Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksi ja sen kauheus ?

Vierailija
11.05.2010 |

Mikä siinä suihinotossa on niin kauheaa?

Meillä ei tuo kauniimpi puolisko ota suuhun sitten millään, ja itsehän pidän siitä paljon enemmän kuin "normaalista" yhdynnästä...

Lopputulemana on sitten se, että meillä seksiä harrastetaan 2-3krt /kk ja aina "perinteisesti" koska vain se vaimolle käy. No vaimo kyllä sitten tulee tuolloin, mutta vaikea minun on laueta joka kerta kun en siitä pelkästään niin nauti.

kun sitten kerta vuoteen saan ehkä joskus suuhun ennen "normaalia" yhdyntää, niin se kerta on aina paljon mukavampi sessio.

Mutta kertokaapa nyt mammat mikä siinä suikkarissa on niin kamalaa ja kauheaa. Että oma mies ajetaan jonkun vieraan syliin (ja niinhän meilläkin vielä joskus tulee tapahtumaan, kunhan muksut kasvaa aikuisiksi ja pääsen vaimosta eroon)

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai suihinottoa. Sehän just on mahtavaa. Ja kun tietää, että mies tykkää kovin.

Vierailija
2/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suihin ottaminen kuuluu ihmisen luontaiseen seksuaalisuuteen? Monista se tuntuu jo ajatuksenakin vastenmieliseltä ja likaiselta. Luuletko, että se olisi tullut omaankaan mieleesi, ellet olisi altistunut aikuisviihteelle elämäsi varrella? En ainakaan usko, että omalla kohdallani olisin tuollaista päähänpistoa saanut.

Meillä ainakin niin, että huolimatta siitä kuinka huolella mieheni peseytyy, niin alaosasto haisee epämiellyttävälle. Luulisin, että haju lähtee erityisesti kiveksistä, sellainen makeahko pinttyneen hien ja ehkä jopa joidenkin rauhaseritteiden haju.

En ole vuosikausiin enää mennyt sinne alas nuuhkimaan, mutta välillä haju oli niin läpitunkeva, että toimitus oli lähes mahdoton suorittaa. Muistan, että auttoi jonkin verran, kun peitti kivekset ja kummun karvoituksen käsillä, mutta kyllä hajun huomasi selvästi siltikin.

Lisäksi jo touhutipat maistuvat suolaisilta ja itseäni liman joutuminen suuhun kammottaa.

En myöskään nauti itse suuseksistä, vaikka sitäkin on joskus kokeiltu. Se tuntuu likaiselta ja alentavalta ja itse tunteenakin se on ihan ylimieto. Onneksi mieheni on tosi taitava sormiensa kanssa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä perusajatuksena pitäisi olla, että löydetään sellainen yhteinen juttu, mistä molemmat nauttivat? Ei siis se, että painostetaan toista oman mukavuusalueen ulkopuolelle? Ja eikös kaikista tärkeimpänä johtoajatuksena pitäisi olla mielihyvän tuottaminen toisellekin? Tiedän, että ihminen on itsekäs olento, mutta joskus vaan on pakko mennä itseensä ja opetella katsomaan tilannetta toisenkin näkökannalta.

Kipin kapin kaivamaan esiin se Kama Sutra, ja tutkimaan mitä unhoon painuneita vaihtoehtoja löytyy sen iankaikkisen tilalle. Pitkissä liitoissa helposti jumittuu niihin helppoihin vaihtoehtoihin ja monta jännää juttua jää unohduksiin, vaikka niistä alkuhuumassa tuli nautittuakin.

Osaatko todella rakastaa naista, kun vaimostasikin puhut noin. Mies ajetaan vieraan syliin, heh? Eli vaimosi tulee nöyrästi tehdä täsmälleen kuten haluat, omista fiiliksistä välittämättä, tai hän on historiaa?

Miksi olet ylipäätään häneen sitoutunut, kun et haluaisi sen vertaa kunnioittaa valojanne, että selvittäisit miten löytää yhteinen sävel makkarin puolella?

Vierailija
4/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksissä perusajatuksena pitäisi olla, että löydetään sellainen yhteinen juttu, mistä molemmat nauttivat? Ei siis se, että painostetaan toista oman mukavuusalueen ulkopuolelle? Ja eikös kaikista tärkeimpänä johtoajatuksena pitäisi olla mielihyvän tuottaminen toisellekin? Tiedän, että ihminen on itsekäs olento, mutta joskus vaan on pakko mennä itseensä ja opetella katsomaan tilannetta toisenkin näkökannalta.

Kipin kapin kaivamaan esiin se Kama Sutra, ja tutkimaan mitä unhoon painuneita vaihtoehtoja löytyy sen iankaikkisen tilalle. Pitkissä liitoissa helposti jumittuu niihin helppoihin vaihtoehtoihin ja monta jännää juttua jää unohduksiin, vaikka niistä alkuhuumassa tuli nautittuakin.

Osaatko todella rakastaa naista, kun vaimostasikin puhut noin. Mies ajetaan vieraan syliin, heh? Eli vaimosi tulee nöyrästi tehdä täsmälleen kuten haluat, omista fiiliksistä välittämättä, tai hän on historiaa?

Miksi olet ylipäätään häneen sitoutunut, kun et haluaisi sen vertaa kunnioittaa valojanne, että selvittäisit miten löytää yhteinen sävel makkarin puolella?

En ole AP, mutta vastaan kuitenkin tähän.

Eli kun yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta, niin vain sen toisen pitäisi sitten alistua sen toisen haluihin ja se olisi sitä hehkuttamaasi sitoutumista.

Jos oikein AP:n viestiä luin, niin hän antoi vaimolleen tyydytystä 2-3krt/kk ja sai vastapalveluksi kerran vuodessa sen suihinotolla varustetun seksin jonkä jälkeen ilmeisesti vielä tyydytti naisensa?

Voihan olla että vastaan tässä ex-vaimoni viestiin, sillä kuulostat aivan häneltä. Aivan kuten AP:lla (ja ilmeisesti suurimmalla osaa miehistä) on minullekkin suihinotto se mukavin osa seksiä ja nykyisen kumppanini kanssa se kuuluukin seksielämäämme olennaisena osana. Eli vaikka nykyinen kumppanini ei itse ainakaan vastaanottavana osapuolena tykkää suuseksistä kauheasti, ottaa hän minulta suihin usein koska minä taas tykkään olla se vastaanottava osapuoli.

Kyllä seksi oli olennainen osa minun ja ex-vaimoni välirikkoa aikoinaan. Jos vain mies on se jonka täytyy suhteessa kumppaninsa tyydyttää, koska nainen pitää suihinottoa vastenmielisena niin silloin ollaan heikoilla vesillä.

Vierailija
5/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa se kamasutrakaan auta, jos sen lukeminen aloitetaan ruksaamalla kaikki suuseksiin liittyvät asennot pois :) Jos nainen on suihinottorajoitteinen, niin harvemmin tuo miehensä haluista piittaa. Itsekkäitä me ihmiset olemme, naiset vaan yleensä hiukan miehiään itsekkäämpiä.

En tykkää nuolla akkaani, mutta nuolen koska se akka siitä kovasti. Akka sen sijaan ei anna pyllyyn, edes vaikka minä siitä tykkään. Onneksi se ongelma ratkeaa rahalla ja muuten onnellinen liitto pysyy kasassa naisen itsekkyydestä huolimatta.

Vierailija
6/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miksi se suihinotto on niin kamalaa, mutta se vaan on. Yksinkertaisesti jo ajatuskin oksettaa ja ahdistaa suunnattomasti. Tiedän kyllä, että mieheni kovasti nauttisi suihinotosta, mutta minua se vain ahdistaa. Ei se ole minulle, eikä kaiketi monelle muullekaan naiselle, niin yksinkertainen juttu kuin mitä ap (ja kaiketi moni muu mies) tuntuu kuvittelevan - että otetaan vaan muna suuhun ja hoidetaan homma. Joku mainitsi alakerran hajun, se on yksi tekijä. Mulla tulee yksinkertaisesti yökkäysrefleksi jo siitä hajusta, enkä usko olevani ainutlaatuinen tässä asiassa. Touhutipat ja sperma ovat myös yksi ällöttävä asia, en halua niitä suuhuni. Olemme kuitenkin mieheni kanssa kokeilleet suihinottoa myös kondomin kanssa, eikä siitäkään tullut mitään. Mies kyllä nautti, minun oli pakko keskeyttää koko touhu yökkäysrefleksin ja sen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi. En yksinkertaisesti pysty siihen.

No, meillä on puhuttu niin tämä kuin moni muukin asia selväksi, eikä siitä ole tarvinnut enää aikoihin tapella. Aikoinaan minuakin hirvitti, että mies lähtee vieraisiin pelkästään siksi, ettei saa suuseksiä, mutta nyttemmin tiedän jo, että tuskinpa lähtee, tai jos lähteekin niin se on tekosyy. Meillä on löydetty monen monta muutakin tapaa tyydyttää sekä minut että mieheni. Ap:n seksielämä puolestaan kuulostaa, anteeksi vain, aika yksitoikkoiselta - oletko varma, että se tyydyttää oikeasti edes vaimoasi? Vai olisiko kyse siitä perinteisestä kaavasta, eli on lakattu puhumasta ja kommunikoimasta, ja nainen kuvittelee että miehelle on pääasia saada seksiä joten riittää kun levittää haaransa, ja mies kuvittelee, että nainen nauttii vain tästä perinteisestä nylkytyksestä? En väitä, etteikö vaimosi orgasmit olisi aitoja, mutta väittäisin, että varmasti hänkin saattaisi nauttia seksistä monella muullakin tapaa, ja ehkä sinäkin, vaikka suihinottoa ei heruisikaan. Jotenkin tuntuu todella suppealta seksielämä, jos mistään muusta kuin suihinotosta ei pysty nauttimaan.

Näin naisena tarjoan ihan perinteisiä vinkkejä tilanteen parantamiseen - keskustelu. Sellainen rento, ei mitään painostusta ja tenttaamista, vaan aito ja vastavuoroinen keskustelu. Jos ei onnistu kahden kesken, tämä maa on pullollaan parisuhde- ja seksuaaliterapeutteja, jotka varmasti ja mielellään auttavat. Vieraisiin lähtö nyt ei ainakaan auta, paitsi jos sua tyydyttää kovasti tilanne, jossa vaimo ottaa suihin pelkästään siksi, että sinä painostat ja uhkailet vieraisiin lähtemisellä jos ei ota. Tällainen tilanne taas kertoo aika karusti sen tosiasian, että vaimolla ja vaimon tunteilla, toiveilla ja haluilla ei sinulle ole merkitystä, jolloin suosittelen ottamaan avioeron ja lähtemään sinne baanalle muiden naisten perään.

On tietysti myös mahdollista, että vaimosi ei halua tilanteeseen muutosta, ei suostu keskusteluun eikä terapeutille ja näin pois päin. Sinä on sitten se yllä mainittu karu tilanne toisin päin, johon suosittelen samoja lääkkeitä. Ei ole kenenkään yksipuolinen velvoite huolehtia toisen nautinnosta, varsinkin jos itse ei siitä nautintoa saa, mutta ei kovin pitkälle kanna sekään, että toinen joutuu vastentahtoisesti ja painostuksen alla suostumaan johonkin, mitä ei todellakaan halua.

Vierailija
7/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumaan omaan ja muiden seksielämään, sieltä saa perspektiiviä! Ei kenenkään kuulu tehdä sellaista mihin ei pysty, mutta mieli voi muuttua jos näkee asioita toiselta kulmalta. Yököttävästä voi tullakin kiinnostavaa...

Vierailija
8/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miksi se suihinotto on niin kamalaa, mutta se vaan on. Yksinkertaisesti jo ajatuskin oksettaa ja ahdistaa suunnattomasti. Tiedän kyllä, että mieheni kovasti nauttisi suihinotosta, mutta minua se vain ahdistaa. Ei se ole minulle, eikä kaiketi monelle muullekaan naiselle, niin yksinkertainen juttu kuin mitä ap (ja kaiketi moni muu mies) tuntuu kuvittelevan - että otetaan vaan muna suuhun ja hoidetaan homma. Joku mainitsi alakerran hajun, se on yksi tekijä. Mulla tulee yksinkertaisesti yökkäysrefleksi jo siitä hajusta, enkä usko olevani ainutlaatuinen tässä asiassa. Touhutipat ja sperma ovat myös yksi ällöttävä asia, en halua niitä suuhuni. Olemme kuitenkin mieheni kanssa kokeilleet suihinottoa myös kondomin kanssa, eikä siitäkään tullut mitään. Mies kyllä nautti, minun oli pakko keskeyttää koko touhu yökkäysrefleksin ja sen aiheuttaman ahdistuksen vuoksi. En yksinkertaisesti pysty siihen.

No, meillä on puhuttu niin tämä kuin moni muukin asia selväksi, eikä siitä ole tarvinnut enää aikoihin tapella. Aikoinaan minuakin hirvitti, että mies lähtee vieraisiin pelkästään siksi, ettei saa suuseksiä, mutta nyttemmin tiedän jo, että tuskinpa lähtee, tai jos lähteekin niin se on tekosyy. Meillä on löydetty monen monta muutakin tapaa tyydyttää sekä minut että mieheni. Ap:n seksielämä puolestaan kuulostaa, anteeksi vain, aika yksitoikkoiselta - oletko varma, että se tyydyttää oikeasti edes vaimoasi? Vai olisiko kyse siitä perinteisestä kaavasta, eli on lakattu puhumasta ja kommunikoimasta, ja nainen kuvittelee että miehelle on pääasia saada seksiä joten riittää kun levittää haaransa, ja mies kuvittelee, että nainen nauttii vain tästä perinteisestä nylkytyksestä? En väitä, etteikö vaimosi orgasmit olisi aitoja, mutta väittäisin, että varmasti hänkin saattaisi nauttia seksistä monella muullakin tapaa, ja ehkä sinäkin, vaikka suihinottoa ei heruisikaan. Jotenkin tuntuu todella suppealta seksielämä, jos mistään muusta kuin suihinotosta ei pysty nauttimaan.

Näin naisena tarjoan ihan perinteisiä vinkkejä tilanteen parantamiseen - keskustelu. Sellainen rento, ei mitään painostusta ja tenttaamista, vaan aito ja vastavuoroinen keskustelu. Jos ei onnistu kahden kesken, tämä maa on pullollaan parisuhde- ja seksuaaliterapeutteja, jotka varmasti ja mielellään auttavat. Vieraisiin lähtö nyt ei ainakaan auta, paitsi jos sua tyydyttää kovasti tilanne, jossa vaimo ottaa suihin pelkästään siksi, että sinä painostat ja uhkailet vieraisiin lähtemisellä jos ei ota. Tällainen tilanne taas kertoo aika karusti sen tosiasian, että vaimolla ja vaimon tunteilla, toiveilla ja haluilla ei sinulle ole merkitystä, jolloin suosittelen ottamaan avioeron ja lähtemään sinne baanalle muiden naisten perään.

On tietysti myös mahdollista, että vaimosi ei halua tilanteeseen muutosta, ei suostu keskusteluun eikä terapeutille ja näin pois päin. Sinä on sitten se yllä mainittu karu tilanne toisin päin, johon suosittelen samoja lääkkeitä. Ei ole kenenkään yksipuolinen velvoite huolehtia toisen nautinnosta, varsinkin jos itse ei siitä nautintoa saa, mutta ei kovin pitkälle kanna sekään, että toinen joutuu vastentahtoisesti ja painostuksen alla suostumaan johonkin, mitä ei todellakaan halua.

Miksi asioista pitää tehdä noin monimutkaisia, jos nainen ei harrastaa sitä kaikkein mukavinta seksin muotoa eli suuseksiä, niin eikai sen suhteen tartte siitä olla kiinni. Nykysuomessa saa aika hyvääkin hoitoa kohtuu hintaan, eikä tartte tautisiin itänaisiin seota.

Ei minun vaimo leipääkään osaa ja halua leipoa (en kyllä minäkään) joten ostamme leivän kaupasta. Samalla tapaa minä ostan suihinotot ammattilaiselta. Vaimokin on vapaa ostamaan palveluksia, jos minä en niitä pysty tarjoamaan (toistaiseksi olen pystynyt)...

Olen myös keskustellut käyttämäni ammattilaisen kanssa asioista ja varmistunut, ettei hän tee sitä mistään pakosta. Rahasta hän sitä tekee ja lopettaa kuulemma heti kun valmistuu ja siirtyy työelämään. Ja kun me asiakkaat noudatamme siisteydestämme huolta (alapää pestään huolella ennen toimitusta) niin ei tyttökään joudu hajuja haistelemaan.

Vierailija
9/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustumaan omaan ja muiden seksielämään, sieltä saa perspektiiviä! Ei kenenkään kuulu tehdä sellaista mihin ei pysty, mutta mieli voi muuttua jos näkee asioita toiselta kulmalta. Yököttävästä voi tullakin kiinnostavaa...

Ei kenenkään kuulukkaan tehdä mitään mistä ei pidä, mutta jos ei erilaisiin seksihaluihin saada kompromissiä, niin siinä kariutuu hyväkin suhde.

On kaksinaismoralistista väittää, että todellinen rakkaus ei tarvitse seksiä ja, että ei miehen tarvitse aina laueta.

Ja juu kaikille tiedoksi, että viimeisen suhteeni kemuroita käytiin ihan terapeutilla läpi, ja seksi oli osa keskustelua. Terapeutti (nainen) oli ihan aidosti sitä mieltä, ettei minun laukeaminen ole mitenkään välttämätöntä aina, ja tärkeimmän nautinnon saan kunhan pidän huolen avokkini laukeamisesta. Avokkiani terapeutti terästi olemaan itsekkäämpi, ja varmistavan että minä tyydytän hänet. Nyt sitten asutaan erillään ja yhteistä on vain lapset.

Lastenvalvoja(nainen) sitten erotilanteessa oli sitä mieltä, että vaikka yhdessä olimme tapaamisoikeudet sopineet, olisi niitä pitänyt hiukan muuttaa koska äiti on kuulemma lapselle paaljon tärkeämpi kuin lähes turha isä. Eli vaikka tämä ei seksi keskusteluun kuulukkaan, niin terapeutit ja sosiaaliämmät ei paljoa miehille arvoa anna.

Vierailija
10/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa sanoin, että vain toisen pitäisi alistua toisen haluihin? Missä vaiheessa ylipäätään sanoin, että olisi toivottavaa kenenkään joutua alistumaan mihinkään? Tämä on pelkästään oma tulkintasi (ja joku voisi jopa olettaa, että alitajunnassa peräti toiveesi, koska sanavalinta oli sinun). Jos on rakkautta, voidaan hakea molempia tyydyttävä ratkaisu.

Ja ei, en ole exäsi, koska en ole kenenkään ex.

Vierailija
11/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että eritteet häiritsevät silloin, kun kumppanuus on hakusessa. Siis silloin, kun kumppania ei rakasta eikä häntä himoitse.

Ehkä olet myös vaimollesi pakkopullaa, niinkuin vaimosi näyttää olevan sinulle. Muutenhan et suunnittelisi eroa "!kunhan lapset kasvavat".

Vierailija
12/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olet mielestäni oikeassa, kun puhut kompromissista.

Miten on kaksinaismoralistista väittää, ettei rakkaus välttämättä tarvitse seksiä?

Se, että miehen ei tarvitse joka kerta laueta, viittaako se siihen, että seksin ei aina tarvitse - eikä pitäisi - sisältää yhdyntää? Tämä on käsittääkseni seksologeilla ihan yleinen ohje. Minun mieheni on kuitenkin vaikea harrastaa minkäänlaista seksiä ilman, että yhdyntä olisi hänelle itsestäänselvyys. Siitäkin voi kyllä tulla ajan oloon aika puiseva yhtälö.

Vierailija
13/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan miestäni ja meillä on hyvä suhde, mutta en silti halua lähempään kosketukseen tiettyjen hänen eritteittensä kanssa. Ehkä tämä sitten johtuu osittain siitäkin, että olen siisteydestä ja puhtaudesta ehkä keskimääräistä enemmän pitävä ihminen, jos näin uskallan itseni määritellä.

Vierailija
14/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti halua lähempään kosketukseen tiettyjen hänen eritteittensä kanssa.

Hei Körtti, aloita päiväsi sanomalla Spege. Ehkä se ei sitten ole niin mörkö kun sitä näet.

Vierailija
15/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sulla ei ole ongelmaa asian kanssa ja pystyt nauttimaan "parisuhdevelvollisuuksistasi", jos naisellasi sattuu olemaan alakerrassa läpitunkeva epämieluisa ominaishaju.

Vierailija
16/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehen ei tarvitse joka kerta laueta, viittaako se siihen, että seksin ei aina tarvitse - eikä pitäisi - sisältää yhdyntää? Tämä on käsittääkseni seksologeilla ihan yleinen ohje. Minun mieheni on kuitenkin vaikea harrastaa minkäänlaista seksiä ilman, että yhdyntä olisi hänelle itsestäänselvyys. Siitäkin voi kyllä tulla ajan oloon aika puiseva yhtälö.

Miten ihmeessä sait yhdynnän ja laukeamisen kuullostamaan synonyymeiltä :)

Kyllä meillä ainakin yhdynnässä vaatisi aikamoista mielikuvitusta laueta joka kerta sen rakkaan vaimon sisään. Joskus onnistuu ja joskus viimestelen runkkaamalla.

Vierailija
17/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sait yhdynnän ja laukeamisen kuullostamaan synonyymeiltä :)

Kyllä meillä ainakin yhdynnässä vaatisi aikamoista mielikuvitusta laueta joka kerta sen rakkaan vaimon sisään. Joskus onnistuu ja joskus viimestelen runkkaamalla.

Samaa ihmettelen minä. Täälläkun on sellaisiakin kirjoittajia joilla on teini-iän tiukkuus jo mennyttä aikaa ja paikat aika löysiä. Miehen muna kun ei kasva samassa suhteessa kun naisen pillu löysenee :(

Vierailija
18/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan pysty siihen. Peniksen iho, sen ominaishaju yms, tuntuu kamalalta.

Olen yrittänyt, mutta ei siitä mitään tullut. Yritettiin vielä uudestaan toisen kerran kondomin kanssa, mutta en pysty. Heti kun huuleni koskevat penikseen, saan kauhean hyi-reaktion. Ei kiitos.

En myöskään pidä siitä, että mies antaisi minulle suuhoitoa. Ei kiitos.

Muuten en ole estoinen seksin suhteen, ja olemme kokeilleet aika paljonkin asioita, mutta penistä en voi ottaa suuhuni.

Vierailija
19/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin mieheltä lähes joka päivä. Se on niin mahtavaa! Ja kyllä, nielen kaiken. Tiedän että mies tykkää siitä ja musta on niin mahtavaa kun voin tehdä jotain, mistä toinen menee ihan sekasin.

n28

Vierailija
20/86 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkos varma että suihin ottaminen kuuluu ihmisen luontaiseen seksuaalisuuteen? Monista se tuntuu jo ajatuksenakin vastenmieliseltä ja likaiselta. Luuletko, että se olisi tullut omaankaan mieleesi, ellet olisi altistunut aikuisviihteelle elämäsi varrella? En ainakaan usko, että omalla kohdallani olisin tuollaista päähänpistoa saanut.

Itse olen sen verran kiltti lapsi ollut, ettei ollut mitään pornoa tullu kateltua ennen koulun ekoja seksivalistus tunteja saati kavereiden puheita :) Kyllä pornoa on tullu vasta aikuisena kateltua nyt internetin yleistyttyä.

Eli ei ainakaan porno ole syyllinen asiaan :)

ja nyt kun oikein mietin, niin ekaa kertaa kun sormet tytön pilluun meni, niin ei tainnu edes sellasesta ollu aikasemmin puhuttu, eli kyllä ihmiset nämä seksiasiat osaa ilman esimerkkiäkin, joten olisi se muna tyttöystävän suuhun halunnu varmaan ilman koulun kondomioppituntejakin.

Ja ainakaan koulun kondomioppi ei menny teininä päähän, koska suuhun muna laitettiin paljaaltaan, silloinkin kun kondomia perusyhdynnässä käytettiin :)