Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten kokeiltua ryhmäseksiä

Vierailija
15.04.2010 |

Hei,

Mieheni on vongannut kimppaseksiä jo useamman vuoden, kiihottuu nähdä minut toisen miehen kanssa. Viikonloppuna se sitten tapahtui ja mukavaahan se oli, ei ole kieltäminen.

Mies oli baarista pongattu yhden illan tuttu, todennäköisesti naimisissa jne. Harmittaa vaan ettei tullut vaihdettua yhteystietoja, kun lauantaisen morkkiksen jälkeen on alkanut jälleen tekemään mieli.

Ja mies käy kuumana kuin perunakattila.....:)

Mistä te muut olette löytäneet seuraa, jos olette tällaisia leikkejä harrastaneet? Sillä kokemuksen perusteella vastaava baaripongaus on todennäköisempää kuin lottovoitto... Netin markkinat kun näyttää olevan täynnä keski-ikäsiä pervoja...

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku kertoa tarkemmin, mikä siinä vieraassa miehessä oman naisen kimpussa on kiihottavaa? Itse kun kuvittelisin, että miehet eivät varsinaisesti tästä ajatuksesta syttyisi. Mutta tämä tuntuu varsin yleiseltä fantasialta, ja olisi kiva ymmärtää sitä paremmin.

Moni asia, toinen on hulluna sinun omaasi. Nähdä rakkaimpansa nautinto vierestä. Uhka ja ylpeys omasta rakaastaan. Pelkästään se että oma kulta kääntää toisten katseita, saattaa johtaa tuntien rakasteluun.

Vierailija
42/93 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika homoa, jos toisten miesten mielipiteillä on noin suurin vaikutus omaan mielihyvään. Tai ainakin säälittävän epävarmaa. Tarvita nyt jotain valiadaatiota sen suhteen, että olet saanut muita miehiä kiinnostavan naisen... voi hyvä luoja. Oikealle miehelle riittää ihan oma mielipide ilman minkään sortin vakuutteluja. Siihen ei toisia miehiä kaivata!

Moni asia, toinen on hulluna sinun omaasi. Nähdä rakkaimpansa nautinto vierestä. Uhka ja ylpeys omasta rakaastaan. Pelkästään se että oma kulta kääntää toisten katseita, saattaa johtaa tuntien rakasteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aina sattuukin olemaan sillä vieraalla miehellä tai kolmannella pyörällä ylimaallisen iso muna ja jaksaa jyystää koko yön :D 

Vierailija
44/93 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis valmis nainen vailla nautiskelua...

Vierailija
45/93 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis valmis nainen vailla nautiskelua...

Vierailija
46/93 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/93 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Viisikymppinen isoaseinen mies Helsingistä on ollut kolmen ja neljän kimpoissa, nainen etusijalla mutta onpa joskus suuhuni myös toinen kullikin tullut. Nainen on saanut haluamansa, niin mekin. Jos aikuinen pari kaipaa kolmatta pyörää, laita meiliä aimo piste melander at hotmail piste com  Takuuseisokki ja -tyydytys.

Vierailija
48/93 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin joskus vaimolleni, että on jotenkin kiihottavaa kun kaksi naista on yhdessä. Meni reilu viikko aikaa kun vaimoni uskalsi sanoa, että on aina halunnut nähdä kaksi miesti touhuamassa. Vaimoni on kuulemma aina kiihottunut ajatuksesta. Sitten hän ehdotti, että jos saa tulla katselemaan ja mukaan kun olen jonkun miehen kanssa, saan vastavuoroisesti katsella ja osallistua hänen ja jonkun naisen leikkeihin:) Asia vaati minulta kovasti sulattelua koska olen aika hetero:D Otimme kuitenkin yhteyttä yhteen homokaveriini ja niinpä päädyimme sänkyyn kolmisin:D Aika huippu kokemus, varsinkin kun vaimoni oli niin kiihkoissaan, että leikki oli yhtä voihkintaa ja lotinaa ja orgasmeja orkasmien perään. Nyt odottelen innoissani, miten hänen lesboystävänsä suhtautuu ehdotukseemme:D

Vierailija
49/93 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olemme mieheni kanssa löytäneet mukavaa seksiseuraa www.finswingers.fi sekä miehistä, naisita ja pareista. Rekisteröityminen maksaa muistaakseni muutaman kympin vuodessa. Kokeilkaapa sitä!

Vierailija
50/93 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut salaa kahdesta miehestä mutta mieheni on niin mustasukkainen ja "vanhoillinen", että sitä ei olisi koskaan tapahtunut. Puolivahingossa risteilyllä sitten tämä tapahtui. Minut bongattiin laivan baarista, ihana ja komea mies. Ilta johti hänen hyttiinsä ja se oli kunnon menoa se, sain sitä mitä halusin ja hän myös. Koko yö pantiin ja jossain vaiheessa hänen kaverinsa liittyi seuraan. Loppuyö-aamu on historiaa. Uskomatonta mikä nautinto! Kaksi erittäin hyvin varusteltua ja komeaa miestä rakastelee kanssani monta tuntia. Olin taivaassa! Kiitos heille, tuskin tapaamme koskaan mutta tämän muistan ikuisesti.

Vierailija
51/93 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo idiootti, ei oikea rakkaus synny pelkän seksitapaamisen perusteella!!!!!!!!!

Kokemus...

"Meillä kokeiltiin kolmenkimppaa miehen parhaan kaverin kanssa..ja tulos...rakastuin mieheen tulisesti ja tässä sitä sitten ihmetellään mitä pitäisi tehdä. Oma siippa ei tiedä vaikka en ole ollut "läsnä" enää pitkään aikaan, sänkyhommissa mielessä on vain "uusi" kumppani..

Eli kiihottavaa hommaa mutta riskit ovat suuremmat kuin arvaakaan.."

Vierailija
52/93 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/93 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollu kolmantena pyöränä ja ei enää kiinnosta. Kun Naiset saa kunnon kyytiä niin ihan sama mitä olet etukäteen sopinut: Jälkeen alkaa pommitus jotta naida pitäisi ilman ukon läsnäoloa, ihastumista ja sitä kautta aletaan kiukuttelemaan kun muistuttaa jotta mistä hommassa oli kyse. Nyt on kolme seksiystävätärtä jotka kyllä tietoisia toisistaan, mutta tapaan heidät aina erikseen. Olen sanonut jotta jos alkavat kiukuttelemaan niin loppuu suhteet siihen. Teini-ikäiset poikani ovat kyllä hieman huvittuneita kun vanhojen (48v) pitäisi jo olla ohittanut seksielämäajan mutta isille kelpaa. Kohteliaasti koettavat kyllä näitä hoitoja aina muistaa oikealla nimellä kutsua heidän vieraillessaan. Yksi suhtautuu todella ihanasti: tuumasi jotta mikäpä tässä kunhan ei mene hammasharjat kylppärin kaapissa toisten Naisten kanssa sekaisin.. =D

Vierailija
54/93 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon harrastanu seksiä neljä kertaa ehkä noin elämäni aikana yhden nuoren naisen kaa ja ihan kivaa oli

Vierailija
55/93 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoki suostui paljaalla panvaksi, laskin koulukaverin housut alas sieltä ponnahti iso mulkku esiin. Pueistelin pusseja vaimon eessä ja sanoin että täällä on varmaan paljon spermaa. Laske vapaasti sisään pitäähän sitä pussit tyhjentään ja ohjasin mulkun takaapäin vaimon sisään. Eka varvi kesti sen verran että vaimo sai orkut.. Sen jälkeen koylujaveri tareas lanteista jiunni ja karjahti.puristele pusseja nyt tulee. Tein työtä käskettyä. Saman yön aijan 3 kertaa nai lastit sisään. Hyvin voiteli pillun mulle oli muuten liukasta

Vierailija
56/93 |
17.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolla ollut jo pitkään fantasia kahdesta miehestä ja nyt kun on saanut minut innostumaan asiasta niin ei uskallakaan kokeilla, mutta hän saa asian kuitenkin päättää eli toivottavasti sopivana hetkenä toteutuu...

Vierailija
57/93 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Olen pahasti mokannut samanmoisen tilaisuuden Puksussa ravintolassa.

Kaverini oli niin jurrissa etten voinut kutsusta huolimatta lähteä messiin pariskunnan kanssa, Kutsu koski vain minua. Nainen ili kauniimpi kuin nokikolari, vielä nytkin kaduttaa, etten dyykänny täysillä sekaan. Ois voinu kehittyä pidempikin juitsu.

Oliwer 22 cm.

Vierailija
58/93 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli katsoa oman muijan ratsastavan vieraan miehen kullilla ja samalla saaden huulihölkkää vieraalta naiselta. Seuraavaksi työnnyinkin oman naiseni pyllyyn samalla kun ratsastus jatkui

Vierailija
59/93 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kiinnostuneiden kannattaa googlettaa Xperience United

Vierailija
60/93 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eksän kans kokeiltiin pari kertaa oli tuttu tyyppi baarista luottamus oli kaikkien keskeinen aivan sairaan kivaa nautintoa saatiin kaikki sääli kun jäi pariin kertaan nyt oon sinkku ja todella haluisin olla se kolmas pyörä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi