Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten kokeiltua ryhmäseksiä

Vierailija
15.04.2010 |

Hei,

Mieheni on vongannut kimppaseksiä jo useamman vuoden, kiihottuu nähdä minut toisen miehen kanssa. Viikonloppuna se sitten tapahtui ja mukavaahan se oli, ei ole kieltäminen.

Mies oli baarista pongattu yhden illan tuttu, todennäköisesti naimisissa jne. Harmittaa vaan ettei tullut vaihdettua yhteystietoja, kun lauantaisen morkkiksen jälkeen on alkanut jälleen tekemään mieli.

Ja mies käy kuumana kuin perunakattila.....:)

Mistä te muut olette löytäneet seuraa, jos olette tällaisia leikkejä harrastaneet? Sillä kokemuksen perusteella vastaava baaripongaus on todennäköisempää kuin lottovoitto... Netin markkinat kun näyttää olevan täynnä keski-ikäsiä pervoja...

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika homoa, jos toisten miesten mielipiteillä on noin suurin vaikutus omaan mielihyvään. Tai ainakin säälittävän epävarmaa. Tarvita nyt jotain valiadaatiota sen suhteen, että olet saanut muita miehiä kiinnostavan naisen... voi hyvä luoja. Oikealle miehelle riittää ihan oma mielipide ilman minkään sortin vakuutteluja. Siihen ei toisia miehiä kaivata!

Moni asia, toinen on hulluna sinun omaasi. Nähdä rakkaimpansa nautinto vierestä. Uhka ja ylpeys omasta rakaastaan. Pelkästään se että oma kulta kääntää toisten katseita, saattaa johtaa tuntien rakasteluun.

Extramies on siinä vään meidän seksileluna (dildomiehenä).

Vierailija
22/93 |
19.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy oma yhteisö parinvaihdosta/kolmansista pyöristä kiinnostuneille. Itse olemme harrastaneet jo sitä vuoden verran ja hauskaa on ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollaan harrastettu mieheni ja kahden eri tuttava pariskunnan kanssa kimppaa eri kokoonpanoissa ja kaikilla meillä on lapsia, eli aikatauluttaminen vaatii melkoisen paljon valmisteluja. No eilen oli taas sitten "omppuhotelli-ilta" ja eikös perkele kaverit sitten ottaneet pari olutta liikaa ja yksi sitten nukahti kesken ja omalla ukolla seisokki oli mitä oli. Kolmas siinä sitten yritti räpistellä kolmen naisen kanssa ja arvaahan sitä että ei sitä kukaan koko sakkia jaksa pitää hyvänä, eli kun ei olla bi naisia niin vituksihan se ilta meni seksin suhteen, tosin nähtävissä oli kolmen naisen joukkorunkkaus kera kolmen ei seisovan kikkelin :). Aamulla oli niin paljon hyviä selityksiä ja ihmereitistumisia sillä verukkeella ettkö jos vielä nyt yritetään uudestaan, mutta neisten rintama piti ja jalat pysyivät risissä kaiklla, vaikka minua olisi kyllä kiinnostanut saada kolmeen aukkoon samaanaikaan....no sotakirveet haudattiin ja uutta omppuiltaa mietittiin. Pitkä oli alustus MUTTA SIIS koetetaan sitä sitten selvinpäin niin jää parhaat kokemukset.

N41 M38

Vierailija
24/93 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu miten sairasta paskaa.

Vierailija
25/93 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seo le ainakaan sulta pois. Aikuiset ihmiset saa tehdä mitä keskenään seksin alueella haluavat. Ei ole estoja ja tarvii salaa sukkahousuissa hyppiä tai muuta vastaavaa fetissiä. Meillä ainakin on mieheni kanssa ihanaa ja tämän vapauden aiheuttamana ei minua kiinnosta lähteä vieraisiin tyttöjenillan päätteeksi, kun ei vaan tee mieli. Me teemme porukassa kaikkee kivaa ja se riittää ainakin mulle. saan vierasta kullia ihan niin paljon ja vaikka niin moneen reikään yhtäaikaa kun mulla on. Ja ei tule morkkista, se on vaan seksiä. Siis ukkeli on myös mukana, jos jollekkin jäi epäselväksi. Eli komppaan edellistä pari kympillä.

Tuu pois jo keskiajalta, mielesi tekee kuitenkin ittekkin jotakin mitä et nykyään saa tai et uskalla pyytää.

Vierailija
26/93 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 34 ja vain kerran kokeillut. Kivaa oli mutta ei mun juttu ainakaan juuri nyt kun olen juuri rakastunut ja en halua vielä jakaa kultaani. Ehkä sit taas joskus uudestaan. :)

Vierailija
27/93 |
26.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eukkoani, mutta hän alkaa olla aika lailla rupsahtanut jo. Siksi otimme ehdotuksestani mukaan seksileikkeihimme vaimoni ystävän, joka on kymmenen vuotta häntä nuorempi. Kyllä tuli uutta potkua meikäläiseen. Nyt naiminen on taas ihananaa.

Vierailija
28/93 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro.

Ettet vähän suuria Itsestäsi  "hän"selvittäisi?  Mutta niin tai näin: kolmen parin kimppakivaTampereella heti vuoden vaihten jälkeen olisi suunnitteilla! T M.R:

Vierailija
29/93 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro Tampere...

olispa vaan oma rouva suostuvainen kimppoihin saattas siinä osallistua sitten Tampereen sessioihin....

Vierailija
30/93 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2010 klo 00:35"]

Pantiin niin että itku pääsi rouvalta kun mies junttasi kerralla pohjaan koko komeuden. Kyllä oma kalu tuntui pieneltä kun " kun kuvattuani kahdet varvit " kolmas pyörämme kohteliaasti sanoi, että nyt pääset liukkaille....kiihotuin itsekin mutta kyllä oma 13 cm hulahti kaverin 22 cm jälkeen vaimon pimpsaan niin, että holahti.

Ainut mistä tulin/olin jälkeen päin mustasukkainen oli se-että sovimme vaimoni ( itse sanoi) ettei kaverilla ole ison mulkkunsa kanssa asiaa kakkospesälle-ja aamuyöllä kun heräsin niin kaveri pani vaimoani hanuriin - vaikkei se sinne kyllä mahtunut hyvä kun puoliksi-ja kaiken kukkuraksi kun miehen aseeseen sopivat kortsut olivat loppuneet - niin kaveri veteli vaimoa hanuriin paljaalla. Nyt sitten pelätään-ettei tauteja.

Mutta vaimo sai mitä tilasi - ja videota katsellessa kyllä alkaa panettamaan. Tosin vaimon paikat olivat niin kipeät-että käveli pari päivää kuin aku ankka.

[/quote]

Minusta tuo persepano meni jo pettämisen puolelle. Se ylitti ne rajat, jotka olitte yhdessä sopineet ja alkoi sinun tietämättäsi. Älä välitä vaimosi aroista paikoista vaan paina huoletta menemään vaan. Eihän häntäkään sinun tunteesi kiinnostaneet.

Vierailija
31/93 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin siitä että vaimoa pantaisiin oikein kunnolla isolla paksulla kullilla. Haluaisin vaan katsella vierestä ja runkata siinä. Parasta olis nähdä se rouvan nautinto siinä..

Vierailija
32/93 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmää tykkää ollenkan. Viime kerrallakin toinen miehistä ryskytti takaapäin. Teki niin taivaallisen hyvää, mutta eikä silloin toinen kaveri ala tunkemaan moloa kitaani. Hirveä tunne, kun orkku oli tulossa ja piti voihkia ja huutaakin, mutta toinen lykkää vain syvemmälle munaa kurkkuun. Pidin kyllä kovasti siitä ryskyttäjästä ja sen munasta. Ehkä yritän vielä saada rauhassa nussutella hänen kanssaa kahdestaan myöhemmin.

Vierailija
33/93 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin pariskunta voisi olla halukas kesämökillä saunomaan, ja tuota noin hyvin syömään ja sitten vielä... nelikymppisiä olemme ja jotakin osaamme.

Vierailija
34/93 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko Sinä tietää mitään panemisesta taikka saati rakkaudeststa?

T: Cobalt

Vierailija
35/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BIngosta löysin. Kannatta kokeilla.

Vierailija
36/93 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kimppa"kiva" johti siihen että pistettiin lusikat jakoon. Harkitkaa edes lastenne takia toisenkin kerran. Kaduttaa sitten lopun ikääni.

Vierailija
37/93 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös koittaa ryhmää. Fantasioimme monestakin "kokoonpanosta", lähinnä kuitenkin joko toisesta parista ja parinvaihdosta, lisänaisesta tai -miehestä. Sopivaa paria/ihmistä on vaikea löytää.

Olemme aika vanha akateeminen pariskunta, mutta urheilullisia ja uskoakseni suht hyvän näköisiä.

Ei olla kokeiltu, mutta saattaisin saada vaimoni mukaann kokeiluun. Voisimmeko tavata vaikka jossain ravintelissa ?

Vierailija
38/93 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisiko joku kertoa tarkemmin, mikä siinä vieraassa miehessä oman naisen kimpussa on kiihottavaa? Itse kun kuvittelisin, että miehet eivät varsinaisesti tästä ajatuksesta syttyisi. Mutta tämä tuntuu varsin yleiseltä fantasialta, ja olisi kiva ymmärtää sitä paremmin.

Vierailija
39/93 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kiihottaa nähdä minut muiden "käytettävänä", tykkää siis laittaa minut asemaan jossa en voi sanoa mitään vaan alistun vain hänen oikkuihinsa. Ja tässä ei ole minulla ongelmaa, olen alistuva oikeastikin.

Vierailija
40/93 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukinhan tekee niinkuin itsestä hyvälle tuntuu.. mut tulipahan mieleen että eikö teitä yhtään huoleta että ihmisiä on todella moneen lähtöön. siis oikeasta sairaita ihmisiä.. yhden baaritapaamisen perusteella ootte valmiita harrastaa seksiä ko.ihmisen kanssa joka voi olla mikä vaan hullu! saatikka sitten sukupuolitaudit yms yms. entä jos satttuu vaikka ihastumaan tai jopa rakastumaan tähän tuttavuuteen, ikävää jos perhe menee sen takia rikki,etenkin jos lapsia!!!:/

Mutta kuten sanottu, kukin tekee kuten lystää ja kantaa vastuun tekemisistään. Mulla tällainen ei vaan sopisi.

Joskus tuntuu ettei nykyihmiselle riitä mikään,seksinkään saralla...surullista mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme