Torjutteko oikeasti omaa kumppania??
Eli ette suostu seksiin joskus?? Miten sen oikein teette? Olen ollut mieheni kanssa 20v, enkä koskaan muista kieltäytyneeni seksistä. Raskausaikana en saanut olla yhdynnässä, kun laspi meinasi väkisin syntyä, mutta silloinkin otin suihin ja tein muita temppuja.
Tässä olenkin pohtinut, että miten ihmiset oikein kieltäytyä seksistä, niin ettei toinen tuntisi itseään ihan hölmöksi ja huonoksi. Sekstailemme itse 2- 3 kertaa viikossa.
Kommentit (16)
eieieieieieiei, alan heittelehtiä säikähtäneenä sängyssä, huidon käsillä, tipahdan lattialle ja jatkan unia. On yleensä toiminut.
eikä jaksamista seksille..Kun oikeesti kahdenkeskistä aikaakaan ei koskaan,ikinä ole!
Eli ette suostu seksiin joskus?? Miten sen oikein teette? Olen ollut mieheni kanssa 20v, enkä koskaan muista kieltäytyneeni seksistä. Raskausaikana en saanut olla yhdynnässä, kun laspi meinasi väkisin syntyä, mutta silloinkin otin suihin ja tein muita temppuja.
Tässä olenkin pohtinut, että miten ihmiset oikein kieltäytyä seksistä, niin ettei toinen tuntisi itseään ihan hölmöksi ja huonoksi. Sekstailemme itse 2- 3 kertaa viikossa.
seksiä vain miehesi aloitteesta? Ja onko teidän seksi joko yhdyntää, tai sitä että teet temppuja miehelle? Milläs mies piti sut tyytyväisenä raskausaikana, kun et saanut olla yhdynnässä?
Ihan mielenkiinnosta...
Ei mua aina huvita eikä haluta. Kuten ei miestäkään.
Ei se mies kuole jos joskus saa pakit.
Tässä olenkin pohtinut, että miten ihmiset oikein kieltäytyä seksistä, niin ettei toinen tuntisi itseään ihan hölmöksi ja huonoksi. Sekstailemme itse 2- 3 kertaa viikossa.seksiä vain miehesi aloitteesta? Ja onko teidän seksi joko yhdyntää, tai sitä että teet temppuja miehelle? Milläs mies piti sut tyytyväisenä raskausaikana, kun et saanut olla yhdynnässä?
Ihan mielenkiinnosta...[/
Pidän itsekin siitä, että minua nuollaan. Raskaana ollessa oli jännää, kun rinnat olivat niin isot, että mies saattoi laueta rintojen väliin. Se oli minustakin kiihottavaa. Lisäksi mieheni osaa tyydyttää minua myös ilman yhdyntää. Sitä en kehtaa paljastaa, koska se on vähän outo juttu. Eli kiihotun ja saan orgasmin myös yhdellä epätavanomaisella tavalla.
Ai niin ja kerran sain orgasmin vain siitä, että hieroin mieheni eturauhasta ja kiihotuin touhusta aivan älyttömästi. AP
haluaisin kuulla, koska meillämennään aika lailla samalla lailla =)
kun täälä kuitenkin alettais heti haukkua pervoksi tms...AP
Anonyymipalstalla löytyy aina joku, joka haukkuu pervoksi tai nimittelee homoksi tai muuten yrittää loukata, väheksyä, paheksua ja moralisoida. Täällä kun voi huudella puskista niin pikkunilkkien rohkeus kasvaa ja jokaiseen keskusteluun laitetaan provoviestejä.
Loukkaavat kommentit pitää osata ohittaa aivan kuten koirankakat jalkakäytävällä. Haisevimmat läjät lähtevät ylläpidon siivoamina ja muut kuivuvat niille sijoilleen, jos niitä ei mene tikulla sörkkimään eli erehdy niihin vastailemaan.
Anonyymipalstalla löytyy aina joku, joka haukkuu pervoksi tai nimittelee homoksi tai muuten yrittää loukata, väheksyä, paheksua ja moralisoida. Täällä kun voi huudella puskista niin pikkunilkkien rohkeus kasvaa ja jokaiseen keskusteluun laitetaan provoviestejä.
Loukkaavat kommentit pitää osata ohittaa aivan kuten koirankakat jalkakäytävällä. Haisevimmat läjät lähtevät ylläpidon siivoamina ja muut kuivuvat niille sijoilleen, jos niitä ei mene tikulla sörkkimään eli erehdy niihin vastailemaan.
Ihmettelen miten joillakin suhteessa ilmeisesti halut käy niin yksiin, että voi vastaavasti ihmetellä miten joku voi kieltäytyä seksistä suhteessa.
Ihmettelen miten joillakin suhteessa ilmeisesti halut käy niin yksiin, että voi vastaavasti ihmetellä miten joku voi kieltäytyä seksistä suhteessa.
Enemmän haluava mukautuu vähemmän haluavan tarjontaan eikä ota asiaa puheeksi ongelmana. Näin varsinkin, jos vähemmän haluava on vuosien kuluessa tehnyt selväksi että homma ei kiinnosta.
Parempi olisi tietenkin puhua nämä läpi ettei puute jossakin vaiheessa ala kaihertamaan ja seurauksena pettämistä tai katkeruutta.
Hehhehheee. Siis millä tekniikalla? Vaikka miten kiihottuisin itse kun otan mieheltä suihin, niin kyllä on orgasmi vielä sentään jäänyt siinä tilanteessa tulematta.
eipä koskaan saa lukea miehistä, jotka laukeavat naista nuolemalla tai sormettamalla. Jostain syystä naisten pitäisi laueta ja nauttia seksistä aina ilman stimulaatiota jynkkytyyliin. Munkaan aviomieheni ei millään meinaa sitä ymmärtää, vaikka yhdessä on oltu 15 vuotta ja asiasta on puhuttu PALJON. Vuosia tunsin itseni kamalan epäonnistuneeksi, koska en saanut jynkkyasennoissa vaan ainoastaan sellaisissa missä ollaan vartalot lähekkäin eli syli, nainen päällä ja lähetyssaarnaaja.
no, ehkä sen pari kertaa viikossa voiskin sietää mut mites ap jos mies on kimpussa joka päivä, useita kertoja?
miehen hyväillessä rintojani. Ei kai siinä mitään pervoilua ole.
miehen hyväillessä rintojani. Ei kai siinä mitään pervoilua ole.
mutta taidat rakastaa miestäsi aika lailla!
Itse olen monesti kieltäytynyt passiivisesti, kun vaimo on ruvennut räpläämään vehjettäni ja ei ole vaan uhtään kiinnostanut. Eihän se seiso jos ei kiinnosta. Ennen olin aina valmis.