Mikä oli TÄNÄÄN kaikista ÄLLÖTTÄVINTÄ sinun päivässäsi?
Kommentit (30)
se kukkavesi haisi todellakin PEE-ASKALLE ja ne kukat siellä roskiksessa myös. Meinas laatta lentää.
Vähän ällöttävää oli rään kaivaminen kuopuksen nenästä, mutta siihenkin olen niin tottunut etten siitä erityisemmin kärsinyt.
Erään asiakkaan pahat haavat päässä mukavasti märkivät...
mitään ällöttävää;-D. Tytär oksensi kolmatta päivää, mutta ei siinäkään mitään ällöttävää ole. Mikä on yleensä ällöttävää??
mitään ällöttävää;-D. Tytär oksensi kolmatta päivää, mutta ei siinäkään mitään ällöttävää ole. Mikä on yleensä ällöttävää??
Nyt täytyy sanoa että pelkkä nuhaki on syy sairalomaan. Räkä valuu yhtenään ja aivastuksen samoin. Ei todellakaan ole ollu mikään hehkeä olo pääkipuineen ja maku-ja hajuaistin menettäneenä.
Ällöttävää.
lapsen ripuliset housut, kun annoin hänen olla hetken ilman vaippaa pelkissä housuissa. Yöks.
Miten joku haluaa haista niin pahalle?
jalkojeni välistä ( sellaisen (mielestäni vain vanhoille ihmisille kasvavan) "ihokasauman", siis ikään kuin ylimääräistä ihoa olisi kasvanut ykskaks johonkin kohtaan koholle. ynh
Huomaa kyllä, että viime aikoina aika on mennyt enemmän työntekoon ja opiskeluun kuin kodin kunnossapitoon.
Nyt 8 tuntia myöhemmin siivoamatta on vielä kodinhoitohuone ja työhuone, joka muuten pitää siivota vielä aamulla kun sinne pitää majoittaa vieras.
joka ei osallistunut siivoukseen, vaan makasi sohvalla. Minä siivosin koko päivän, kannoin raskaat matot ulos ja tamppasin + muuta mieltä ylentävää.
terv. viimeisillään raskaana oleva
Kassajonossa oli mies joka haisi niin kuselle ettei mitään rajaa. Ja jono mateli... Huoh :(
ja sitten se osti ainoastaan raskaustestin...
joka ei osallistunut siivoukseen, vaan makasi sohvalla. Minä siivosin koko päivän, kannoin raskaat matot ulos ja tamppasin + muuta mieltä ylentävää.
terv. viimeisillään raskaana oleva
Senkun laitat äijän hommiin etkä anna maata sohvalla!
kun tölkki avataan ja myöhemmin yöllä epärytmiset teputtavat askeleet. Tietää kivaa päivää mulle ja ehkä loikkaria kun on niiiiin huono olo. Fuck you.
ja otin pois veriset siteet jalasta ja menin suihkuun huuhtelemaan leikkaus jälkiä jalastani.
olisin sanonut peräpukaman, jonka havaitsin kasvattaneen "toisen pään" itselleen, hyi hemmetti. Kiva lähtee synnyttämään tuommoisen varren kanssa. t. rv 38
ja pitämään vainajasta kiinni, ettei ruumis tule esiin lakanoistaan. Oli vastenmielistä
mutta kaupassa oli joku esittelijä myymässä leipää ja pullia. rahakapullat oli siinä vaan laatikossa käytävällä ilman mitään suojaa. mua yleensäkkin ällöttää jos jossain myydään ruokaa niin että kaikki saa räkiä niiden edessä.