Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko kuntosalin liittymis- ja jäsenmaksu on kuntosalillasi ja missä päin?

Vierailija
01.04.2010 |

Maksaako liittyminen tosiaan yli satasta ja viel reilu 60 euron kuukausikortti päälle? Ei tietty enää pitäisi markoiksi kääntää mut 360mk/kk ja jäsenyys liki 700mk!!! Mä liityin jäseneksi Kampin Piukkoihin Paikkoihin 90-luvulla ja silloin kauhistelin 180 markan (30e) hintaa! Voiko hinnat tosiaan nousta näin järjettömästi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyminen 100 euroa ja jäsenyys 64-69 euroa/kk riippuen kuinka pitkän jäsenyyden on ottanut.

Vierailija
2/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pitää vielä allekirjoittaa suoraveloitussopimus ja tililtä lähtee aina automaattisesti kuukausimaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein edes käsitä tota liittymismaksua, miten ihmiset on alunperin saatu maksamaan sellaista.

Mä kyselin viimeksi hintaa niin sanoivat että normaali liittymismaksu on 170€ mutta nyt se on kampanjatarjouksena 70€. Maksaako joku oikeesti 170€?

Vierailija
4/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskuksilla on säännöllisesti näin "liity ilmaiseksi" kampanjoita ja suurin osa liittyy jäseneksi niiden kautta.

Ja useimmiten jos pohtii jäsenyyttä ja sanoo, että liittymismaksu on hiukan korkea niin silloin yleensä vinkataan "meillä on ensi viikolla liity ilmaiseksi kampanja".

Vierailija
5/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla ei koskaan ollut mitään liity ilmaiseksi-kampanjoita. Tarjouskampanjasta sitten liitymismaksun maksoin...

Vierailija
6/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lisää hintatietoja?

Vierailija
7/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin satsissa mutta oli kauhean kallista

juuri edellä mainittuja hintoja.

Mutta olen miehen kanssa hommannut kuntosalilaitteet kotiin ja maksaa nykyään 0€/kk ja helppoa 3lapsen kanssa kun saa treenata rauhassa ja ei tartte stressata menemisiä ja tulemisia kun laittaa piirrettyjä lapsille ja treenaa samalla.

Vierailija
8/15 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

64e/kk. Liittymismaksu ois ollu yli 100e, mutta liityin kesäkampanjan aikaan, eli ilmainen. Sisko kävi samassa paikassa myöhemmin tutustumassa, tarjottiin jäsenyyttä kympillä, taas joku kampanja. Eli ei tarvi välttämättä maksaa sitä liittymismaksua!

Vierailija
9/15 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoushinnalla, normaali vuosimaksu 600e.

Vocatumilla.

Vierailija
10/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin ei jäsenyyttä vaadita. Maksan salilla käynnistä 59 €/kk tai joskus olen ottanut esim. 3 kk:n jakson edullisemmin. Liikuntakeskus Leidissä käyn.

Vierailija
11/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tajunnut miksi mun pitäisi maksaa jostain "jäsenyydestä" jotain.

Mä käytän Urheiluhallit Oy:n kuntosaleja ja maksan vain käytöstä. Suosittelen.

Vierailija
12/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin nyt pari viikkoa sit SATS:ilta jäsynyyden. Liittymismaksu oli mulle 66€ ja sain ekat 2 kuukautta ilman maksua. Maksoin vuoden kerralla ja kun laskin kaikki yhteen ni kuukaudelle tulee vajaa 58€ maksamaan (siis jos liittymismaksu on lisätty). Aika hyvä diili omasta mielestäni :)

Vierailija
13/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

64e/kk. Liittymismaksu ois ollu yli 100e, mutta liityin kesäkampanjan aikaan, eli ilmainen.

Vierailija
14/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

64e/kk. Liittymismaksu ois ollu yli 100e, mutta liityin kesäkampanjan aikaan, eli ilmainen.

liityin tosin syksylläilmaiseksi

Vierailija
15/15 |
03.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUntuu jotenkin kummalliselta että kuntosaleilla on varaa laittaa noin isoja alennuksia. Luulisi että niillä myrkyttää vaan niiden asiakkaiden mielen jotka ovat maksaneet tyhmyyksissään täyden hinnan kun ei ole tiennyt että pari kuukautta odottamalla olisi saanut puolet halvemmalla. Toisaalta loistava tilaisuus niille jotka ostavat oikeaan aikaan :)!