miten te raskauden loppupuolella olevat onnistutte sheivaamaan?
vai onnistuuko se enään?
Mua ärsyttää kun yleensä aina olen siistinyt alapäätä ja varsinkin häppärit. Rv 24jälkeen en ole enää taipunut tai on tehnyt tosi tiukkaa niin en oo voinu siistiä. Nyt siis menossa jo vko 34 ja ei puhettakaan että taipuisin.
Ärsyttävää kun ei ole niin raikas olo kun yleensä.
Hävettää mennä viikon päästä viimeiseen lääkärineuvolaan kauheella pehkolla kun aina tähän asti ollut siisti :(
tiedän, pienet on ongelmat, mut silti :D
Antakaa vinkkejä jos homma jotenkin vielä onnistuu..eri asennossa tai jotain..
Kommentit (15)
käsikopelolla kun näkemään sinne ei pysty mitenkään..paitsi tietty peilin avulla.
Pakko on kyllä jotain tehdä, tuntuu että hikoaakin paljon enemmän kun kauhee puska housussa ja synnytystä ajatellen jos tulee repeämiä niin varmaan helpottaa jos näkee mihin ne tulee..
vieläkö synnyttäessä ajellaan karvat vai onko se juttu vuodelta kivi?
Ap
Sheivaus onnistuu, mutta persereiän pesu =:0
Jep, mulla rv 34 menossa kanssa ja sheivaus on tosi hankalaa, ihan käsikopelolla teen ja tuo takapuolen pesu ja pyyhintä :/ alkaa olla hankalaa. Inhottavaa :(
mulla oli loppuraskaudessa niin kovat nivel- ja liitoskivut, ettei onnistunut mitenkään. Sairaalassa ajellaan kyllä ennen synnytystä jos ei ole valmiiksi ajeltu. Mulla tosin hento karvoitus muutenkin. Tuolloin sheivasin siis ihan tavallisella höylällä normaalisti, mut synnytyksen jälkeen ostin sit kunnon trimmerin jolla varmaan onnistuu ajeleminen vähän pitempään seuraavassa raskaudessa.
Mutta synnytyksen jälkeen näin kyllä että niittopuuha oli mennyt vähän asian vierestä.
mulla oli loppuraskaudessa niin kovat nivel- ja liitoskivut, ettei onnistunut mitenkään. Sairaalassa ajellaan kyllä ennen synnytystä jos ei ole valmiiksi ajeltu. Mulla tosin hento karvoitus muutenkin. Tuolloin sheivasin siis ihan tavallisella höylällä normaalisti, mut synnytyksen jälkeen ostin sit kunnon trimmerin jolla varmaan onnistuu ajeleminen vähän pitempään seuraavassa raskaudessa.
Itsellä neljä synnytystä takana ja koskaan ei ole ajeltu, enkä ole itse koskaan ajallut itseltäni. Minusta se on aivan turhaa hommaa, eikä karvani ole ketään haitannut.
kun synnytin ensimmäisen (ja viimeisen :-)) kerran, ensimmäinen asia oli karvojen ajelu. Kun synnärille menin, heti ohjattiin ajeluun. Ja mua kauhistutti, kun tämmöinen asia ei ollut koskaan edes tullut mieleenikään!
meillä mies on sheivannu jo parin kuukauden ajan, nyt rv37 menossa..
istun saunajakkaralla ja ukko trimmaa höylällä.
Lääkärille mennessä ei tarvitse, eikä synnyttämään mennessäkään.
Kukaan terveydenhuoltohenkilökuntaan kuuluva ei merkitse papereihinsa mitään karvoituksesi laadusta. Heitä ei itse asiassa edes kiinnosta onko sinulla karvoja vai ei.
Kaverini joka on juuri synnyttänyt kertoi että hänelle oli sanottu että ei saisi ollenkaan ajella ainakaan muutamaan viikkkoon ennen synnytystä koska jos tuleeki sektio ni on suuri infektio riski..En tiiä miten paikkaansa pitävä tää asia on mutta tiiän ainaki sen että kun menee johonki suunniteltuun leikkaukseen, ei saisi itse sheivailla..
mutta loppuraskaudesta oli vedettävä kaikki, kun ei nähnyt rajailla. Plääh, ettei saisi sheivailla. Onko jollekulle muka valitettu?
ainakin vuonna 08 jolloin itse kävin synnyttämässä. Samalla kun sai sen paidan päälle, niin kätilö ajeli.
Etelä-Suomessa. Olen. Se kun sattuu olemaan halutuin tuote.
Mieluummin sitä pikkuposliinia panee kun vaimon pöheikköä
kaksosraskaudessakin onnistui (käsikopelolla tietty) ihan loppuun saakka. Yksösraskaudessa nyt saa vaikka kädet lattiaan suorilta jaloilta laskettuna aikana. Ja juu ei todellakaan ole ollut pienet mahat. Yhdestä jousti hyvin, kaksosista ei joustanut, mutta ylettyyhän tuota pyyhkimäänkin, niin miksei sheivaamaan (pidemmän varren päässä se höylä on kuin kasa vessapaperia kädessä).