Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni Vartiainen - En Haluu Kuolla Tänä Yönä LOISTAVA BIISI, eikö vaan?

Vierailija
01.04.2010 |

Jenni on todella kauniskin :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekotaiteellista hönkäilyä, niin kuin Jennin muukin tuotanto.

Vierailija
2/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on käynyt mielessä, että kuka sitten haluaisi kuolla tänä yönä? Tai edes ensi yönä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melodia ok.ikävästi jää kertsi päähän soimaan,vaihdan radiokanavaa,jos kuulen.

Vierailija
4/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on käynyt mielessä, että kuka sitten haluaisi kuolla tänä yönä? Tai edes ensi yönä?

yleensä haluaisi kuolla tai ainakaan tänä yönä ja miksi just tänä yönä pitäisi pelätä kuolla.

Vierailija
5/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottava JOLLOTUS, masentavat ja typerät lyriikat.

Vierailija
6/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tarttuva biisi, sanoitus on kyllä vähän outo.

Mutta Jenni on tosiaan kaunis ja hänellä on upea ääni.

Vierailija
7/26 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun 3-vuotiaskin toistelee perässä koska kerran sattui kuulemaan autoradiosta.

Vierailija
8/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kuin ymmärrän, Jenni ei ole lesbo, tai sitten hän vaan kulissin vuoksi asuu työn kautta tuntemani miehen kanssa. Se, että laulaa lesbiaanisen biisin (Ihmisten edessä) ei tee ihmisestä lesboa käsittääkseni.

Toisekseen, tuo biisi on aika nokkela kertomus ilmiöstä/olotilasta nimeltä "liskojen yö"...

Vierailija
9/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitukset??

Ja idoli pikkutytöille?

Ei kiitos mun 10-vuotiaalle ainakaan!

Vierailija
10/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitukset??

Ja idoli pikkutytöille?

pikkityttö, ei olis tullut kuuloonkaan, että olisi ollut suomalaisia idoleita. Ei tosiaankaan. Onko nykynuorilla muka? Luulen, että ne suomalaiset popparit laulaa enemmänkin aikuiselle yleisölle, jotka ei niin perusta maailmanluokan listahiteistä.

Vierailija
11/26 |
04.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan vissiin aika eri ikäisiä..?

sanoitukset??

Ja idoli pikkutytöille?

pikkityttö, ei olis tullut kuuloonkaan, että olisi ollut suomalaisia idoleita. Ei tosiaankaan. Onko nykynuorilla muka? Luulen, että ne suomalaiset popparit laulaa enemmänkin aikuiselle yleisölle, jotka ei niin perusta maailmanluokan listahiteistä.

Vierailija
12/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä haluaisi kuolla tai ainakaan tänä yönä ja miksi just tänä yönä pitäisi pelätä kuolla.

Jotka kysyitte että kuka ei halua kuolla niin

se jenni ite, koska siinä on se kohta 'lupaan lukea raamatun ja raitistua' niin koska jenni ite on huumediileri se lupaa raikastua eikä halua kuolla huumeisiin sinä yönä. jenni on myös lesbo. toivottavasti valasee. ps. jenni on sen laulun musiikkivideossaki ihan pilvessä!

Vierailija
13/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka kysyitte että kuka ei halua kuolla niin

se jenni ite, koska siinä on se kohta 'lupaan lukea raamatun ja raitistua' niin koska jenni ite on huumediileri se lupaa raikastua eikä halua kuolla huumeisiin sinä yönä. jenni on myös lesbo. toivottavasti valasee. ps. jenni on sen laulun musiikkivideossaki ihan pilvessä!

tää selvensi. Ei ole tullut kuunneltua sanoja tarkemmin enkä ole nähnyt videota. (Mutta mitä tekemistä lesboudella oli tän kanssa?)

Vierailija
14/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kuunnellut ollenkaan muita kappaleita Jennin uudelta levyltä? Tuo En halua kuolla tänä yönä ja Nettiin ovat meinaan uuden levyn huonoimmat biisit.. Loput levyn kappaleista ovat loistavia, mutta täytyy myöntää, että tykkäsin ekasta levystä kokonaisuutena silti enemmän.

Vierailija
15/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen

En Haluu Kuolla Tänä Yönä lyrics

Send "En Haluu Kuolla Tänä Yönä" Ringtone to your Cell

Pelkään panna silmät kiinni jos ne eivät aukeekkaan

Aamulla kuin aina ennen jäisin siihen makaamaan

Enkä voisi kättä nostaa saati pysty sanomaan

Mä en haluu kuolla tänä yönä

Olen kesken en siis lainkaan valmis täältä poistumaan

Juuri kun on meno käynyt elämältä maistumaan

Mulla olis yksi toinen, yksi pieni pyyntö vaan

Lupaan lukea raamattuu ja raitistun

Jos saan aikaa se varmasti onnistuu

Muttei tänä yönä

Jäköön taakseni syntinen entinen

Pystyn muuttumaan vielä mä tiedän sen

Muttei tänä yönä

Tämä on siis katsoo vielä miltä näyttää huominen

Niin mä teen mun parhaani et oisin hyvä ihminen

Tiedän että kuulet tämän pyyntöni mun rukouksen

vetäkääs nyt syvä-analyysit lyriikasta ;)

Taitaa sopia aika moneen elämäntilanteeseen..esim. masentuneen kotiäidin suulla tätä vois laulaa tai vaikka sen huumediilerin ;)

Vierailija
16/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolemaromantiikkajytkytys halventaa ihmisiä, jotka oikeasti ovat hengenvaarassa, vakavasti sairaita tms. Että on tää nyt niin ihkutraagista leikkiä miltä tuntuisi olla kuolemassa, uuh aah.

Paskaa, enkä haluu kuulla tänä yönä enkä päivän tuota biisiä.

Vierailija
17/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavis ihmistenkin kohdalla. Ei tarvi olla minkäänsortin diileri. Erityisesti kohta...

"Mä en haluu kuolla tänä yönä

Lupaan lukea Raamattuu ja raitistun

Jos saan aikaa se varmasti onnistuu

Muttei tänä yönä

Jääköön taakseni syntinen entinen"

...pukee sanoiksi monen ajatukset. Monet uskovat Jumalan olemassaoloon, mutta eivät halua ottaa Jeesusta sydämeensä asumaan, koska he pelkäävät, että silloin pitäisi luopua kaikesta siitä kivasta ja houkuttelevasta synnistä, missä he elävät. Moni ajattelee, että kyllä minä sitten eläkeiässä ehdin ja samalla toivoo ettei kuolisi tänä yönä... Tämä laulu on syvällisempi, kuin moni sitä laulava ja radiosta kuunteleva uskookaan.

Vierailija
18/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä en haluu kuolla tänä yönä tarkoittaisi pelkästään sitä, että tyyppi haluaa pelkästään bilettää tämän yön ja sillä tavalla tuntea "olevansa elossa".

myöhemmin hän voi muuttua tavikseksi, mutta tän yön hän vielä haluaa olla pissis. uskovaisten jumalalla, synneillä ja raamatulla ei ole tarinan kanssa mitään tekemistä muuten kuin symboleina.

Vierailija
19/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä en haluu kuolla tänä yönä tarkoittaisi pelkästään sitä, että tyyppi haluaa pelkästään bilettää tämän yön ja sillä tavalla tuntea "olevansa elossa". myöhemmin hän voi muuttua tavikseksi, mutta tän yön hän vielä haluaa olla pissis. uskovaisten jumalalla, synneillä ja raamatulla ei ole tarinan kanssa mitään tekemistä muuten kuin symboleina.

symboleiksi nuo on ajateltu, mutta kun alkaa syvällisemmin miettiä, niin nuo sanat ovat ihan tottakin monen elämässä. ei pelkkää symboliikkaa.

Vierailija
20/26 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa juovasta ihmisestä tai sitten vaikka huumeiden käyttäjästä, tuskin diileristä, kuten joku väitti. :D Paitsi voihan ihminen olla molempia.

Ne laulut mitä Jenni laulaa kertovat eri ihmisistä, eikä niitä ole välttämättä Jenni kirjoittanut itse, vaan esim. Teemu Brunila. Uskomatonta, että aikuiset ihmiset eivät tajua, että laulaja voi laulaa jostain muusta kuin itsestään. Lauloiko Anssi Kela itsestään Milla -biisissä?