Jenni Vartiainen - En Haluu Kuolla Tänä Yönä LOISTAVA BIISI, eikö vaan?
Kommentit (26)
mutta on käynyt mielessä, että kuka sitten haluaisi kuolla tänä yönä? Tai edes ensi yönä?
melodia ok.ikävästi jää kertsi päähän soimaan,vaihdan radiokanavaa,jos kuulen.
mutta on käynyt mielessä, että kuka sitten haluaisi kuolla tänä yönä? Tai edes ensi yönä?
yleensä haluaisi kuolla tai ainakaan tänä yönä ja miksi just tänä yönä pitäisi pelätä kuolla.
kammottava JOLLOTUS, masentavat ja typerät lyriikat.
on kyllä tarttuva biisi, sanoitus on kyllä vähän outo.
Mutta Jenni on tosiaan kaunis ja hänellä on upea ääni.
Ärsyttää kun 3-vuotiaskin toistelee perässä koska kerran sattui kuulemaan autoradiosta.
Sikäli kuin ymmärrän, Jenni ei ole lesbo, tai sitten hän vaan kulissin vuoksi asuu työn kautta tuntemani miehen kanssa. Se, että laulaa lesbiaanisen biisin (Ihmisten edessä) ei tee ihmisestä lesboa käsittääkseni.
Toisekseen, tuo biisi on aika nokkela kertomus ilmiöstä/olotilasta nimeltä "liskojen yö"...
sanoitukset??
Ja idoli pikkutytöille?
Ei kiitos mun 10-vuotiaalle ainakaan!
sanoitukset??
Ja idoli pikkutytöille?
pikkityttö, ei olis tullut kuuloonkaan, että olisi ollut suomalaisia idoleita. Ei tosiaankaan. Onko nykynuorilla muka? Luulen, että ne suomalaiset popparit laulaa enemmänkin aikuiselle yleisölle, jotka ei niin perusta maailmanluokan listahiteistä.
ollaan vissiin aika eri ikäisiä..?
sanoitukset??
Ja idoli pikkutytöille?
pikkityttö, ei olis tullut kuuloonkaan, että olisi ollut suomalaisia idoleita. Ei tosiaankaan. Onko nykynuorilla muka? Luulen, että ne suomalaiset popparit laulaa enemmänkin aikuiselle yleisölle, jotka ei niin perusta maailmanluokan listahiteistä.
yleensä haluaisi kuolla tai ainakaan tänä yönä ja miksi just tänä yönä pitäisi pelätä kuolla.
Jotka kysyitte että kuka ei halua kuolla niin
se jenni ite, koska siinä on se kohta 'lupaan lukea raamatun ja raitistua' niin koska jenni ite on huumediileri se lupaa raikastua eikä halua kuolla huumeisiin sinä yönä. jenni on myös lesbo. toivottavasti valasee. ps. jenni on sen laulun musiikkivideossaki ihan pilvessä!
Jotka kysyitte että kuka ei halua kuolla niin
se jenni ite, koska siinä on se kohta 'lupaan lukea raamatun ja raitistua' niin koska jenni ite on huumediileri se lupaa raikastua eikä halua kuolla huumeisiin sinä yönä. jenni on myös lesbo. toivottavasti valasee. ps. jenni on sen laulun musiikkivideossaki ihan pilvessä!
tää selvensi. Ei ole tullut kuunneltua sanoja tarkemmin enkä ole nähnyt videota. (Mutta mitä tekemistä lesboudella oli tän kanssa?)
Ap, oletko kuunnellut ollenkaan muita kappaleita Jennin uudelta levyltä? Tuo En halua kuolla tänä yönä ja Nettiin ovat meinaan uuden levyn huonoimmat biisit.. Loput levyn kappaleista ovat loistavia, mutta täytyy myöntää, että tykkäsin ekasta levystä kokonaisuutena silti enemmän.
Jenni Vartiainen
En Haluu Kuolla Tänä Yönä lyrics
Send "En Haluu Kuolla Tänä Yönä" Ringtone to your Cell
Pelkään panna silmät kiinni jos ne eivät aukeekkaan
Aamulla kuin aina ennen jäisin siihen makaamaan
Enkä voisi kättä nostaa saati pysty sanomaan
Mä en haluu kuolla tänä yönä
Olen kesken en siis lainkaan valmis täältä poistumaan
Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan
Mulla olis yksi toinen, yksi pieni pyyntö vaan
Lupaan lukea raamattuu ja raitistun
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jäköön taakseni syntinen entinen
Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen
Muttei tänä yönä
Tämä on siis katsoo vielä miltä näyttää huominen
Niin mä teen mun parhaani et oisin hyvä ihminen
Tiedän että kuulet tämän pyyntöni mun rukouksen
vetäkääs nyt syvä-analyysit lyriikasta ;)
Taitaa sopia aika moneen elämäntilanteeseen..esim. masentuneen kotiäidin suulla tätä vois laulaa tai vaikka sen huumediilerin ;)
kuolemaromantiikkajytkytys halventaa ihmisiä, jotka oikeasti ovat hengenvaarassa, vakavasti sairaita tms. Että on tää nyt niin ihkutraagista leikkiä miltä tuntuisi olla kuolemassa, uuh aah.
Paskaa, enkä haluu kuulla tänä yönä enkä päivän tuota biisiä.
tavis ihmistenkin kohdalla. Ei tarvi olla minkäänsortin diileri. Erityisesti kohta...
"Mä en haluu kuolla tänä yönä
Lupaan lukea Raamattuu ja raitistun
Jos saan aikaa se varmasti onnistuu
Muttei tänä yönä
Jääköön taakseni syntinen entinen"
...pukee sanoiksi monen ajatukset. Monet uskovat Jumalan olemassaoloon, mutta eivät halua ottaa Jeesusta sydämeensä asumaan, koska he pelkäävät, että silloin pitäisi luopua kaikesta siitä kivasta ja houkuttelevasta synnistä, missä he elävät. Moni ajattelee, että kyllä minä sitten eläkeiässä ehdin ja samalla toivoo ettei kuolisi tänä yönä... Tämä laulu on syvällisempi, kuin moni sitä laulava ja radiosta kuunteleva uskookaan.
että mä en haluu kuolla tänä yönä tarkoittaisi pelkästään sitä, että tyyppi haluaa pelkästään bilettää tämän yön ja sillä tavalla tuntea "olevansa elossa".
myöhemmin hän voi muuttua tavikseksi, mutta tän yön hän vielä haluaa olla pissis. uskovaisten jumalalla, synneillä ja raamatulla ei ole tarinan kanssa mitään tekemistä muuten kuin symboleina.
että mä en haluu kuolla tänä yönä tarkoittaisi pelkästään sitä, että tyyppi haluaa pelkästään bilettää tämän yön ja sillä tavalla tuntea "olevansa elossa". myöhemmin hän voi muuttua tavikseksi, mutta tän yön hän vielä haluaa olla pissis. uskovaisten jumalalla, synneillä ja raamatulla ei ole tarinan kanssa mitään tekemistä muuten kuin symboleina.
symboleiksi nuo on ajateltu, mutta kun alkaa syvällisemmin miettiä, niin nuo sanat ovat ihan tottakin monen elämässä. ei pelkkää symboliikkaa.
liikaa juovasta ihmisestä tai sitten vaikka huumeiden käyttäjästä, tuskin diileristä, kuten joku väitti. :D Paitsi voihan ihminen olla molempia.
Ne laulut mitä Jenni laulaa kertovat eri ihmisistä, eikä niitä ole välttämättä Jenni kirjoittanut itse, vaan esim. Teemu Brunila. Uskomatonta, että aikuiset ihmiset eivät tajua, että laulaja voi laulaa jostain muusta kuin itsestään. Lauloiko Anssi Kela itsestään Milla -biisissä?
tekotaiteellista hönkäilyä, niin kuin Jennin muukin tuotanto.