Inhokki sanojasi HUUTIKSESSA?
Itseltäni nousee niskakarvat pystyyn näistä:
IHKU, IHQU, KATSO NÄMÄ ET PETY!!!!! PAKKO KATSOA (ja kaikki nimenomaan isolla kirjoitettuna).
Muita inhokkeja:
Vuorelliset housut ym., yöppäri, teeppari, YÖPYLI (kuka hitto tämänkin on keksinyt :D), UUSretro (tämä on oikeastaan inhokkilistan kärjessä..) ja kaikki nämä "Matin vaatekaapista", "Matin vaatekaapin aarteita", talviprinsessan vaatekaapista jne.
Kommentit (36)
Usein se vielä on vähän erikoinen, IHQU nimi tyyliin Violan vaatekaapin tyhjennys. Tulee aina mieleen, et onko vanhemmista (äidistä useimmiten kai) niin ihana esitellä lapsensa nimeä. Samalla mä kans ärsyynnyn, kun pääkuvassa on lapsen kuva. Jotenkin epäreilua sitä lastakin kohtaan, kun ei varmaan ole saanut itse päättää.
Paitsi vuorelliset housut, siinä ei ole mielestäni mitään outoa jos kerran vuorellisia housuja myydään.. :) Lisään oman inhokkini "Söpöstelytakki/hanskat".
Ei mitkään pöksyt mahdun vuoren päälle!
Joo, toi söpöstelytakki, -haalari, -hattu jne. Mikä hiton SÖPÖSTELY??? Tuota en ole ikinä tajunnut enkä luultavasti tule ikinä tajuamaankaan.
että AP:ta ärsyttää se, että housut, joissa on vuori eivät ole vuorellisia housuja vaan vuorillisia? Vuori (maaston muodostuma) ja vuori (toinen kangas vaatteen sisäpuolella) taipuvat eri tavalla ja niitä myös johdetaan eri tavalla: vaatteen osa taipuu vuori, vuorin ja jos siitä muodostetaan adjektiivi, se on vuorillinen.
että AP:ta ärsyttää se, että housut, joissa on vuori eivät ole vuorellisia housuja vaan vuorillisia? Vuori (maaston muodostuma) ja vuori (toinen kangas vaatteen sisäpuolella) taipuvat eri tavalla ja niitä myös johdetaan eri tavalla: vaatteen osa taipuu vuori, vuorin ja jos siitä muodostetaan adjektiivi, se on vuorillinen.
vol. 764
Ihqua kevättä kaikille huutislaisille ja muillekin söpöstelijöille =)
vol. 764 Ihqua kevättä kaikille huutislaisille ja muillekin söpöstelijöille =)
tuomittuja inhokkisanoja =)
Joskus vaan kyllästyttää, kun täällä ei suvaita mitään.
UUUUUH, tais osua ja upota!
niin tuli mieleen tuo söpöstely. Myös ET PETY on kamala, mistä sen voi kenenkään mielipidettä tietää ja mihin kukakin pettyy?
Pikemminkin jätän katsomatta koko ilmoituksen, jos otsikossa on jo paljon noita korostussanoja. Paremmin erottuu joukosta minun silmääni, jos on asiallinen ja ytimekäs.
inhokki nostaa niskakarvat pystyyn samalla tapaa, kuin ihqu.
nuo ovat vielä jalostetumpia muotoja teepparista.
Teeppari (kuka hemmetti senkin on keksinyt), uusretro (olemassa on vain aitoa retroa) ja söpöstely!!!
teeppari, yöppäri, ihquu, laput kines, söpöyksiä sinun kevätprinsessallesi...
o_O
Ylipäätänsäkin olematon kirjoitustaito.
eikö pitäisi olla hiHaton?
Myös sana käyttöönottopesty ärsyttää.
Minua taas ottaa päähän nuo "maalaisromanttinen" ja "shabby chic" käytettynä kaiken maailman romuista.
En edes vilkaise "hiattomia" kohteita.
sanoma: PAKKO KATSOA tai myöskin pelkkä KATSO!. Päätin jo heti Huuto Net -alkumetreillä, että tuollaiset ilmoitukset sivuutan HETI.
Myös turhat kommentit kuin että: myyn itselleni, äidilleni, sisarelleni turhiksi/ylimääräiseksi jääneitä tavaroita...
SO? Turhaa lisäinfoa. Et kai möisi, jos tarvitset? Ja minusta on aivan samantekevää, tuleeko tavara kuolinpesästä, omasta vaatekaapista vai oletko ostanut ensteks itse tavarasi kirpparilta myydäksesi ne Huuto Netissä. Jos huudettavaksi ilmoitettu tavara kiinnostaa minua huudan, jos ei, niin en.
Eli summa summarum: kertokaa, mitä myytte ja se siitä. Sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan, lauloivat (muistaakseni) Jouko ja Kosti: pane kuva, mitat, paino yms tärkeät jutskat ja piste.
esim. myydään yhdistelmävaunut...
siis eihän huutiksessa varsinaisesti myydä, vaan huutokaupataan (tai no, onhan sekin myymistä tietyllä tapaa).
Paitsi vuorelliset housut, siinä ei ole mielestäni mitään outoa jos kerran vuorellisia housuja myydään.. :)
Lisään oman inhokkini "Söpöstelytakki/hanskat".