Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hintainen vihkisormuksesi oli?

Vierailija
03.04.2010 |

ev

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuin hausin.

Vierailija
42/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vaan kihlasormukset. Kultakorujen valmistus kuluttaa älyttömästi luonnonvaroja (n. 910 kg per yksi sormus, tieto SLL:n laskelmista) että tuntui liian pahalta hankkia lisää sormuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on vaan kihlasormukset. Kultakorujen valmistus kuluttaa älyttömästi luonnonvaroja (n. 910 kg per yksi sormus, tieto SLL:n laskelmista) että tuntui liian pahalta hankkia lisää sormuksia.

Vierailija
44/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloisen asunnon vuokramme verran, vuosi oli 2002. hassulta tuntui laittaa sormukseen yhden kuukauden vuokran verran rahaa mutta sormustahan katsoo koko loppuiän sormessa. Kaunis sormus on edelleen!

Vierailija
45/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 timanttia.

Olen toista kertaa naimisissa. Ekassa vihkisormuksessa oli 15 timanttia ja uusi mies halusi ehdootomasti laittaa kaikessa paremmaksi.

Ja onkin onnistunut hienosti ja 15 v ajan!

Vierailija
46/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menimme kihloihin n. 15 vuotta sitten sormuksemme maksoivat n. 100 euroa/kpl. Nyt vuosien varrella varallisuutta on kertynyt ja näinpä vihkisormukseni maksoikin toissa kesänä lähemmäs 10 000 euroa, tietysti teetettynä. Sain juuri sellaisen kuin halusinkin.

Vierailija
47/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetätin sellaisen kuin halusin. Myöhemmin kihla ja vihkisormuksen yhteyteen ostettu "lapsisormus" joka maksoi 200 euroa.

Vierailija
48/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli palstan teiniäideille tiedoksi: alle 100e ;)

Ja sitten aiheeseen :) Olen katsellut n. 100€ sormusta. On aivan ihana!

Vierailija
49/49 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari ystävääni, anoppini, mieheni isoäiti, oma äitini ja minä kaivoimme kaapit tyhjiksi ja löysimme kivan kasan romukultaa. Kasa koostui ainoastaan yksittäisistä korviksista, joista toinen oli hukkunut, rikkinäisistä ketjuista jne.

Tällä kultamäärällä maksettiin käytettävä kulta ja työ, maksettavaa jäi ainoastaan mun sormuksen timantti. Oli n 500 euron luokkaa.

Mulla on myös 1 sormus, tai tavallaan 2, mutta timantti pitää sormukset kiinni toisissaan.

Tosi tyytyväinen olen valintoihin.

Työkaverini tytär meni viime kesänä naimisiin ja siellä oli sama homma. Häät tiedettiin 1,5 v etukäteen ja koko suku etsi romukultaa. Sormukset eivät tulleet maksaneet mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi