhteesta. Olisi vissiin pitänyt sanoa, että ottaa suihin ja ajelee pillukarvansa, niin saatan maksaa ensi kuun vuokrankin ihan kokonaan, ja vakuutukset ja auton kulut ja safkat...

Vierailija
50/86 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin kerjussa. Eniten ihmettelen noita oman naiseni kaltaisia akkoja joita tässäkin ketjussa on AP:ta ollut haukkumassa, ja on valmis vaikka rikkomaan liittonsa, kunhan ei vaan tartte miestään tyydyttää.

Meitin perhees ei kauheasti seksiä harrasteta, ja se vaimoa harmittaa kovasti. En ihmettelisi, vaikka olisi tälläkin palstalla käynyt halutonta ukkoaan valittamassa. Ja onhan se ihan saatanan vittumaista, kun elämän yksi tärkeimmistä asioista on pielessä.

Mutta nainen kun ei tajua, että saadakseen seksiä pitää se mieskin tyydyttää. Niin kovasti tuo vaimo ei sentään nääs seksiä halua että mulkkua imisi. On siis mieluummin ilman ja meillä tapellaankin aika usein.

Lapsia käy sääliksi, kun iskä ja äiskä on aina pahalla päällä. Erotakkaan en oikein voi, koska se lehmä sais mun ihanat lapseni pilattavaksi.

Muutaman kerran olen pettäny saadakseni ihan oikeata seksiä, mutta siinä on aina niin kova riski jäädä kiinni, ettei aina uskalla. Jos tienaisin enemmän, niin se poistaisi ongelman kun voisi käydä maksullisella hoidattamassa ongelman säännöllisesti.

Vierailija
51/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen mieheni kanssa ei mikään. se on mukavaa ja kiihottavaa puuhaa, jota voin hyvinkin tehdä jopa ilman, että se johtaa muuhun seksiin. ja tämä koska mies haluaa myös tyydyttää minut.

edellisessä liitossani mies ei 17 vuoden jälkeenkään tiennyt missä klitoris on, jotta olisi osannut koskettaa tai nuolla sitä ja jos asiasta yritti puhua, mies suuttui, koska kuvitteli olevansa niin käsittämättömän hyvä sängyssä, että ei tarvinnut mitään opastusta. joten muutaman vuoden kuluttua lakkasin yrittämästä ja samalla myös antamasta suuseksiä itse. toivottavasti hän on luopunut nykyisessä liitossaan tuosta asenteestaan, jotta pystyy itsekin antamaan tyydytyksen vaimolleen. olisi yhteisten lastemme takia kurjaa, jos hänen uusikin liittonsa päättyisi tuollaisen itsekkyyden takia.

Vierailija
52/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäkin kerjussa. Eniten ihmettelen noita oman naiseni kaltaisia akkoja joita tässäkin ketjussa on AP:ta ollut haukkumassa, ja on valmis vaikka rikkomaan liittonsa, kunhan ei vaan tartte miestään tyydyttää.

Minulle taas se tyydyttäminen tarkoittaa yhdyntää, suuseksi on pelkästään esileikkiä johonkin suurempaan/parempaan. Jospa ne teidän naiset on kyllästyneet siihen, että pidätte suihinottoa tärkeimpänä juttuna???

M34

Vierailija
53/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas se tyydyttäminen tarkoittaa yhdyntää, suuseksi on pelkästään esileikkiä johonkin suurempaan/parempaan. Jospa ne teidän naiset on kyllästyneet siihen, että pidätte suihinottoa tärkeimpänä juttuna???

M34

Yhdyntä ilman suihinottoa aluksi on vain sellainen asia, että aina ei suinkaan sitten nalli lähde...

Ja ei sen suihinoton tartte olla mikään mailman tärkein asia, mutta on se olennainen osa seksiä.

Ja se että sinulle tai jollekkin muulle riittää pelkkä perusyhdyntä löysään pilluun, niin miksi se muille pitäisi riittää ???

Vaimoni on tehnyt tietoisen valinnan olla tyydyttämättä minua kokonaan ja sen takia haen sen paremman seksin muualta ainakin niin kauan että muksut lähtee pois kotoa ja pääsen itsekkin vapauteen.

Ei miehen pidä olla vaimonsa alamainen, vaikka se osalle tämänkin ketjun feministeistä sopisikin.

Vierailija
54/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ota suihin niin en myöskään anna naiselle suuseksiä, tosin siitä sitten yleensä nousee meteli: olenko ällöttävä,onko mussa jotain vikaa, maistunko pahalle, etkö halua mua ym ym. Yleensä vataan, että jos haluat suuseksiä niin pitää olla valmis myös itse antamaan suuseksiä.

M:32

Vierailija
55/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ota suihin niin en myöskään anna naiselle suuseksiä, tosin siitä sitten yleensä nousee meteli: olenko ällöttävä,onko mussa jotain vikaa, maistunko pahalle, etkö halua mua ym ym. Yleensä vataan, että jos haluat suuseksiä niin pitää olla valmis myös itse antamaan suuseksiä.

M:32

Tässä olen täsmälleen samaa mieltä, naisille se vaan tuntuu joskus olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa tajuta.

Siis se tasa-arvo, jossa nainen saa suuhoitoa jos sitä itsekkin tarjoaa.

Vierailija
56/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea kumpi on saanut mitäkin enemmän. taas yksi syy kiitellä omaa kumppania.

Vierailija
57/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskea kumpi on saanut mitäkin enemmän. taas yksi syy kiitellä omaa kumppania.

Minusta myös vähän oudolta kuulostaa tämä keskustelu. Ei meilläkään tollasia lakeja ole tehty, vaan tilanteet menee milloin mitenkin.

Enkä minä tuolla aiemmin sanonut, että muitten pitää tehdä samoin, vaan kerroin oman mielpiteeni. Tais kuitenkin osua vähän arkaan paikkaan, kun noin hyökkäävän vastauksen sain.

M34

Vierailija
58/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia annoin suuseksiä miehelleni. Halusin, että hänkin olisi antanut minulle suuhoidon, mutta ei. Koskaan hän ei suostunut hoitelemaan minua suullaan, koska se on "jotenkin iljettävää, eikä kuulu naiselle."

Joten: lopetin suuseksin antamisen, ei kiinnosta. Nyt mies kitisee, etten rakasta häntä, kun en anna suuseksiä. Tällä logiikalla hän ei ole koskaan edes rakastanut minua.....

Vierailija
59/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut vihaamaan omaa seksuaalisuuttani, melkein jopa enemmän kuin ex vaimoani. Ja se on paljon se.

Seurustelin ja rakastin ihanaa naista, seksielämä oli sujuvaa ja suuhunkin sain joka viikko ja juhlapäivinä jopa laueta sinne. Sitten tuli lapsia ja tilanne muuttui. Eukko sanoi suoraan, että suihinotto on ällöttävää ollut aina, mutta nyt hänen ei enään tartte alistua siihen kun ollaan naimisissa ja lapsiakin.

Pikkuhiljaa seksielämä kuihtui, koska eukon lempipuuha eli perusseksi peitonalla piilossa lauantaisin ei enään minua napannut.

Tilanne jatkui tuollaisena ja arki jatkoi etenemistään. Vaimo keskittyi uraansa ja kavereihinsa, ja minä perheeseen ja sen elättämiseen. Seksiä sain suhteista johon antauduin useammankin työpaikkani naisen kanssa.

Sitten jäin kiinni suhteesta ja avioliitto päättyi siihen. Vaikka perheen rikkoutuminen harmitti, niin en osannut olla liian surullinen. Jäisihän minulle lapset ja perheen arki joskin ilman vaimoa joka saisi kerrankin kunnolla keskittyä uraansa ja kavereihinsa. Tai näin lapset ja minä luultiin.

Lopulta eukko saikin lapset arjeksi ja minä sain lapset jokatoinen viikonloppu teoriassa. Ei ole paljon isällä arvoa tässä naisten ympärillä pyörivässä paskayhteiskunnassa. Ja koska ero ja viikonloppo isyys ei ollut ex-eukon mielestä tarpeeksi suuri rangaistus minulle ja lapsille, niin 2 vuotta erosta muuttivat vihoviimeiselle landelle 400km päähän vaimon syntysijoille.

Suihinoton tarve ja seksuaalisuus pilasi koko elämäni.

Vierailija
60/86 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos joka kerta pitäisi ensin ottaa suihin ja siihen päälle panna. muuten ei mies laukea.

perjantaina rakastelimme saunassa, ei esileikkejä, ei suihinottoja, ihan vain pikapano, että ehdimme ennen kuin lapset havahtuisivat huutelemaan.

lauantaina aamulla vähän pitempi sessio, molemminpuolista hyväilyä alkuun, välissä ja lopuksi, mutta ei edelleenkään suuseksiä kumminkaan päin.

lauantaina päivällä mies hyväili minulle sormin orgasmin kesken ruuanlaiton, kun lapset olivat ulkona. ei suihinottoa tai panoa.

illalla mies oli ottanut pari olutta ja varmaan pari terävämpääkin ja tuli eteen seisomaan ja laski housunsa. otin suihin ja vein loppuun asti. myöhemmin illalla hyväilin hänelle uuden orgasmin käsin, pitkän hieronnan päätteeksi. ei suihinottoa tai panoa tällä kertaa.

seuraavana aamuna nuolin miehelle orgasmin, en siis ottanut suihin kokonaan, vaan nuolin. jonkin aikaa levättyään mies jaksoi rakastella ja minä sain oman orgasmini.

aika harva akti oli suihinotto-pano-nuoleminen -kaavalla. en tiedä onko meillä koskaan sellaista ollut. näillä, jotka vaativat aina suihinoton olisi kanssani huono elämä, sen verran spontaania pitää seksielämän mielestäni olla.