Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ea sports active -peli wiille. Millainen on?
Kommentit (3)
tulee kuin vahingossa. Ovat vain niin lyhyitä ne kohdat. Onko tuo ea sports susta enemmän sellainen peli kuin jumppa?
T:ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ostin uudemman version your shape-pelistä ja siitä tykkään.
Alue: Aihe vapaa
En osaa tarkkaan sanoa. Varmaan siksi että odotukset oli todella suuret. Sitä peliä oli kehuttu niin paljon. Se nunchuck piti kiinnittää reiteen ja koin sen jotenkin ikäväksi ja turhaksi. Kuminauhakin olisi saanut olla tiukempi, vaikka käärin sen tiukalle vastus ei ollut riittävä. Personaltrainerin tekemät kysymykset koskien elämäntapaani olivat hölmöjö ja eivät ainakaan ohjanneet minua terveempään elämään. En innostunut itse tekemään jumppaohjelmaa itselleni, vaikka siihenkin olisi ollut mahdollisuus. Jotenkin se vaan oli pidemmän päälle tylsää tehdä yksittäisiä liikkeitä perkäkkäin. Your shapessa voi itse valita mitä kohtaa haluaa treeneta ja sieltä tulee minun kunnon mukaan tehty jumppa (ja vielä haluamani pituinen). Siis ei yksittäisiä liikkeitä, vaan alkulämmittely, lihaskuntoliikkeet ja venyttely. Ja your shapella on myös 30min. yoga josta tykkään. Ehkä vastaus kysymykseesi on se, että your shape on minulle helpompi ja nopeampi tapa saada vähän liikuntaa päivään. Tykkään nimenomaan jumppaamisesta en pelaamisesta.