Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten kokeiltua ryhmäseksiä

Vierailija
15.04.2010 |

Hei,

Mieheni on vongannut kimppaseksiä jo useamman vuoden, kiihottuu nähdä minut toisen miehen kanssa. Viikonloppuna se sitten tapahtui ja mukavaahan se oli, ei ole kieltäminen.

Mies oli baarista pongattu yhden illan tuttu, todennäköisesti naimisissa jne. Harmittaa vaan ettei tullut vaihdettua yhteystietoja, kun lauantaisen morkkiksen jälkeen on alkanut jälleen tekemään mieli.

Ja mies käy kuumana kuin perunakattila.....:)

Mistä te muut olette löytäneet seuraa, jos olette tällaisia leikkejä harrastaneet? Sillä kokemuksen perusteella vastaava baaripongaus on todennäköisempää kuin lottovoitto... Netin markkinat kun näyttää olevan täynnä keski-ikäsiä pervoja...

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalun hyväilyyn. Itse katselin aluksi toimitusta saunassa kunnes menin mukaan hyväilemään vaimoani etupuolelta. Siinä vaimo oli kahden miehen välissä. Sami taivutti vaimoani eteen päin ja työnsi kalunsa takaapäin sisään. Tästä alkoi meidän kolmen juttu. Sami on vieraillut meillä apulaisena ilman Piiansa. 

Vierailija
82/93 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalun hyväilyyn. Itse katselin aluksi toimitusta saunassa kunnes menin mukaan hyväilemään vaimoani etupu

Kiihottavan kuuloista juttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono kokemus. Olen mies. Meitä oli kolme miestä ja kolme naista. Olin yhdynnässä naisen kanssa. Tunsin kun takaapäin sormi pyöri peräaukkoni ympärillä. Samalla tunsin kuinka pallejani kosketeltiin. Katsoin taakse ja se oli mies.  Olen homo fobinen ja tunsin teon hirvittävänä. 

Vierailija
84/93 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalun hyväilyyn. Itse katselin aluksi toimitusta saunassa kunnes menin mukaan hyväilemään vaimoani etupu

Miten homma jatkui?

Vierailija
85/93 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutamien parien vakkari apumies vuosien ajan, kuitenkin vain yhdenparin kanssa kerrallaan. Nyt valitettavasti ei ole paria, kun heillä rouva sairastui vakavasti.

Olisi mukavaa löytää taas pariskunta, itse olen +50 mies Turun liepeiltä. 

Jos jotain asia kiinostaa, niin vastailkaa, niin voin antaa yhteys tiedot jotenkin...

Syys unelmaa

Vierailija
86/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki miten homma jatkui ja eteni. 

Vierailija
87/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysitkö tämän tarinan jostain lehdestä vai keksitkö ihan itse

Vierailija
88/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalun hyväilyyn. Itse katselin aluksi toimitusta saunas

Ihan on kuule omasta elämästä. Vituttaako kun et itse pääse koskaan kokemaan tuollaista ihanuutta? 

Vierailija
89/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalun hyväilyyn. Itse katselin aluksi toimitusta saunas

Mitä Pialle tapahtui? Saiko hän tietää mitä saunassa tehtiin?

Vierailija
90/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kylässä kaverimme Pia ja Sami. Illalla lämmittimen saunan ja menimme kaikkimyhdessä, oli ensimmäinen kerta kun näimme toisemme alastomana. Huomasin Samin katseen viipyvät alastomassa vaimossani(Kati) hyvin pitkään. Luontevasti saunominen ja loppu ilta sujui, ei kummempaa tapahtunut. Meni muutama aika ja pyysin Samia auttamaan pienessä fiksausessa. Homma alkoi olla valmis ja Kati oli laittanut meille pientä purtavaa ja saunan päälle. Syötyämme lähdimme saunaan, Sami huusi etkö sinä Kati tule saunaan? Johon hän vastasi tulevansa perässä. Ovi kävi ja Kati tuli suihkun kautta lauteille. Tunnelma oli varsin eroottinen. Suihkussa Kati pyysi Samia pesemään hänen selkänsä ja kohta Samilla kalu seisoi ihan kunnolla. Hän hieroi sitä vaimoni peppua vasten samalla kun kädet vaelsivat etupuolella ensin rinnoilla sitten pillussa. Vaimoni otti Samin kalu

Ei ole Pia saanut tietää näistä kuvioista. Jotenkin tosi kiihottavaa kun näemme nelistään ja on ollut näitä juttuja. 

Vierailija
91/93 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami siinä pani siinä takaa päin ja minä katselin ja hyväilin vaimoa. Suihkutettiin,mentiin alasti terassille istuu ja siitä sitten saunaan jossa minä pääsin ensimmäistä kertaa Samin jälkeen vaimon pilluun. Sami pani myös saunassa, tosin vain hetken kun oli niin kuuma. Jatkoimme saunan jälkeen makuuhuoneessa. 

Vierailija
92/93 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli yksi isokaluinen kylässä ( ryyppäämässä ) . Illalla kun olimme kaikki humalassa jonkin verran niin saunottiin ja vaimonikin lähti meidän kanssa , vaimo kyllä tuijotti tämän kaverin kalua sillä se oli iso velttonakin  . Saunomisen jälkeen puheltiin ryhmäseksistää ja vaimoni sanoi ettei ole ollut koskaan sellaisessa johon minä , pitäähän se toteuttaa . Sanoin kaverillemme mites ois no hän oli heti mukana ja alkoikin heti suutelemaan vaimoani käsi tissillä , ei vaimoni o,lut Pekkaa pahempi vaan tarttui kaverin kaluun kiinni ja sai sen seisomaan minä menin nuo,emaan vaimoni pillua joka olikin ihan märkä.  Sanoin kaverillemme , pillu on ihan märkä ka,u vain puuttuu , mentiin makuuhuoneeseen ja vaimo selälle ja kaveri päälle työntämään kaluaan pilluun , pikkuhiljaa se upposikin pilluun ja naimonen alkoi , kaveri painoi kovaa menemään  ja vaimo voihki alla ja huohotti , sanoi on se iso pane kovempaa ja kaveri pani , kohta vaimo sai orgasmin ja kaverikin päästi siemenensä pilluun . Kun kaveri vetäytyi pillusta menin itse panemaan , oli kyllä liukas ja venynyt pillu mutta sain pantua loppuun asti . Kun menimme takaisin o,ohuoneeseen sanoin tätä kyllä pitää harrastaa uudelleen ja jos saatais kolmas kaveri vielää mukaan niin ois hyvä vai mitä vaimoni , vaimo nyökkäsi ja sanoi se olisi ihanaa ja otti kaverin kallista kiinni . Vaimo sanoi hän kyllä haluaa tätä vielä tänään uudelleen ja vatkasi edestakaisin kaverin kullia ja saikin sen pystyyn . Hän veti kallista kaverin makuuhuoneeseen . Kyllä kestikin nyt paljon kauemmin paneminen , voi sitä vaimon huutoa ja elämöimistä kun kaveri pani . Meni varmaan puolituntia ennenkuin makuuhuoneesta tultiin takaisin ja vaimoni oli kyllä niin saaneen näköinen että . Saimme myöhemmin kolmannen kaverin mukaan ja olemme harrastaneet ryhmää 1 - 2 kertaa kuukaudessa ja kyllä vaimoni tykkää kun onn useampi panemassa .

Vierailija
93/93 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmähakuna deittailusivuilta löytyi vieras mies kolmanneksi. Tapailtiin melkein vuoden ajan aina kun teki mieli eli aika usein. Meillä alkoi kutkutella aisurijutut ja oma mies alkoi jättämään panohommat vieraalle. Tämä ei ilmeisesti miellyttänyt vierasta, joka tykkäsi puuhailla kolmisin. Jäi vähän harmittamaan kun vieras oli hyvin varustettu ja kestävä. N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi