Minä hintainen vihkisormuksesi oli?
Kommentit (49)
ja kihlasormus 41e. Eli tuli nolla perään naimisiin mennessä. ;)
mutta arvioisin että max 250e saa maksaa, en edes kehtaisi ottaa vastaan jotain 400-500euron sormusta, kun rahanmenoa on muutenkin.
mutta mulla ei ole erillisiä kihla- ja vihkisormuksia vaan vain yksi sormus.
Tulee maksamaan n. 500e, mielestäni varsin kohtuuhintainen vihkisormus.
Mutta jos en tätä sormusta olisi saanut, niin olisin halunnut sormuksen joka olisi maksanut 250 euroa. Sellaista siis häitä suunniteltaessa katselin, mutta sitten sainkin äidiltäni lahjaksi sukusormuksen, joten uuden ostamiseen ei ollut tarvetta.
ei ole ostettu ollenkaan, koska kihlasormus melko paksu kalevalakorun sormus. Ei kaipaa toista sormusta.
eli palstan teiniäideille tiedoksi: alle 100e ;)
hieman alle 300é. Kolme timanttia ja keltakultaa.
minun sormus maksoi, 650€, miehelle ei ostettu sormusta vaan kihlasormus ajaa asian :)
Täydellinen sormus oikea koko ja jäänyt laittamatta alennusvitriiniin.
Meni juuri etukäteen yhdessä sovittuun budjettiin.
Riemuitsen edelleen ihanasta sormuksestani vuosien jälkeen.
En ole käyttänyt viimeiseen 20 vuoteen vaikka naimisissa yhä ollaan.
n 3000€, teetimme sen n 6 v sitten.
vähän päälle 400e, olisko ollut 430e.
ei ostettu kihlasormuksia ollenkaan joten mieskin sai tavallaan vihkisormuksen.
ja siinä se on vieläkin. Yksinkertainen ja kaunis sormus.
varsinaista vihkisormusta en halunut 7 vuotta sitten, teetimme sellaisen 1,5 vuotta sitten =)
Ihana on!
otin mummolta saadun perintösormuksen vihkisormukseksi. En osaa käyttää sormuksia enkä ole käyttänytkään nyt pariin vuoteen. Eli tyhmintä tuhlausta olis ollut ostaa mulle joku kallis sormus.
Jos olis pitänyt ostaa niin olisin suostunut maksamaan max 50e.
Tais olla -50% tarjouksessa,mutta ei siis mikään kovin kallis siltikään. Muunlaista en silti olisi huolinut,en halunnut monikivistä,en mitään mistä törröttää mitään timanttia tmv,joten minulla on valkokultainen jossa yksi istutettu isompi timantti keskellä ja siinä se.
Kihlana yksinkertainen valkokultarinkula.
Yksinkertainen maku :)