Suuseksi ja sen kauheus ?
Mikä siinä suihinotossa on niin kauheaa?
Meillä ei tuo kauniimpi puolisko ota suuhun sitten millään, ja itsehän pidän siitä paljon enemmän kuin "normaalista" yhdynnästä...
Lopputulemana on sitten se, että meillä seksiä harrastetaan 2-3krt /kk ja aina "perinteisesti" koska vain se vaimolle käy. No vaimo kyllä sitten tulee tuolloin, mutta vaikea minun on laueta joka kerta kun en siitä pelkästään niin nauti.
kun sitten kerta vuoteen saan ehkä joskus suuhun ennen "normaalia" yhdyntää, niin se kerta on aina paljon mukavampi sessio.
Mutta kertokaapa nyt mammat mikä siinä suikkarissa on niin kamalaa ja kauheaa. Että oma mies ajetaan jonkun vieraan syliin (ja niinhän meilläkin vielä joskus tulee tapahtumaan, kunhan muksut kasvaa aikuisiksi ja pääsen vaimosta eroon)
Kommentit (86)
niin kuin joku kirjoitti. Olette ehkä jo puhuneet mutta yritä vielä ja sano hänelle miten paljon nautit suuseksistä, kysy miksi hän ei siitä pidä. Mutta kaikki tämä keskustelu pitää käydä mukavasti ei tentaten ja anellen. Entäs annatko sinä suuseksiä? Onko ne paikat puhtaana? Kokeilkaa jotain oiken mukavan tuoksuista ja makuista liukuvoidetta (meillä oli joskus kookoksen makuista, ihanaa).
Jotkut eivät vaan yksinkertaisesti pidä suuseksistä ja sille ei sitten voi mitään. Söisitkö maksalaatikkoa jos et pitäisi siitä, vaikka joku kuinka pyytäisi?
Mutta onneksi kaikki naiset eivät välttele sitä asiaa. Itse pidän suihin otosta ja mielelläni sitä annan ja mielelläni sitä myös ottaisin vastaan, mutta meillä mies ei kovinkaan usein sitä tee (humalassa yleensä).
Se on harmillista jos kyseinen asia painaa mieltä ja "normaali"yhdyntä ei oiken miellytä.
Muista seuraavankerran kun harrastatte seksiä (suihinotto ehkä jäänyt väliin) niin unohda kaikki muu keskity vaan yhdynnän alkuun, älä loppuun, laukeamiseen, vaan alkuun ja mauttikaa toisistanne.
Huomaat että jos ajattelet jotain niin paljon ja joka haittaa ehkä muuta toimintaasi niin se silloin myös haittaa ja se ongelma ei myskään lopu. Ellei vaimosi rupea yhtäkkiä innostumaaan suuseksistä tai sinä lakkaat ajattelemasta sitä. On olemassa varmasti asioita josta te molemmat nautitte.
En kertakaikkiaan pysty siihen. Peniksen iho, sen ominaishaju yms, tuntuu kamalalta.
Olen yrittänyt, mutta ei siitä mitään tullut. Yritettiin vielä uudestaan toisen kerran kondomin kanssa, mutta en pysty. Heti kun huuleni koskevat penikseen, saan kauhean hyi-reaktion. Ei kiitos.
En myöskään pidä siitä, että mies antaisi minulle suuhoitoa. Ei kiitos.
Muuten en ole estoinen seksin suhteen, ja olemme kokeilleet aika paljonkin asioita, mutta penistä en voi ottaa suuhuni.
Hieno juttu jos et muuten ole estoinen, mutta monet naiset ovat estoisia myös muutenkin siinä määrin, että vuosi vuodelta löysentyvään pilluun vaan sitä munaa otettais :( Eikä edes alapään lihaksia vaivauduta treenaamaan.
Taitaa suuseksi olla yleisin syy pettämiseen ja maksullisten käyttöön. Ainakin saunassa kun rupeaa pelivuoron jälkeen juttu lentämään, niin kuulee samoja juttuja isolta osalta saunojista.
Ja osittain kyseessä on myös valtapeli, koska eräänkin miehen vaimo ei suihin suostu kuulemma ottamaan, ja aika varma olen että kyseessä on sama nainen, joka laivalla minulta poskeen otti ennen touhuja kun kännissä lähti hiukan flirtti käsistä (varma en kyllä ole, mutta ainakin ulkonäkö ja työpaikka täsmää)
mutta jos minulla olisi tuollainen mies kun ap, joka on sitä mieltä, että esim. suihinoton puute ajaa potkimaan vaimon pellolle sopivan tilaisuuden koittaen tai on syy pettämiseen, niin enpä tiedä katselisinko miestä lainkaan.
On aika outoa, jos joku pieni mieltymys ottaa elämässä noin suuren vallan. Taitaa arvojärjestys olla aika sekaisin...
mutta jos minulla olisi tuollainen mies kun ap, joka on sitä mieltä, että esim. suihinoton puute ajaa potkimaan vaimon pellolle sopivan tilaisuuden koittaen tai on syy pettämiseen, niin enpä tiedä katselisinko miestä lainkaan.
On aika outoa, jos joku pieni mieltymys ottaa elämässä noin suuren vallan. Taitaa arvojärjestys olla aika sekaisin...
Mitenkään kommentoimatta AP:n tilannetta on kyllä todettava, että ei tollanen seksin vähättely kyllä ihan realistiselta kuullosta. Joko olet uskovainen, tai sitten saat kumppaniltasi hyvää seksiä etkä tajua kuinka syvään meihin ihmisiin on seksi koodattu.
Ei se tee ihmisestä yhtää kuule perkele sen huonompaa, jos haluaa seksiä enemmän kuin pitsin nypläystä.
Kyllä parisuhteeseen kuuluu myös seksi ja toisen tyydyttäminen. Tollaset seksin vähättelijät on vastenmielisiä kaksinaismoralisteja.
mutta jos itse vuosia tekee niin, eikä toinen tee vastapalvelusta, ei edes sormin koske, niin kyllä se suuseksin antaminen käy pännimään, ei voi mitään. Kun tietää, että itse ei voi sitä saada, koska toinen haluaa olla vain saamapuolella, ei lopulta enää itsekään viitsi antaa suuseksiä. Se siinä pännii, että se on niin yksipuolista. Miehelle kyllä kelpaa, kunhan saa vaan maata selällään.
AP kirjoitti, että saa suuhun 2krt vuodessa jos oikein ymmärsin, ja muuten juttu vaikutti sellaiselta että nuo normaalit yhdynnät tehdään naisen ehdoilla (eli miehen orgasmista eli siis laukeamisesta viis veisataan).
Ja sinä olet pokkana sitä mieltä, että se sellanen ei vaikuta suhteeseen.
Vittu mikä teitä femakoita oikein vaivaa. Kokeilkaa itse joskus olla yksipuolisessa suhteessa, jossa vain nainen saa tyydytystä ja mies sitten runkkaa.
nimim. eronnut ja nykyään onnellinen.
mutta jos itse vuosia tekee niin, eikä toinen tee vastapalvelusta, ei edes sormin koske, niin kyllä se suuseksin antaminen käy pännimään, ei voi mitään. Kun tietää, että itse ei voi sitä saada, koska toinen haluaa olla vain saamapuolella, ei lopulta enää itsekään viitsi antaa suuseksiä. Se siinä pännii, että se on niin yksipuolista. Miehelle kyllä kelpaa, kunhan saa vaan maata selällään.
Lopetin liian seksiressaamisen, kun olin muutaman vuoden tehnyt kaiken mitä pyydetään saamatta vastapalvelusta.
Kun käsihoito kerta vuoteen on parasta mitä vaimo sen ainasen perusyhdynnän lisäksi antaa, niin olkoon sitten. Ja kun minä lopetin vaimoni sormeilunkin, niin onneksi on edes alussa hiukan kitkaa niin joskus edes perusyhdyntäkin on siedettävää.
Mikä on ihan kamala ja saa pidätellä oksennusta. Meillä tuo vielä vaatii tosi pitkään ennenkuin laukeaa ja leuat väsyy. Monesti on pakko pitää taukoa, kun ei vaan jaksa. Mies vielä haluaa, että nielisin hänen spermansa. Sitä en kyllä tee, vaan käyn sylkemässä pois ja huuhtelen kunnolla suun. Minulle ainakin tulee olo, että käytetään seksuaalisesti hyväkseen, kun vasten tahtoani tyydytän miestä. Vaikka nautinki siitä, että hän nauttii.
Niin ja oma mieheni ei kyllä enää suihinoton jälkeen kykene yhdyntään. Hänellä ei enää seiso kerran lauettuaan.
Mieheni ei kykene antamaan minulle suuseksiä ja sen vuoksi näen oikeudekseni kieltäytyä antamasta hänelle suuseksiä ainakaan kovin usein.
kun ihmissuhde- ja keskustelutaidot ovat tuota luokkaa. Paremmat kommunikointitaidot on yläasteipanoillakin, ja naisviha ja katkeruus paistaa läpi. Moni teistä miehistä tällä palstalla käyttää naisista sellaisia ilmaisuja ja sellaista kieltä, että ette taida osata nähdä heitä ihmisinä lainkaan, vaan pelkkinä kävelevinä reikinä!
Vaikea kuvitella, että ap:n vaimo mitään suurta tyydytystä saa seksielämästään. Luultavasti on ihan perusnainen, jonka elämässä on paljon muutakin ajateltavaa kuin seksi. Varmasti hän tahollaan suree sitä, että kunnon keskusteluyhteyttä mieheen ei ole ja että makuuhuoneen puolella hommat eivät luista. Hän saattaa ajatella ja toivoa, että perinteiset asennot riittävät pitämään miehen edes jollakin lailla tyytyväisenä, kun hänestä suuseksi ei tunnu miellyttävältä ajatukselta.
Kyllä minäkin alun huumassa otin mieheltäni suihin, mutta viime kertaa en edes muista, vuosia siitä on joka tapauksessa. En pidä toimituksesta, koen sen alentavana, kylmän mekaanisena, epäromanttisena ja lisäksi haju ei lähde vaikka mies kylpisi ja jynssäisi pallejaan tuntikausia.
Silti meillä on paljon muita juttuja, joten ei mieskään ehdi surra suuseksin puuttumista. Niin, mutta meillä on se rakkaus, ja seksi on ensisijaisesti rakkauden osoitusta ja hellää silmiin katsomista. Unelmamies mulla!
No kyllä minä naisena olen ihan samaa mieltä - mies tarvitsee suihinottoa ja hyvä mies jopa ansaitsee sen. ;) Samaten kuin itsekin haluan, ja kun saan hyvää sellaista mieheltäni, voiko olla parempaa kuin tehdä hyvää takas. Eikä sillä että siitä käytäis kauppaa, vaan puhdasta mielihyvää, puolin ja toisin; kumpainenkin nautimme kummastakin roolista!
Mutta ymmärrän senkin, että kun ei pysty, niin ei pysty, sellaisenaan. Mutta ehkä senkin voi opetella, pystymisen ja jopa nauttimisen? Joku sanoo että haju ällöttää, jotain ällöttää se tuntuma, joku on liian kurkkuherkkä...
Miksi sitten ei voisi ostaa jonkun jo mainitsemaa tuoksuvaa/maistuvaa voidetta, jos maku/haju on se juttu? Tuntuu ettei ole oikein edes halua yrittää antaa toiselle sitä nautintoa. Ja jos kivekset edelleen tuntuvat tuoksuvan liiaksi, niin voisiko ehdottaa karvojen ajelua sieltä alueelta? Se voisi olla mukavaa yhteistä puuhaa, jos nainen vaikka ajaisi.
Tai jos tuntuma on vastenmielistä (mitä mä en henk.koht. edes ymmärrä. Sehän on upea, silkinpehmeä, kova mutta samettinen, jäntevä ja komea...) Jospa siihen tutustuisi läheltä ilman paineita suihinotosta, koskettelisi ja katselisi läheltä ja yrittää totutella ajattelemaan toisin? Ajattelemaan sitä luonnollisena osana rakkaansa vartaloa ja kohteena, joka nauttii nimenomaan sinun käsittelystäsi?
Kurkkuherkkyys tai suutuntuman ällötys lienee vaikeimmin treenattavissa, mutta kannattaa muistaa, etteihän tarvis olekaan ottaa sitä kovin syvälle nieluun, suurin tuntuma on siinä päässä, jota voi vaikka vähänkin ottaa suuhun ja kielellä pyöritellä, ja lisäksi kielellä lipoa pitkin vartta, jos kovin herkkä oksureaktio on. Tosin siitä herkkyydestäkin voi ainakin osaksi opetella pois, en itsekään aikanaan pystynyt kovin syvälle ottamaan, mutta kun opettelin rentouttamaan kurkunpään, saan sen nyt kokonaan suuhuni ja painettua päätä kitalakeani vasten ikään kuin yrittäisin niellä koko terskan.
Touhutipat ja sperma sitten. Sperman nieleminen on varmaan pieni "tappio" miehelle, jos kuitenkin suihinottoa olisi tarjolla. Eikä se varmaan monelle miehelle edes toimi kuin herkullisena lisänä, ekstrarietasteluna ja ehkä jonkunlaisena täydellisen hyväksymisen merkkinä tai jotain. Henk.koht. koen helpoimmaksi nielemisen, kuin spruittailla sitä suusta, joka sekin tosin on välillä mukavan sotkuista leikkiä. Sen sijaan sperman huljuttaminen suussa ja vessaan syöksyminen sylkemään ja kakomaan on jotenkin äärimmäisen epäromanttista, mun mielestä... Touhutippoja taas ei tule koko suihinoton ajan eikä niitä tule paljon, ovathan ne kovin suolaisia mutta se maku/koostumus tuntuu omassa suussa vain hetken aikaa, kunnes se sekoittuu omaan sylkeen.
Mutta ellei onnistu niin ei onnistu, kai seksielämä voi olla tyydyttävää ilman molemminpuolista suuseksiäkin... kai? Ok, hieman provosoin, mutta kyllä mä näen sen ennen kaikkea toisen mielihalujen toteuttamisena, josta onneksi itsekin nautin. Koen sen vähän kuin hierontana; itse antajana se ei ole niin erityisen tyydyttävää fyysisesti, mutta teen sen enemmän kuin mielelläni, kun tiedän miten hyvältä se tuntuu rakkaasta. Ja onnekseni mieheni ajattelee samoin toisinpäin. :)
Nuorempana en pitänyt yhtään suihinotosta, kieltäydyin siitä koska ajatuksena se oli vastenmielinen, ja omassa epävarmuudessani epäilin ettei sitä osaa tehdä. Jossain vaiheessa huomasin että tämä on kivaa ja kiihottavaa. Sperman mausta en kyllä tykkää, mutta olen vuosien varrella ottanut muutaman kerran, omasta halustani, loppuun asti, syljen tosin spermat pois.
Tiedän itse että olen ihan hyvä siinä, reaktiot ovat aina puhuneet puolestaan. Miehen reagointi on nimittäin tosi tärkeä osa siinä asiassa, jos mies ei virka sanaakaan, mistä minä tiedän tykkääkö se edes. Jossain vaiheessa huomasin että minulla on jopa himo siihen. Mutta kuinkas kävikään... En muista milloin viimeksi nykyisessä suhteessa olisin ottanut suihin. Enhän minäkään aina halua sitä tehdä, mutta se rankutus ja munan suuhun änkääminen, eikä oikeastaan koskaan saanut mitään palautetta ja viimeisenä pisarana se että suuseksi on täysin yksipuolista.
Joskus alussa minäkin sitä sain, mutta se jäi pois. En usko että syynä on (ainakaan kokonaan) se että se on ällöttävää vaan se että ukko ei vaan kehtaa. En kehtaa nykysin minäkään, ja muutenkin ollaan sitten aika pitkälti ilman seksiä. Surullista, hel**tin surullista että oikeanlaiset ihmiset eivät kohtaa toisiaan.
Tuo palautteen saamisen tärkeys on ihan totta. Koen itsekin olevani ihan hyvä suihinottaja (kröhöm... :p ), mutta en siksi, että tietäisin jonkun jipon josta jokainen mies tykkäisi... Vaan juuri siksi, että ensinnäkin teen sen aidosta halusta ja näytän sen! Ja toiseksi siksi, että haluan nimenomaan tietää, kuinka se mies haluaa minun tekevän sen. Tietynlainen herkkyys reaktioihin juuri, yritän tulkita ynähdyksiä ja vetäytymisiä, huokaisuja jne. Mutta parasta on nykyisen mieheni kanssa; olen pyytänyt ihan varta vasten opettamaan, mistä hän pitää. Hän ei alussa oikein uskaltanut kertoa, kun oli kokenut muutaman naisen taholta loukkaantumista opastamisesta ("jaa ei kelpaa, no antaa olla!"). Enkä itsekään aiemmin ole oikein "kehdannut" pyytää opastusta, olen yrittänyt luottaa omiin tulkintoihini, mutta nykyisen kanssa kun kaikki on niin avointa, niin olen ihan suoraan kysynyt että tykkäätkö kun teen näin tai näin, ja hän ujostelematta pyytää mua tekemään kulloinkin tietyllä tavalla; lujempaa, nopeampaa, hellemmin, siitä altaa, syvään...
Kun ei mitenkään voi tietää, mikä tuntuu hyvältä, jos toinen ei anna palautetta eikä reagoi! Ei siitä kannata naisenkaan loukkaantua, mä ainakin otan jokaisen opastuksen tärkeänä oppina, kuinka jatkossa voin tehdä sen vielä paremmin ja saada rakkaani nauttimaan vielä enemmän! Ja ainakin itselläni, eri tuntuma/liike/nopeus tuntuu hyvältä aina eri vaiheessa (alun lämmittelyt, loppuun saattaminen...). Sanoja emme enää niin tarvitse, kun osaamme tulkita jo reaktioita, mikä on suuri plussa parisuhteessa vrt. yhden illan juttuun. :)
mies halusi välttämättä sitoa mut sänkyyn. Ok, jos kerran haluaa. Ja sit hän olikin valmiina työntämään kalunsa mun suuhun! Yäk! Siis minä olin täysin kykenemätön vetäytymään.
Kokemus oli niin karmaiseva, etten toiste ole kyennyt edes harkitsemaan suuseksiä.
tutustumaan omaan ja muiden seksielämään, sieltä saa perspektiiviä! Ei kenenkään kuulu tehdä sellaista mihin ei pysty, mutta mieli voi muuttua jos näkee asioita toiselta kulmalta. Yököttävästä voi tullakin kiinnostavaa...
Ei kenenkään kuulukkaan tehdä mitään mistä ei pidä, mutta jos ei erilaisiin seksihaluihin saada kompromissiä, niin siinä kariutuu hyväkin suhde. On kaksinaismoralistista väittää, että todellinen rakkaus ei tarvitse seksiä ja, että ei miehen tarvitse aina laueta. Ja juu kaikille tiedoksi, että viimeisen suhteeni kemuroita käytiin ihan terapeutilla läpi, ja seksi oli osa keskustelua. Terapeutti (nainen) oli ihan aidosti sitä mieltä, ettei minun laukeaminen ole mitenkään välttämätöntä aina, ja tärkeimmän nautinnon saan kunhan pidän huolen avokkini laukeamisesta. Avokkiani terapeutti terästi olemaan itsekkäämpi, ja varmistavan että minä tyydytän hänet. Nyt sitten asutaan erillään ja yhteistä on vain lapset. Lastenvalvoja(nainen) sitten erotilanteessa oli sitä mieltä, että vaikka yhdessä olimme tapaamisoikeudet sopineet, olisi niitä pitänyt hiukan muuttaa koska äiti on kuulemma lapselle paaljon tärkeämpi kuin lähes turha isä. Eli vaikka tämä ei seksi keskusteluun kuulukkaan, niin terapeutit ja sosiaaliämmät ei paljoa miehille arvoa anna.
Taisi tuo eka terapeutti terapoida itseään ja selittää laukeamattomuuttaan;D
Ja mitä tulee lastenvalvojiin, ihan sama kokemus, jostain syystä näitä isiä aliarvioidaan ja unohdetaan se, että on oikeasti miehiä, jotka haluavat olla mukana lastensa elämässä ja varsinkin arjessa, eivätkä halua olla mitään viikonloppu-isiä
mitään kauheaa, päinvastoin..eilen meillä oli puolin ja toisin "vain" sitä. Ja ihanaa on.
Niin olisi kai kannattanut ottaa vaimon seksimieltymyksistä selvää ennen vakavampaa sitoutumista.
Mä otin mieheni kalun suuhun jo ekalla seksikerralla ja siitä se sitten lähti.
Näin neuvoo joku täällä. Mina (nainen) olisin hitto vieköön harrastanut suuseksiä, puolin sun toisin, vaikka joka päivä, mutta mies oli se, joka pani jarrut päälle.
No niin kului vuosi jos toinenkin, ja pitkälti toistakymmentä vuotta.
Tuli mutkia matkaan eikä niistä pienimpiä ollut juuri tuo seksuaalisen läheisyyden puute. Tuli hetki, jolloin olin valmis eroamaan, sillä olimme kuin veli ja sisar, tai pikemminkin kuin naapurukset, sillä talousasioissakin mies piti tiukasti ykistyisyyslinjaa. Siis kumppanuus, jossa mies tyydytti itseään harva se ilta, harva se aamu. Minuun, mutta kiinnostumatta siitä, että minä voisin tyydyttää häntä ja hän minua. Siis kumppanuus, jossa miehen viisinkertaiset tulot menivät hänen omiin harrastuksiinsa, ja minun pienet menot perheen jokapäiväisiin kuluihin.
Esimerkkejä voisi luetella lukuisia.
Mitä tällä on tekemistä suuseksin kanssa?
Kun sitten olin kypsä eroamaan ja latelin - jälleen kerran - syitä siihen, heräsi kuin Ruususen unesta miehen kiinnostus mm myös suuseksiin, jota nyt olisi tarjolla joka ikinen päivä. Kummallista, mutta väittää, että ei hienompaa tunnetta olekaan kuin touhuta jalkojeni välissä.
Joo-o, vaan arvatenkin minun kiinnostukseni on tässä vuosien myötä lopahtanut - tuntuu lähinnä epätodelliselta ja hölmöltä. Luulinkin suuseksikiinnostuksen kestävän tyyliin kaksi-kolme viikkoa, kunnes olen lopettanut erohaahuiluni.
Pointtini on se, että kaikella on aikansa ja minulla se läheisyyden tunne ja kaipuu, jota suuseksi vaatii "maistuakseen" meni armotta ohi niinä vuosina, kun mies torjui minut.
Halujen ero on varmasti yleisimpiä parisuhdeongelmia. Sukupuolisesti kylmien ja koleiden naisten (miksei miestenkin) pitäisi jo pariutumisvaiheessa kertoa rehellisesti kumppanille ettei seksi kiinnosta.
Tällöin viriilit kumppanit voisivat tehdä omat johtopäätöksensä. Kyllähän naisille löytyy impotentteja ja aseksuaalisia miehiä jos he vaan hakevat sellaista.
Mitä suihinottoon tulee, niin en voisi elää parisuhteessa naisen kanssa joka ei kykene imemään penistäni siinä missä itse nuolen pillua. Kyse on halusta tuottaa nautintoa. Ei siinä tarvitse miettiä makuja, hajuja tms.
seksi on jostain syystä vaikea aihe, varsinkin naisille. Vanha mielikuva että nainen antaa ja mies saa, pysyy sitkeässä.
Niimpä naisille sitten jostain syystä kasvaa sellainen mielikuva, että se mies saa olla tyytyväinen kunhan edes jonkinlaista seksiä saa. Tässäkin ketjussa aloitus postausta naiset kauhistelevat, kuinka kehtaakin mies itselleenkin iloa ja tyydytystä haluta.
Ja aloittajaa vielä syytellään ja todetaan, että itsellä tuollainen mies lentäisi mäkeen. Oma ukko on siis koulutettu siihen, että on alempiarvoinen ja nainen päättää mitä tehdään ja miten tehdään.
On tämä yhteiskunta mennyt hulluksi. Aikaisemmin miehet piti naisiaan nyrkin ja hellän välissä ja oli aidosti sovinistejä. Eihän se kaunista ollut, nutta nyt sitten yhteiskunnassa naiset pompottaa miehiään ja on ylpeesti feministejä. Termi tasa-arvokin on kustu aivan pilalle, kun se nykyään tarkoittaa naisen suosimista miehen kustannuksella. Koskakohan päästäisiin oikeaan tasa-arvoon yhteiskunnassa ja sitämyöten parisuhteissa.
Tottakai miehen pitää sitä kyrpäänsä sinne vittuun upottaa, ja siis naisensa tyydyttää. Nuollakkin pitää jos eukko niin haluaa. Mutta kyllä se on perkele niin, että kyllä miehenkin pitää se kyrpänsä saada myös suuhun laittaa. Ja kohteliasta olisi antaa sen miehen sinne suuhun myös joskus laueta. Mutta kyllähän suihinoton jälkeen vittuunkin helpommin laukeaa ja jos nainen tykkää että sisään lauetaan niin pitää sen naisen haluja siinä kunnioittaa.
Luojalle kiitos, että minä saan elää tasa-arvoisessa suhteessa ja vaimoni imee minua, vaikkei siitä nautikkaan kovasti. Minä myös nuolen vaimoani hänen halutessaan ja vittuun kyrpäni upotan aina pyydettäessä.
tekis mieli itkeä ääneen kun tälläsiä viestejä lukee :( Yksiin ei käy onnenlahjat.
Avovaimo ei suuhun ota kuin säälistä ehkä joskus jouluntienoilla ja silloinkin se kestää vain alle minuutin :( sitten pitää jo penis asetella vittuun ja toivoä että tulee vaimo yhdynnän aikana niin tyytyväiseksi että viimeistelee käsin minut.
Olen jo luopunut ajatuksesta saada sellaista upeaa nuoruusvuosien seksiä. Kerran petin ja se sattui vaimoon niin paljon kun tunnustin, että mieluummin olen ilman kunnon seksiä. Vaikka koville se ottaa, ja jos lapsia ei olis niin herkemmin pettäsin uudestaan.
M34 jolla vaimo ja 3lasta