PITKÄSSÄ suhteessa olleet, kuinka usein rakastelette?
Keskustelin tuossa miesporukalla (kaikki jo yli 10 vuotta puolisonsa kanssa olleita) seksielämän intensiteetistä ja totesimme yhdessä, että kaikkien meidän parisuhteissa seksiä harrastetaan 2-4 kertaa kuukaudessa ja joskus on pidempiäkin taukoja.
Miten muilla pitkässä suhteessa olleilla - kuinka usein te rakastelette? Ja mistä teillä seksin vähyys (kyllähän 2-4 kertaa kuussa on vähän) johtuu?
Kommentit (139)
Joka päivä mahdollisesti jos ollaan yhes
Yhdessä ollaan oltu pian 30 vuotta. Tällä viikolla meillä on ollut seksiä maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Torstaina ei sekstailtu, kun miestä väsytti. Toivon, että tänään, perjantai- iltana, meillä olisi seksiä pitkän kaavan mukaan, kun miehellä alkoi kesälomakin.
4-5 kertaa viikossa, ja vuosia takana yhdessä lähes 30.
Seksiä harrastetaan milloin missäkin,oikeastaan kaikki muut paikat on kokeiltu, paitsi auki olevan kaupan piha..
huomenna mennään grillaamaan makkaraa luontopolun varrella olevalle laavulle ja olen varma, että vaimolta nousee hame korviin..
Yhdessä 15 vuotta, kaksi lasta. Seksiä on tuo aloittajan kuvaama määrä, joitakin kertoja kk. Minustakin liian vähän, miehestä puhumattakaan. Koko ajan ajattelen, että täytyisi tehdä asialle jotain...
En usko tuohon, että pitkässä parisuhteessa seksi vähenisi. Kyse on siitä, kuonka seksuaalisia ja hedonistisia ihmisiä olette. Me olemme olleet yhdessä 23 vuotta ja suhde voisi olla monella tapaa parempi, mutta seksiä meillä on aina ollut vähintään 2kertaa viikossa. Seksi on kuin liima joka pitää suhteemme koossa. Jos viikkoon ei ole harrastettu sitä ovat molemmat todella kireitä. Näin on ollut raskauksista ja pikkulapsivaiheista huolimatta,
[quote author="Vierailija" time="25.08.2012 klo 18:02"]6 vuotta yhdessä, 0-2 kertaa kk.
[/quote] 12 vuotta yhessä 300 hujakoilla molemmat.emäntää ei nappaa nainti.viime vuonna kertoja oli 9.tänä vuonna tulee pohjanoteeraus kun kertynyt 3kertaa..no onneksi antavia tavaraansa säästämättömiä naisia on olemassa..ilmoitinkin suoraan että jos tilaisuus vieraaseen tulee niin heti napsautan..tämä ok emännälle eli näillä mennään
Yhdessä kohta 10 vuotta, niistä 4 naimisissa. Minä 32 v, vaimo 30 v. Iän puolesta seksiä pitäisi olla viikottain, mutta nykyään kerran kuussa tai kahdessa. Vaimo ei halua minua seksuaalisesti mitenkään, vain kännissä.
Pettäminen on pikkuhiljaa lähellä ja eroa olen jo harkinnut, koska lapsiakaan ei ole. Asuntolainaa toki vielä 30+ vuotta yhdessä maksettavana, mutta ei kai sitä sen vuoksi jaksa kärsiä seksittömässä suhteessa. Vaimon mielestä kaikki on OK ja vaatii hyväksymään seksuaalisuutensa.
20 vuotta yhdessä, surkeimpana aikana 2-4 x vuodessa miestä kiinnosti, nyt n. 2-3 x kuussa eli virkeämpi vaihe mutta en tiedä kauan se kestää. Myös miehen kokeilunhaluttomuus rassaa, aina samaa eikä mitään leluja suostu tai vaatteita tms., itseänikin väliin niin kyllästyttää etten viitti edes ehdotella. Boooring...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:18"]
10v takana. Viimeaikoina mennyt niin että 1krt kk on ollut tahti. Ei kuulemma vaimoa tee mieli. Puhuttu on mutta kun ei haluta niin minkäs teet. Poskipusu ei ikävä kyllä korvaa sitä oikeaa tyydytystä jonka haluaisin kokea 2-3krt viikossa. Sanoisin että elämä seksin saralla tuntuu helvetiltä. Ja se kun lukee tarnoita naisista joiden tekee alati mieli...huoh.. en olis lottovoittoa edes toivonut vaan yhdenvertaista kumppania seksin suhteen... :/
[/quote]
I feel the pain brother, word to word.
Sillä erolla että täällä takana vasta 8 vuotta.
Tätä minäkin odotan että vaimo alkais kiinnostumaan enemmän. Pian täyttää 40 ja pientä aktivoitumista havaittavissa. Nyt noin kerran viikossa, mikä on mielestäni liian vähän.
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa, mieheni kanssa tehtiin usein..
ja joskus myös ihan pelkästään minun tahdostani..
ei ole ollut mitään valittamista :)
ja jos oli hiljanen kausi, siihen oli kyllä erittäin hyvä syy.
1-2 kertaa vuorokaudessa, joskus jopa useammin, ja jatkuvasti oppii jotain uutta toisesta ja itsestä
mutta ei enää seksiä. Miehellä ei seiso.
Haluaa kiusata minua , kun ei seiso! Sitä saa mitä tilaa!
Meillä "tuore" suhde, vasta 6 vuotta. Aluksi oltiin tosi aktiivisia, mutta kyllä noi kaksi huonosti nukkuvaa ja myöhään (n. 23.00) nukkumaanmenevää lasta "aavistuksen" rajoittaa. Samoin neljän vuoden univelka molemmilla ja tottuminen muidenkin vaatimuksiin. Välillä 3-4 x kk kuitenkin. Ja jos jostain ihmeellisestä syystä saadaan lapset yökylään, niin sitten sen 16 tunnin aikana 3 kertaa. Onko toivoa?
Olemme 52v/59v avoliitossa oleva pariskunta. Rakastelemme kerran pari kuussa riippuen siitä milloin mies saa kunnon erektion. Sekin vaatii nykyään jo pitkän esileikin. Itse haluaisin kyllä useamminkin.
Keskustelin tuossa miesporukalla (kaikki jo yli 10 vuotta puolisonsa kanssa olleita) seksielämän intensiteetistä ja totesimme yhdessä, että kaikkien meidän parisuhteissa seksiä harrastetaan 2-4 kertaa kuukaudessa ja joskus on pidempiäkin taukoja. Miten muilla pitkässä suhteessa olleilla - kuinka usein te rakastelette? Ja mistä teillä seksin vähyys (kyllähän 2-4 kertaa kuussa on vähän) johtuu?
Seksiä kerran kuussa. Syy tähän harvatahtisuuteen on minun pettymykseni ja loukkaantumiseni; mies jaksoi kaksi ensimmäistä vuotta aina ohimennen huomautella, kuinka exänsä oli poikkeuksellisen kaunis nainen, naisella kuulemma täydellinen vartalo, heillä seksi toimi aina ja tunsivat suurta intohimoa toisiaan kohtaan.
Meidän suhteessamme mies on valehtelematta osoittanut suurta halua minua kohtaan kaksi kertaa; hän onkin sanonut, että voi mennä parikin kuukautta ettei ajattele seksiä.
Olen ottanut itseeni, pahoittanut mieleni. Mies tosin väittää ettei hänen vähäinen libidonsa liity mitenkään minuun, mutta vaikeahan sitä on uskoa.
Minunkin haluni ovat kuolleet, mutta niin myös rakkaus, valitettavasti. En näe enää muuta vaihtoehtoa kuin eron.
Seksi on tärkeä osa suhdetta, se on se liima, joka pitää yhdessä ja vahvistaa yhteenkuuluvuudentunnetta. Se tekee suhteesta erilaisen kuin muut suhteet, se erottaa parisuhteen kaverisuhteista. Se tekee suhteesta erityisen.
10v takana. Viimeaikoina mennyt niin että 1krt kk on ollut tahti. Ei kuulemma vaimoa tee mieli.
Puhuttu on mutta kun ei haluta niin minkäs teet. Poskipusu ei ikävä kyllä korvaa sitä oikeaa tyydytystä jonka haluaisin kokea 2-3krt viikossa.
Sanoisin että elämä seksin saralla tuntuu helvetiltä. Ja se kun lukee tarnoita naisista joiden tekee alati mieli...huoh.. en olis lottovoittoa edes toivonut vaan yhdenvertaista kumppania seksin suhteen... :/