oudoin paikka missä olet saanut orgasmin?
itselläni varmaan kaikista oudoin tai erikoisin oli pikkutyttönä mummin luona takakammarissa keskipäivällä, josta mummi MEINASI yllättää. ei siis mikään kovin "PAHA"
miten teillä? ja miten saitte kyseisen orgasmin?
Kommentit (150)
Vanha ketju mutta kiinnostaa kuulla lisää kokemuksia
Töissä naispuoleisen työparini kanssa. Molemmat ollaan parisuhteessa mutta kiinnostusta on molemmin puolin joten molemmat runkkasimme eri huoneissa samaan aikaan, kiva puna oli poskilla kun oltiin valmiita😊
Yöllä koulun takapihalla alle parikymppisinä rakasteltiin miehen kanssa, silloin kyllä vasta seurusteltiin ja maattiin punatiilisen grillikatoksen takana olevinaan hyvässä näkösuojassa mä tietysti alimmaisena. En tiedä näkikö meitä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä koulun takapihalla alle parikymppisinä rakasteltiin miehen kanssa, silloin kyllä vasta seurusteltiin ja maattiin punatiilisen grillikatoksen takana olevinaan hyvässä näkösuojassa mä tietysti alimmaisena. En tiedä näkikö meitä kukaan.
Kyse oli orgasmista eikä panemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa puiston kiikussa... ;)
Samanlainen tilanne ala-asteen pihalla keskellä yötä vuosia sitten, jotenkin harhauduttiin sinne ja en tiedä miten se siihen meni, mut hän meni polvilleen ja muistan et mun farkut roikku nilkassa kun mä istuin siinä keinussa ja yritin pitää jotenki jalkoja auki että poikakaveri olis siitä pystyny panemaan edestä. Se mun keinu vaa helaihti aina sopivasti kauemmas joka työnnöllä. Viimein se sai mut kiedottua käsin lähemmäs, sidottua tavallaan niin että en enää "karannut" häneltä.
Ne viimeiset hetket oltiinki sit maaten maassa kun hän halusi tulla päälle ja ihan kiinni muhun samalla tavalla kuin oltaisiin sängyssä. Mahdoton jännitys ja kiihko yhdistettynä teki orkusta upeen vaikka se asfalttipiha ei kyl ollut mitenkään pehmein makuualusta. Tuli silti kokeiltua..nuoruus ja hulluus<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa oli sekä - että!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa oli sekä - että!
Niin tietysti, niinhän meillä kaikilla.
Jännin paikka nudistiranta ja swinger glub , koska katselijoita.
Klitorisorkkuja junan ja kauppakeskuksen vessassa, saunassa koko ajan kiinnijäämisen pelossa ja tätini olohuoneessa.
Hands free orkkuja kassajonossa, kirkossa, melkein missä vaan, jos on ollut tylsää ja ajatus karannut seksiin.
Sovituskoppi ja koulun vessa soolona. Poikaystävän kaa panemalla kirjaston takana puskassa ja sormettamalla bussin takapenkillä, Noi tulee ekaksi mieleen,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tilanne ala-asteen pihalla keskellä yötä vuosia sitten, jotenkin harhauduttiin sinne ja en tiedä miten se siihen meni, mut hän meni polvilleen ja muistan et mun farkut roikku nilkassa kun mä istuin siinä keinussa ja yritin pitää jotenki jalkoja auki että poikakaveri olis siitä pystyny panemaan edestä. Se mun keinu vaa helaihti aina sopivasti kauemmas joka työnnöllä. Viimein se sai mut kiedottua käsin lähemmäs, sidottua tavallaan niin että en enää "karannut" häneltä.
Ne viimeiset hetket oltiinki sit maaten maassa kun hän halusi tulla päälle ja ihan kiinni muhun samalla tavalla kuin oltaisiin sängyssä. Mahdoton jännitys ja kiihko yhdistettynä teki orkusta upeen vaikka se asfalttipiha ei kyl ollut mitenkään pehmein makuualusta. Tuli silti kokeiltua..nuoruus ja hulluus<3
Miten ihmeessä te uskalsitte? Meillä on nykyään kamerat koulun pihalla eikä muutenkaan uskalettaisi, voitaisiin jäädä niin helposti kiinni ja meidän säkällä varmaan jäätäisiin
Parasta se tunne kun on pakko laueta, puristaa, seisoo, jöpöttää, sojottaa pystyssä, kihelmöi. Tulee se lämmin aalto kun oikein panettaa. Silloin kun vaimo olisi aina lähellä ja saisin vietellä hänet. Oma käsi on vain ensiapu ja pettämään en ala...
Naisen kanssa yhdynnässä: laskettelurinteen sivulla metsässä lumikasassa lähetyssaarnaajassa, uskomaton orgasmi ja siemensyöksy, tuntui ettei sykkeet lopu ollenkaan
Naisen kanssa käsi/suu: Uimarannan pukukopissa illalla
Itsekseen: Sedan-mallisen auton takakontissa, luulin että kuolen ja päätin laueta vielä kerran. kavereiden jäynä mulle teininä...
Tähtitornissa kiikaroimassa tyttöystävä alkoi kiusata ja runkkasi mulle ekan ja pantiin toinen niin että molemmat sai. Ei tietenkään paperia, housut vain ylös ja mällit valumaan hällä pikkareihin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te uskalsitte? Meillä on nykyään kamerat koulun pihalla eikä muutenkaan uskalettaisi, voitaisiin jäädä niin helposti kiinni ja meidän säkällä varmaan jäätäisiin
Juu, eipä tota enää ilkeisi tehdä mutta orkku jäi mieleen ja rotsin selkään jäi jälki
Oulussa eräällä parkkipaikalla. Laitoin pyyhkeen takaluukun päälle, Naisen jalat hartioillani. Siinä nainen vikisi ja yleisöäkin oli, siinä orkussa minä murahtelin ja nainen, orgasmissaan päästi äänekkäitä äänähdyksiä. Onneksi emme olleet paikkakuntalaisia.
Kyllä se täytyy jokin nuoruuden seksikokemuksista olla. Ei ehkä se kaikkein 1. mutta toinen, kun mummo nukkui toisessa huoneessa ja minä ja bf 'nukuttiin' toisessa. Hän kiipesi lattiapediltään sänkyyni ja ylleni ja nai lujaa, kunnes sain kovan orgasmin, eikä hellittänyt tippaakaan ennen sitä, vaikka yritin sanoa ettei herätetä mummoa. Sain ensimmäiseni koskaan yhdynnän aikana. Tuntui, että taju hämärtyi. Onneksi mummo ei herännyt, ainakaan ei huomattu että olisi.
Kiihottavia nuo yllättävät tilanteet esim työkaverin kanssa :)) lisää yllätysorgasmeja
Vierailija kirjoitti:
semmonen yhden porukan tilausajo. Siellä istuttiin vierekkäin miespuolisen kaverin kanssa joka sormetti mua. Edessä sekä takana ja käytävän toisella puolella istui porukkaa, juteltiinkin niiden kanssa samalla:D eivät tajunneet mitään, mulla oli pitkä hame ja istuttiin sillai limittäin ja sylikkäin.
Nams :) tarjositko miehelle helpotusta? Jos esim bussissa ottaa suihin niin pitää hyvin niellä kaikki ja nuolla viimeisetkin spermatipat ettei tuu sotkua :). Mustista housuista muuten näkyy hyvin läpi
Korkealla puussa jonkun naisen päälle. Luuli varmaan että lokki pasko sen päälle. P12