Mitä olette maksaneet lasten kevätvaatteista? Kukaan löytänyt hyviä tarjouksia?
Kommentit (29)
TähtiJonathan vk-haalari 49e
TähtiJonathan vk-hanskat 9,95e (vedenpitävät,että minkäköhänlaiset oli ne pari kirjoitusta ylempänä olleet 30 euron hanskat?)
Vedenkestävä hattu 14,95e
Uusi kypärämyssy 3,25e
Kauluri 3,25e
Kumisaappaat 9,95 (toivottavasti kestää edes jonkun verran kun olivat ainoat jotka menivät rintavajalkaisen tyttäremme jalkaan,olisin halunnu nokiat)
Tämän lisäksi äitini osti
Sadetakki 8e
Vara vk-haalari 19,95e
Niin ja sitten ostettiin vuorellinen sadetakki ensi syksyksi 10e
Ja näiden lisäksi kaikkia sisävaatteita...
-30% viime kauden malleja: toiseksi vanhimmalle pojalle vedenpitävän takin ja housut sekä tytöille windstopper-takit.
Loput onkin löytynyt kirpparilta tai viime syksyiset menee vielä päälle. Jalat on kasvaneet kaikilla siihen tahtiin, että muutamat kumpparit, lenkkarit, kävelykengät ja sandaalit pitää vielä ostaa. Ja varmaan joitakin asusteita.
Mä olen upottanut 190 e kahden lapsen tuulitakkiin, tuulihousuja pitäis vielä ostaa ja lenkkarit tms. molemmille.
Nuoremmalle ei ehkä tarvitse lisäksi uutta haalaria, viimesyksyinen vielä ok. Mut kurahousut (18 e) kurarukkaset (7e) ja kumisaappaat (29 e) ostin kans just.
haalareita vai kaksiosaisia pukuja, kosteussuojattuja vai ilman...
Sittarissa oli just ihan perus-Lassiet + hanskat yhteishintaan 35 egee.
Varsinkin jos joutuu ostamaan useammalle lapselle, niin ehdottomasti kannattais hyödyntää loppualet.
Mä ostan aina kaikki ulkovaatteet (ja osan sisävaatteistakin) edellsikauden alesta. On helppoakin, kun on vaatteet valmiina kevään tai talven tullen.
Kenkiä en uskalla ostaa jalan kasvun takia, mutta muut vaatteet pystyy arvioimaan helposti.
Niillä on sormikasmallisia, joita suosin.
koska siellä on uusia laput-kiinni-vaatteita vähän halvemmalla kuin kaupoissa. Ovat vissiin edellisen vuoden malleja mutta vähät mä siitä välitän.
Olen vaan hirveän laiska penkomaan ja kiertelemään, joten ostan sitten normaalihintaan jos ei suht helpolla löydy.
Viime syksynä/talvena olen ostanut eri nettikaupoista ja hulluilta päiviltä/sembaloilta; sadeasun (reima) 20€ ja cupcaken välikausitakin 45€. Kumpparit ovat serkkuni lasten peruja, Nokiat 0€. Pipona Espritin viime syksynä alennuksesta bongaamani, oliskohan ollut jotain 5€. Välissä olen kylmyydestä riippuen pitänyt joko Huutiksesta ostamaani koko talvikauden jo käytössä ollutta Ruskovillan villahaalaria 22€, tai sitten lahjaksi saatuja Muumi fleece-asua (housut ja huppari).
Uusina ostin kurahanskat, n. 10€ ja parit pikkuhanskat, yht. 4€.