Kohtutulehduksesta.
Millaisia oireita teillä on ollut. Minkänimistä lääkettä olette saaneet? Uskaltaisinko syödä ominpäin minulla olevan kuurin?
Kommentit (8)
tarvii sekä aerobi- että anaerobikasvustoon vaikuttavat lääkkeet. Ihan hullua ruveta syömään kaapista jotain vanhoja antibiootteja.
Välillä pari päivää ihan puhdasta. Tätä on jatkunut muutaman viikon. Olisiko vain emätintulehdus. Olen saanut aikoinaan kierukan asennuksen yhteydessä lääkekuurin mahdollisiin tulehdusoireisiin. Ajattelin nyt kokeilla sitä. ap
Vaan menet tarkistuttamaan mikä tulehus on ja miten se hoidetaan. On sen verran tärkeässä paikassa tulehdus että vahinkoa voi syntyä vääristä hoidoistakin.
tosi kova kuume, vatsa krampit....Olin i.v antibiooteilla osastolla peri päivää ja pääsin kotiin antibiooteilla metronidazol+ zinacef..
Mistää amoksisilliini kuurista ei ole apua...
tuo voi olla aika vakava tilanne ja pahimmillaan johtaa kohdun poistoon. Hoito kyllä siis tarkassa seurannassa, osahan joutuu takaisin sairaalaan tulehduksen vuksi.
tarvii tuon kombinaatiohoidon ja seurannan.
Ensimmäisellä kerralla käynnisti synnytyksen. RV 35 ja toisella kerralla sain hoitovirheen takia keisarinleikkauksen jälkeen, koska hoitajat eivät olleet antaneet heti ennaltaenkäisevää antibioottikuuria, joka minulle oli määrätty leikkauksen jälkeen. Tulehdus iski sitten viikon kuluttua oikein rajuna, valtavat vatsakivut ja sikun vauva kainalossa takaisin Kättärille ja suoraan suoneen antibiootit....
kipeän epparin takia. Alavatsa oli hiukan kipeä. Ei kuumetta, eikä muita oireita. Minulla todetiin alkava kohtutulehdus. Jäkivuoto oli muuttunut kellertäväksi ja haisi hiukan oudolle. Sain kanssa tupla antibiootit. Metronizatsolin (Flagyl) ja Kefexinin. Nopsaan autto, mutta sain tuosta kuurista sitten aika rajun antibioottiripulin ja jouduin sairaalaan tiputukseen ja tämän jälkeen söinki kuukauden verran antibiootteja.
Eli älä omatoimisesti mitään ala popsimaan, lääkäriin vaan suosiolla.
Välillä pari päivää ihan puhdasta. Tätä on jatkunut muutaman viikon. Olisiko vain emätintulehdus. Olen saanut aikoinaan kierukan asennuksen yhteydessä lääkekuurin mahdollisiin tulehdusoireisiin. Ajattelin nyt kokeilla sitä. ap