Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oudoin paikka missä olet saanut orgasmin?

Vierailija
06.05.2012 |

itselläni varmaan kaikista oudoin tai erikoisin oli pikkutyttönä mummin luona takakammarissa keskipäivällä, josta mummi MEINASI yllättää. ei siis mikään kovin "PAHA"

miten teillä? ja miten saitte kyseisen orgasmin?

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisimaijan "asiakastilassa", poliisivankilan putkassa..

Kuka arvaa, mitä mieheni tekee työkseen..? :D

Rosvo?

Vierailija
142/150 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkistossa. Olin pitkään katsellut yhtä vähän nörttiä poikaa ja jouduttiin samaan aikaan kellariin arkistoon. Oikeastaan olisin joutunut yksin mutta väitin että muka pelkään siellä maan alla. Arvasin että ne laittaa toisen kesiksen mun kaveriks pitkään oltiin vilkuiltunja siellä ruvettiin suutelemaan. Viimeisenä päivänä kesäpoika antoi mulle ihanan sormetusorkun. Ruvettiin tapailemaan muualla kuin töissö ja seurusteltiin pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä Pohjoiskarjalan paikkakunnalla joku 60mies ja 40nainen otti suuhun mieheltä. Imi keskellä polkua lakkasuon harjulla.Luulivat oleva kahdestaan olin mustikassa join kahvia sadan metrin päässä. He laskivat astiat maahan pussasivat nainen polvistui etsi kalun ja imi aika pitkään. Sitten laski housunsa ja toisen jalkansa kumpparista  pois ja kääntyi antamaan takaa kämmenet massa notkeena. 

Mies pani pitkään ja ulinasta ja rakkaudesta päättäin sai tosi hyvin nainen. Sit mies laukesi. 

Itse tajusin kuka tää nainen oli teki mieli soittaa ukolle. Olin kerran hänen työ asiakas teki huonon päätöksen. 

Oma jalkovälissä kostui näytelmästä illalla ukolleni kerroin käyneeni sex teatterissa. 😊😂

Vierailija
144/150 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märät unet teininä leirillä olivat kyllä noloja. "Joku" oli kuulemma ulissut yöllä. 

Vierailija
145/150 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä Pohjoiskarjalan paikkakunnalla joku 60mies ja 40nainen otti suuhun mieheltä. Imi keskellä polkua lakkasuon harjulla.Luulivat oleva kahdestaan olin mustikassa join kahvia sadan metrin päässä. He laskivat astiat maahan pussasivat nainen polvistui etsi kalun ja imi aika pitkään. Sitten laski housunsa ja toisen jalkansa kumpparista  pois ja kääntyi antamaan takaa kämmenet massa notkeena. 

Mies pani pitkään ja ulinasta ja rakkaudesta päättäin sai tosi hyvin nainen. Sit mies laukesi. 

Itse tajusin kuka tää nainen oli teki mieli soittaa ukolle. Olin kerran hänen työ asiakas teki huonon päätöksen. 

Oma jalkovälissä kostui näytelmästä illalla ukolleni kerroin käyneeni sex teatterissa. 😊😂

Oletko myöhemmin nyt käyttänyt näkymää apuna kiihoittuaksesi ja kuvitellut itsesi kyseisen naisen tilalle ?

Vierailija
146/150 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidossa, hierojalla olen saanut orgasmin, kuntosalilla kapteenintuolissa vatsalihaksia tehdessä.

Vierailija
147/150 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin paikka lienee elokuvateatteri, jossa oltiin vuosituhannen alussa koululuokkani kanssa katsomassa Harry Potteria. Istuttiin ihan vieri vieressä, mä laitoin takin syliin ja hieroin pari orkkua. Junassa oon myös saanut ja erään melko vilkkaan satama-alueen laiturin päässä miehen sormettaessa mua.

Vierailija
148/150 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kuntoiluvälineessä ilman siis mitään alapäähän koskemista. Olin ollut masturboimatta jonkun aikaa ja näköjään tollanenkin aktiviteetti voi saada aikaan orgasmin.

Vierailija
149/150 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan pyykkihuoneessa. Pitkään jatkunut silmäpeli ja flirttailu tuotti viimeinkin tulosta ja houkuttelin miehen työaikana pikaiselle. Yleensä en saa yhdynnässä orgasmia. Tällä kerralla polvet veteläksi saava orgasmi yllätti miehen antaessa samalla sormetusta. Kun törmäsimme käytävällä myöhemmin, miehen housujen etuosassa oli selvästi näkyvä tahra. N25

Vierailija
150/150 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena poikana sovituskopissa joku oli jättänyt naisten sukan sinne ja siinä kun olin farkkuja sovittamassa, niin boksereita vaan alas ja tumputin sukkaan. Vähän posket punoitti, kun myyjä tuli kyselemään kuinka farkut sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi