Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oudoin paikka missä olet saanut orgasmin?

Vierailija
06.05.2012 |

itselläni varmaan kaikista oudoin tai erikoisin oli pikkutyttönä mummin luona takakammarissa keskipäivällä, josta mummi MEINASI yllättää. ei siis mikään kovin "PAHA"

miten teillä? ja miten saitte kyseisen orgasmin?

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hiusten leikkauksen aikana nuorena miehen alkuna, kun oli kaapu päällä. Ei varmaan rouva arvannut, että poika sai orgasmin kesken hiusten leikkauksen. Hetken aikaa tuntui kyllä, että oli taju kankaalla.

M45

Vierailija
2/150 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Koreassa salakuuntelu -ja katselulaitteita täynnä olevassa huoneessa, ja ihan perinteiseen tapaan penetraatiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en eri paikkojen etsimistä.

Sänky on hyvä paikka. Tai pöytä. Tai sohva.

Mihinkään metsään en lähde vaan halua seksiä enemmän kuin eri paikkoja.

Vierailija
4/150 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella jälki-istunnossa. Valvova opettaja lähti käymään pikaisesti jossain ja jätti mut yksin. Silloin mä kaivoin kikkelin esiin ja vetelin pikaiset. Vähän jännitti, mutta minkäs teet kun oli teinipojan viriliteetti...

Vierailija
5/150 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella kotona ;)?

35 M

No kai se täytyy tunnustaa että sekin on tullut koettua vaikka siinä samalla vähän hankala onkaan mitään kirjoitella. :) Toki sitten myös kotona muissakin paikoissa kuten sängyssä, lattialla, sohvalla, keittiön pöydällä ja kylmässä saunassa.

-N28-

Vierailija
6/150 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella kotona ;)?

35 M

No kai se täytyy tunnustaa että sekin on tullut koettua vaikka siinä samalla vähän hankala onkaan mitään kirjoitella. :) Toki sitten myös kotona muissakin paikoissa kuten sängyssä, lattialla, sohvalla, keittiön pöydällä ja kylmässä saunassa.

-N28-

Joo arvelin kanssa ja samoin..;) Itse kotona eri huoneissa, koulussa, töissä, uimahallissa, leffassa, junassa, kirjastossa, saunassa, uima/porealtaassa ja rannalla vedessä. kai niitä mutakin on..:D

Kylmä sauna on mielenkiintoinen ja erikoinen paikka onko muita:) Haluaisin kuulla lisää...;)

35 M

Vierailija
7/150 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri paikoissa ja tilanteissa. Metsässä,veneessä,tyttökaverin kanssa suihkussa(vuorotellen, oltiin n 9 v eikä edes tietty mitä tapahtuu).Muita ei nyt yhtäkkiä muistu mieleen.

Vierailija
8/150 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran toimistolla... avotoimisto nimittäin, naispuolinen työkaveri seinäkkeen takana jonkin matkan päässä... täydellinen tilaisuus jäädä pahasti kiinni mutta en sentään. Orgasmit oli kyllä upeita. Ja sotku ;).

M44

Vierailija
9/150 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sauna on mielenkiintoinen ja erikoinen paikka onko muita:) Haluaisin kuulla lisää...;)

35 M

Kuumassa saunassa on mielestäni liian kuuma harrastaa seksiä ainakaan orgasmiin asti. Mutta kylmä sauna toimii hyvin esim. Mökillä jossa päärakennuksessa on monta makuuhuonetta, mutta sauna yksin järven rannalla. Ei tarvitse olla ihan niin hiljaa ;)

-N28-

Vierailija
10/150 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...maan alla, ihan omin käsin..

Vierailija
11/150 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri nuoli pilluani,näyttelijät katsoivat mikä tolle pimatsulle tuli kun ilmeilee noin oudosti.

Vierailija
12/150 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kesälomareisulla, menimme järveen uimaan järven rannalla oli hiekkapohja. Siinä seisoviltaan naitiin, porukkaa oli rannalla ja vedessä, en tiedä huomasiko kukaan mutta orgasmit saatiin muiden edessä.

Vierailija
13/150 |
06.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolisen työkamuni kanssa tekemässä siellä kotisiivousta;))..

Vierailija
14/150 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormetettiin kilpaa bestiksen kanssa, onneksi kukaan ei tullut kesken kaiken oltiin farkut nilkoissa!

Vierailija
15/150 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä sauna on mielenkiintoinen ja erikoinen paikka onko muita:) Haluaisin kuulla lisää...;) 35 M

Kuumassa saunassa on mielestäni liian kuuma harrastaa seksiä ainakaan orgasmiin asti. Mutta kylmä sauna toimii hyvin esim. Mökillä jossa päärakennuksessa on monta makuuhuonetta, mutta sauna yksin järven rannalla. Ei tarvitse olla ihan niin hiljaa ;) -N28-

Moi taas!

Äänekäs nainen on kiihottava ;) Oletko julkisella paikalla ikinä saanut orgasmia?

35 M

Vierailija
16/150 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs nainen on kiihottava ;) Oletko julkisella paikalla ikinä saanut orgasmia?

Kiitos. Minun on ainakin mahdoton olla hiljaa kun saan orgasmin, riippumatta siitä olenko yksin vaiko en.

Vastaus kysymykseesi riippuu siitä mikä lasketaan julkiseksi paikaksi. Metsässä olen saanut orgasmin, mutta sitä ei kyllä kukaan nähnyt korkeintaan kuuli. :)

-N28-

Vierailija
17/150 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Minun on ainakin mahdoton olla hiljaa kun saan orgasmin, riippumatta siitä olenko yksin vaiko en. Vastaus kysymykseesi riippuu siitä mikä lasketaan julkiseksi paikaksi. Metsässä olen saanut orgasmin, mutta sitä ei kyllä kukaan nähnyt korkeintaan kuuli. :) -N28-

Se oli nopee vastaus :) On jotenki kiihottava jutella sun kanssa..Kalu kovettuu vaikka olen töissä. Onneksi on oma huone... ;) Julkisella paikalla tarkotan esim junassa(tyhjävaunu), pimeessä leffateatterissa salaa, uimahallissa, yleisissä vessoissa tai töissä :D siis muualla kun kotona.

35 M

Vierailija
18/150 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soutuveneessä keskellä järveä himot yllätti silloisen poikakaverin kanssa. Vähän hankalaahan se oli veneen pohjalla, mutta hyvää teki:)

Vierailija
19/150 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli nopee vastaus :) On jotenki kiihottava jutella sun kanssa..Kalu kovettuu vaikka olen töissä. Onneksi on oma huone... ;) Julkisella paikalla tarkotan esim junassa(tyhjävaunu), pimeessä leffateatterissa salaa, uimahallissa, yleisissä vessoissa tai töissä :D siis muualla kun kotona.

35 M

Hihi, kiitoksia. :) Tosiaan kuten tuolla ekassa viestissäni tähän ketjuun mainitsin että uimahallin vessa on yksi hurjimmista paikoista missä olen orgasmin saanut. Työpaikan vessassa olen myös joskus vähän itseäni hyväillyt, mutta orgasmiin asti en ole uskaltanut.

-N28-

Vierailija
20/150 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen yhden porukan tilausajo. Siellä istuttiin vierekkäin miespuolisen kaverin kanssa joka sormetti mua. Edessä sekä takana ja käytävän toisella puolella istui porukkaa, juteltiinkin niiden kanssa samalla:D eivät tajunneet mitään, mulla oli pitkä hame ja istuttiin sillai limittäin ja sylikkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi