Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhokki sanojasi HUUTIKSESSA?

Vierailija
02.04.2010 |

Itseltäni nousee niskakarvat pystyyn näistä:

IHKU, IHQU, KATSO NÄMÄ ET PETY!!!!! PAKKO KATSOA (ja kaikki nimenomaan isolla kirjoitettuna).

Muita inhokkeja:

Vuorelliset housut ym., yöppäri, teeppari, YÖPYLI (kuka hitto tämänkin on keksinyt :D), UUSretro (tämä on oikeastaan inhokkilistan kärjessä..) ja kaikki nämä "Matin vaatekaapista", "Matin vaatekaapin aarteita", talviprinsessan vaatekaapista jne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-katsoPPA!

-pakko katsoa

-ihanuuksia xx:n kaapista

-söpöstely

- ~~¤¤~~ jee-mä-osaan-tehdä -tällasia-merkkejä ~~¤¤~~

-OsAaN mYöS KiRjOiTtAa TäLlEeN hAsSuStI

-uusretro

-

Vierailija
22/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee maku yhdyssanavirheistä ja muutenkin huonosta kielestä. Jos otsikko vilisee virheitä, niin en edes avaa. HUUTAMINEN risoo myös minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehnyt oikean emämokan kun myin vauani vaatteet

Vierailija
24/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myin vauvani vaatteet LAPSENI KUVALLA VARUSTETTUNA!!!!!! :-O ja hyvin meni kaupaksi, tuli lähemmäs 10 huutoakin.

Vierailija
25/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-katsoPPA!

-pakko katsoa

-ihanuuksia xx:n kaapista

-söpöstely

- ~~¤¤~~ jee-mä-osaan-tehdä -tällasia-merkkejä ~~¤¤~~

-OsAaN mYöS KiRjOiTtAa TäLlEeN hAsSuStI

-uusretro

-

Se on ihana että ihmisiä on erilaisia, ja jokainen löytää sieltä mieleistään. Mulle on aivan sama minkänimisellä lapsella jotkut vaatteet on ollut päällä, joten sitä pakettia ei tarvitse nimetä jotenkin "Meidän Kristianin vaatekaapin aarteita taas tarjolla (sydän sydän sydän)"

Vierailija
26/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis myin vauvani vaatteet LAPSENI KUVALLA VARUSTETTUNA!!!!!! :-O ja hyvin meni kaupaksi, tuli lähemmäs 10 huutoakin.

Vierailija
27/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitan sen aina tarvittaessa hakusanaksi, koska tiedän, että sitä käytetään paljon.

Vierailija
28/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos myy vaatetta joka on kopio retrovaatteesta joita esim. Tutta valmistaa.

Vierailija
29/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvaavaa sanaa voisi käyttää uusretro sanan yhteydessä siis jos myy vaatetta joka on kopio retrovaatteesta joita esim. Tutta valmistaa.

Vierailija
30/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos myy vaatetta joka on kopio retrovaatteesta joita esim. Tutta valmistaa.

Oikeasti vanha =vintage

Uusvanha= retro (eli esim Tutan uusi vaate, jonka värit ja kuvioinnit mukailevat vanhoja malleja)

Uusretro= ei tällaista ole olemassa.

Vai tarkoititko jotain halpahalli-kopiota Tutan vaatteesta? Vai mitä ihmettä?

Vierailija
31/36 |
04.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vaatepumpsis

-kurkkaa jne.

sit mua kyllä aina ärsyttää lukea hemmetin pitkät pesunukan ja muun puolustelut.. itse ainakin tiedostan, että käytetyt vaatteet on käytettyjä eikä uusia.

Vierailija
32/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihan kamalaa on jos otsikossa on jotain *PAKKO SAADA*!! tai ¤¤Tahtootän¤¤ tyyppisiä litanioita.

Vierailija
33/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös turhat kommentit kuin että: myyn itselleni, äidilleni, sisarelleni turhiksi/ylimääräiseksi jääneitä tavaroita...

mutta noi selittelyt on kyllä hieman hassuja. Ja jotain selittelyjä en tajua, kuten "aivan ihastuttava mutta meidän pojalle ihan liian iso" - siis teidänkö lapsi on lakannut kasvamasta koossa 110 cm? Ymmärrän nuo talvivaatteiden tms sesonkikamppeiden kanssa (voi olla seuraavana talvena jo pieni) mutta joku merkkituote ja laput KINES -homma jotenkin haisee. Kuka ostaa neljällä kympillä ja myy huutisessa kympillä jos vaate on liian iso vielä muutaman kuukauden?

Vierailija
34/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itteäni ärsyttää juurikin tuo "huutis" sana :p

Vierailija
35/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepparit ja yöppärit, siis mitkä?

Sitten ärsyttää, kun kaikki on prinsessalle, prinsessan tms. Siis ihan perusvaatetta! Turha tuolla hakusanalla on etsiä esim. prinsessamekkoa. Kyllä mä olettaisin vaatteen olevan edes hieno, jollain tavalla prinsessamainen, jos mainostetaan prinsessalle.

Ja tuo myös, minkä moni on maininnut; KATSO!!!!! tms. Ja se, kun yksi myyjä ainakin käyttää suunnillen jokaisen ilmoituksensa otsikon alussa hymiötä, siis :). No, hyvä sinällään, että tiedän sitten olla katsomatta.

Ihanaa, kun joku on samaa mieltä, kun mua on niin ärsyttänyt! :D Sit muuten ärsyttää vähän sekin, kun kaikki on aina niin ihanaa ja söpöä ja kaunista, vaikka kuinka perusvaatetta möisivät.

Vierailija
36/36 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että mitä tahansa vaaterepaletta myydään kolmen rivin hakusanalistan kanssa.