Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PITKÄSSÄ suhteessa olleet, kuinka usein rakastelette?

Vierailija
10.05.2012 |

Keskustelin tuossa miesporukalla (kaikki jo yli 10 vuotta puolisonsa kanssa olleita) seksielämän intensiteetistä ja totesimme yhdessä, että kaikkien meidän parisuhteissa seksiä harrastetaan 2-4 kertaa kuukaudessa ja joskus on pidempiäkin taukoja.

Miten muilla pitkässä suhteessa olleilla - kuinka usein te rakastelette? Ja mistä teillä seksin vähyys (kyllähän 2-4 kertaa kuussa on vähän) johtuu?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta naimisissa ja olo kuin astronautilla eli kerran kuussa.

Vierailija
62/139 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikko. Lapsivapaat viikonloput (yökylässä tms.) niin vaikka 3 kertaa päivässä.

Tylsyyteen vinkki, on olemassa sohva, sauna, kylppäri, pihan huvimaja...

sanky on tylsä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta yhdessä ja jokunen lapsikin kertynyt. Edelleen ollaan aika aktiivisia seksin suhteen eli siinä 4-5 kertaa viikossa tasaiseen tahtiin harrastellaan. Menkatkaan ei tuota tahtia sinänsä sotke eli mies saa hoivaa silloinkin. Mielestäni "tuttuus" ei menoa haittaa, koska lopputulos on lähes aina hyvä. Tuttuudesta on ainakin se etu, että molemmat saa nautintonsa tavalla tai toisella 99% varmuudella :D

Vierailija
64/139 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa minä 53, vaimo 52 ja rakastelemme 1-3 kertaa viikossa. Tekee tosi hyvää, nuolen, kiihotan muutenkin ym. ja nautiskelemme ihanasti. Joskus on ehkä viikonkin taukoja, jos ei maistu kummallekaan. Minun erektio-ongelmani ovat vähän haitanneet viime talvena tahtia, mutta nyt on tilanne testo-kuurin jälkeen taas parantumassa. Erektiolääkkeisiin oli myös pakko turvautua, jotta onnistui.Ne vain vievät tuntoa minulta inhottavasti, muuten kyllä oli apua. Onko muilla kokemuksia tuntoherkkyyden katoamisesta Sildenafilillä?

Vierailija
65/139 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v yhdessä ja joka aamu ja joskus illalla vaimo haluaa

Vierailija
66/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa, joka kesti 30 vuotta harrastimme seksiä pari kertaa viikossa vähintään. Nykyisessä suhteessa (4 vuotta)vaihtelee tietysti tilanteen mukaan, mutta vähintään 3 krt/vk. Joskus useamminkin.

Ilmoittamasi määrä on kyllä mielestäni aika vähän. Ei riittäisi minulle.

Vierailija
67/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-3 kertaa kuukaudessa mutta sitäkin ladukkaampaa.

Tuo laatuaika voi pitää paikkaansa, jos molemmet ovat sitä mieltä, siis oikeasti.

Varsinaiseen asiaan, ehkä kerran/kaksi viikossa ja välillä voi olla pitkiäkin, onneksi vain viikkojen (ei kk) taukoja välillä.

Vaikka tauon jälkeen seksi yleensä on nautinnollista ja mahtavaa, (ellei nyt ihan toisella työnnöllä pannu poksahda, joskus niinkin) niin ei seksin laadukkuus pitkässä juoksussa korvaa niitä puutteen hetkiä.

Vierailija
68/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 31v puoliso 28v 8 vuotta oltu yhdessä seksiä 1-3 kertaa kuukaudessa ei lapsia.

Vierailija
69/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin määrä vaihtelee, muttei koskaan ole kyllä yli viikon taukoa ollut!

Keskimäärin 2-3x viikossa. Välillä on aktiivisempaa, jolloin heilutellaan peittoa lähestulkoon joka ilta, välillä voi mennä useampikin viikko 1-2x viikossa tahdilla. Mutta, en siis muista koko suhteen aikana yli viikon taukoa olleen.

Ja lapsiakin meillä on 4 (nuorin 3v, vanhin 10v).

Minusta seksi kuuluu parisuhteeseen ja nautin siitä. Samoin ajattelee mieheni.

Vierailija
70/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harrastetaan seksiä 2-4 kertaa viikossa.... pisin tauko on vko ja senkin aikana otan suihin tai käteen..... meillä ei pihdata

Vierailija
71/139 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 34v. yhdessä. 1-3 krt/vko. Nannaa on edelleen.

Vierailija
72/139 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vuosi määritelmät täyty, ollaan 4kymppisiä, olen se mies.

Aina kun ehditään. Riippuen pennuista ja töistä, melkein joka päivä, jos jaksaa, tai ei ole vammautunut kummatkin kädet paketissa sidottuna kiinni, ja ei pysty olemaan kuin toisella kyljellä niin oli aika hiljaista, muutama kuukausi.

Vierailija
73/139 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian harvoin nykyisin. Ehkä noin kaksi kertaa viikossa. Naisena haluaisin paljon useammin, mutta mies ei anna? Ei usko kun olen sanonut, että mitä useammin nai, sitä useammin sitä haluaakin. Vai onko teidän mielestä niin? En tiedä, mutta minua haluttaa nyt paljon useammin kuin nuorempana. Ei enää riesaa edes kuukautisista.. Ja nyt pitäisi naida/panna/rakastella niin paljon kuin vain pystyy. Harvoin rakastellaan esim. kahtena iltana peräkkäin, mies ei jaksa, väsyttää, päätä särkee ym. Taitaa vain olla kyllästynyt minun kanssa rakastelemiseen, kaikki on varmaan jo niin tuttua, en "sytytä" enää.

Vierailija
74/139 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpeksijä jonneja ei vaan huvita pannnannnaaa..

Vierailija
75/139 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 22v kolme.lasta.seksiä e i.enää aikoihin.vi i meks viime kesänä.

Vierailija
76/139 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotta yhdessä. Seksi 1-2krt viikossa. Ennen useammin. Itselle kerran viikossa on vähän liian vähän, mutta vaimolle riittää. Muuten intohimot on ennallaan.

Vierailija
77/139 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta yhdessä. Vaimolle tais viime vuonna tulla joku hairahdus kun halusi seksiä. Vai olikohan se edellisvuonna. Jos mä osoitan haluamisen merkkejä nii vaimoa sattuu samantien joka paikkaan.

Vierailija
78/139 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 vuotta yhdessä joista 16 naimisissa. Rakastellaan 1-2 krt viikossa. Minä 44 v ja mieheni 49 v.

Vierailija
79/139 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v oltiin yhdessä ja kaiken ollessa kunnossa oli loppuaikoina noin kerta viikkoon. Alussa tietenkin enemmän. Sitten kun oli naisella ongelmia niin oli kuukausikin taukoa. Tehokas tapa kyllä saada mies raivoihinsa, ettei puhu asioista suoraan, mutta sakset pysyy kiinni. 

Salasuhteensa aikana (toinen osapuoli kaukana) sain vaikka joka päivä ja niin paljon kuin halusin. Meillä se toimi niin. Tosin sitten päättyi eroon kun asiat selvisivät.

Vierailija
80/139 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 30v liitossa. Olin aina puutteessa.

Loppuaikana oli yli vuodenkin taukoja.

Olin alistettu totaalisesti muutenkin.

Nyt on huikea vauhti, joka päivä noin 2-5 kertaa jo vuoden ajan. Aivan loistavat

Yhteensopivuus kemiat kaikin puolin.