PITKÄSSÄ suhteessa olleet, kuinka usein rakastelette?
Keskustelin tuossa miesporukalla (kaikki jo yli 10 vuotta puolisonsa kanssa olleita) seksielämän intensiteetistä ja totesimme yhdessä, että kaikkien meidän parisuhteissa seksiä harrastetaan 2-4 kertaa kuukaudessa ja joskus on pidempiäkin taukoja.
Miten muilla pitkässä suhteessa olleilla - kuinka usein te rakastelette? Ja mistä teillä seksin vähyys (kyllähän 2-4 kertaa kuussa on vähän) johtuu?
Kommentit (139)
36 vuotta yhdessä, eli pantu viidellä vuosikymmenellä. Pannaan kerran 1-1.5 viikossa, liian harvoin minusta, kerran viikossa oli nippanappa hyvä. En polta, syön kasvispainotteista safkaa ja harrastan kestävyyslajeja, elikkä erektiota ei tarvitse hävetä. Ollaan molemmat 62vuotta kohta.
Ja seuraavaksi herään ja koira pitää käyttä pihalla
N48
1-2 kertaa viikossa. 19v yhteiseloa takana. Harvoin jos koskaan on viikkoa ilman seksiä.
M45
Vierailija kirjoitti:
3-4 kertaa viikossa. 20 v oltu naimisissa. Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.
N48
Antaisitko minullekin? M35
15 vuotta yhdessä ja seksiä ainoastaan viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Yhäkin 3 keskimäärin 3-4 kertaa viikossa. Silloin kun lapset oli pieniä niin oli varmaan 2 kertaa viikossa. Minä vain satun pitämään seksistä ja siitä läheisyydestä. Lupasin miehelleni jo ennen avioliittoa, että hän tulee saamaan aina kun haluaa ja lupaus on pitänyt. Se oli helppo luvata kun halut oli samanlaiset. Mies naureskelee, että joskus on tullut saatua silloinkin kun ei niin haluttaisi. Mies on helppo viekotella...
Riidatkin pitää sopia pian, koska muuten ei saa seksiä. Enkä edes saa orgasmia mieheni kanssa, mutta minusta on niin ihana tunne kun halu nousee ja kun oikein haluat ja sitten saat peniksen sisääsi. Kai te nuolette vaimojanne?
Miten voi jaksaa harrastaa seksiä vuodesta toiseen ilman orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkin 3 keskimäärin 3-4 kertaa viikossa. Silloin kun lapset oli pieniä niin oli varmaan 2 kertaa viikossa. Minä vain satun pitämään seksistä ja siitä läheisyydestä. Lupasin miehelleni jo ennen avioliittoa, että hän tulee saamaan aina kun haluaa ja lupaus on pitänyt. Se oli helppo luvata kun halut oli samanlaiset. Mies naureskelee, että joskus on tullut saatua silloinkin kun ei niin haluttaisi. Mies on helppo viekotella...
Riidatkin pitää sopia pian, koska muuten ei saa seksiä. Enkä edes saa orgasmia mieheni kanssa, mutta minusta on niin ihana tunne kun halu nousee ja kun oikein haluat ja sitten saat peniksen sisääsi. Kai te nuolette vaimojanne?Miten voi jaksaa harrastaa seksiä vuodesta toiseen ilman orgasmia?
Miksi ei jaksaisi? Hän nauttii penetraatiosta sinänsä (an sich).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riidatkin pitää sopia pian, koska muuten ei saa seksiä. Enkä edes saa orgasmia mieheni kanssa, mutta minusta on niin ihana tunne kun halu nousee ja kun oikein haluat ja sitten saat peniksen sisääsi. Kai te nuolette vaimojanne?Miten voi jaksaa harrastaa seksiä vuodesta toiseen ilman orgasmia?
Miksi ei jaksaisi? Hän nauttii penetraatiosta sinänsä (an sich).
Monet sanoo, että suhteen alussa oli enemmän seksiä. Meillä toisinpäin. Alussa oli vähemmän seksiä kuin nyt. Ja syy on juuri se, että mies oppinut antamaan sen orgasmin.
Menee vähän aalloittain. Joskus voi mennä viikko tai kaksi ettei mitään mutta sitten tuleekin joku kiimainen jakso, että naidaan päivittäin. Mutta ehkä keskimäärin kerran tai pari viikkoon.
Mut on jätetty sen takia, etten saa orgasmia niin tuntuu kyllä todella oudolta, jos joku mies on tyytyväinen seksiin, vaikka nainen ei saa.
Reilu 30 vuotta yhteistä taivalta takana. Keskimäärin kerran viikossa on yhteistä seksiä ja noin pari kertaa omaa kättä siinä välissä.
M60+
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="10.05.2012 klo 10:54"]
Keskustelin tuossa miesporukalla (kaikki jo yli 10 vuotta puolisonsa kanssa olleita) seksielämän intensiteetistä ja totesimme yhdessä, että kaikkien meidän parisuhteissa seksiä harrastetaan 2-4 kertaa kuukaudessa ja joskus on pidempiäkin taukoja.
Miten muilla pitkässä suhteessa olleilla - kuinka usein te rakastelette? Ja mistä teillä seksin vähyys (kyllähän 2-4 kertaa kuussa on vähän) johtuu?
[/quote]
Niin on käynyt meilläkin. Ensimmäiset viisi vuotta rakastelimme vaimoni kanssa useita kertoja viikossa. kymmenen vuoden kohdalla seksiä oli ehkä kerran viikossa. Nyt olemme olleet yhdessä 15 vuotta ja seksiä on noin kerran kuussa. Käsitykseni mukaan meidän parisuhteemme noudattaa erittäin yleistä kaavaa, jossa naiselta menee mielenkiinto omaan puolisoonsa.
Parisuhdeoppaat ja muut yleiset ohjeet eivät tunnista tällaista ongelmaa itsen
Tämä, minäkin imuroin ja ootin illalla innokkaana seksiä. Ei tullut, pitäköön imurinsa.
Me on oltu 20 vuotta yhdessä. Mies on ihailtavan innokas. Suorastaan hellyyttävää miten paljon ihailee ja haluaa minua. Toki saan muunkinlaista huomiota, mutta eniten kuitenkin seksuaalista huomiointia. Enpä tuosta ole osannut suuttuakaan, ihanaa kun haluaa minua noin kovin.
Olen 40-vuotias. Synnytin esikoiseni 2 vuotta sitten. Sen jälkeen mieheni ei ole halunnut minua. Synnytyksessä läpeni venyi .Mieheni halut loppuivat. Mieheni on pannut minua viimeksi pari vuotta sitten. Kaipaan vielä kalua ja käyn joskus vieraissa, Tuntuu hyvältä kun saa kalua syvälle pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias. Synnytin esikoiseni 2 vuotta sitten. Sen jälkeen mieheni ei ole halunnut minua. Synnytyksessä läpeni venyi .Mieheni halut loppuivat. Mieheni on pannut minua viimeksi pari vuotta sitten. Kaipaan vielä kalua ja käyn joskus vieraissa, Tuntuu hyvältä kun saa kalua syvälle pilluun.
Näinhän se menee, jos ei kotoa saa niin naapurista saa apua kaikenlaiseen vaivaan. Panetuskin on tauti, joka pitäis saattaa kelakorvauksen piirin.
Meillä on sellainen rytmitys, että 2-3 viikkoa ollaan oman käden varassa, ja sitten 1-2 viikkoa silleen että seksiä on lähes päivittäin. Johtuu miehen työn luonteesta, ja näin on ollut jo vuodesta 2001. Kun kolme lastamme olivat pieniä, silloin noi "kosteat kaudet" eivät ehkä olleet ihan yhtä aktiivisia. Ehkä..? En edes muista kunnolla :D Nykyään se, että minä teen etätöitä, on avannut ihan uuden maailman. Ei meidän ainoa kotona asuva lapsi eli lukiolainen arvaakaan mitä tapahtuu sillä aikaa kun hän on koulussa ja iskä ja äiti kahdestaan kotona. Tai sitten arvaa :D Lounasaikaseksi on ihan parasta. Syödä kerkeää sitten teamsissakin..
Vähintäin kerran viikossa. Joskus useammin, mutta nyt alkanut harmittaa nuo taladafilin sivuvaikutukset.
21 vuotta yhdessä. Riippuu mistä roikkuu. Jos on kiihkeä ajanjakso, joka päivä. Jos taas on huolia(oma sairas vanhempi, lapsen ongelmat ym) niin voi mennä viikkoja välissä. Se on elämää se. Ei ole keskiarvoa antaa. Tosiaan tässä kohtaa elämää(50+) on niin paljon muuttujia tosiaan omasta sairaasta isästä yrityksen pyörittämisen kautta vaikka mihin, että välillä seksi jää taaemmas, välillä tosiaan taas kiihkoa on jatkuvasti.
Hei, entinen rokkikukko, täältä lähtee sinulle halaus. Olin itsekin nuorena hoikka ja kivannäköinen nainen, vaikka en sitä silloin tajunnut. Nyt ylipainoa merkittävästi, enkä oikein jaksa huolehtia ulkonäöstäni. Seksiä puolison kanssa ollut viimeksi v. 2021.