Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei saisi loukkaantua, mutta niin vain kävi

Vierailija
01.04.2010 |

että loukkaannuin äidilleni. Olemme menossa heille syömään pääsiäissunnuntaina. Olemme käyneet heillä viimeksi syömässä viime kesänä, koska vanhempani käyvät yleensä meillä. Äitini kertoi laittavansa ruoaksi makkarakastiketta ja perunoita. Taidan olla vähän pikkumainen, odotin jotain vähän parempaa. No, on tosiaan maailmassa suurempiakin ongelmia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lähinnä tuli olo, että ei me kovin arvokkaita olla, jos kerran vuoteen käydään syömässä, ja on juhlapyhä, ja pöydässä halvin kaupasta löytyvä lenkkimakkara. ap

Vierailija
2/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta juhlapyhinä ja harvinaisten vieraiden tullessa pitäisi nauttia ja syödä jotain "parempaa". On toi varmaan hyvää, mutta silti...

Mä tänään pidin ilmeitäni kurissa kun työkaveri kertoi tarjoilevansa huomenna perheelle makaronilaatikkoa. Jotenkin vaan itse ajattelen, että huomenna ja sunnuntaina olisi jotain vähän parempaa ruokaa. Lauantainakin mennään anoppilaan lampaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä loukkaannuin kerran salaa äidilleni koska hän oli tehnyt nakkikeittoa.:DD

Ajattelin että on tehnyt jotakii ihanaa herkkua.

Tiedän todella lapsellista, mutta minkäs teet...:)

Vierailija
4/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan menossa loman ajaksi anoppilaan jossa tarjoillaan aina liian vähän ruokaa. Siis ruoka on ihan hyvää, mut sitä on niin vähän että ollaan jatkuvasti nälissämme siellä; mulle yksi ohuen ohut siivu paistia, pieni peruna ja rkl kastiketta ei riitä päivän ainoaksi lämpimäksi ateriaksi. Tai siis, lounaaksi anoppi keittää aina kaurapuuroa, mut mä en jotenkin käsitä sitä ateriaksi eikä se pidä mun nälkää. Aina mennään sinne niin että mukana on rutkasti ruokaa, joten siitä ei voi olla kyse että meidän ruokkiminen maksais liikaa.

Mulle siis kelpais makkarakastikekin jos sitä ois riittävästi. :)

Vierailija
5/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se olisi musta niin vitsikästä etten nyt ainakaan loukkaantumaan kykenisi.

Ilmeisesti ei ole hyviä ruuanlaittajia emäntinä, mutta eihän se nyt ole loukkaus vieraita kohtaan vaan vain emännän ominaisuus! Itsekin saatan kutsua meille vieraita vaikka on sotkuista, eikä sitä ole tarkoitettu loukkaamaan vieraita.

Vierailija
6/6 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän vain yleensä säästää kaikessa missä voi. Hän varmaan ajattelee, että menee rahaa hukkaan, jos alkaa sitä meidän perheeseen tärväämään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi