Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut irtisanottiin tänään. Tuntuu paskalta.

Vierailija
01.04.2010 |

Olin tässä työssä reilut 5 vuotta. Syy: tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Ei hajuakaan mitä tekisin jatkossa. Onko saman kokeneita? Ja muutkin, sanokaa jotain.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähemmän mukavat työt kelpaa niin töitähän on. Turha valittaa

Vierailija
22/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokenut saman. Silloin se tuntui maailmanlopulta, mutta nyt vuosia myöhemmin se on kääntynyt todella hyväksi jutuksi. Onneksi en ole enää siinä firmassa. Elämäni on paljon onnellisempaa nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa molemmat samassa tilanteessa. Ei oo vielä löytynyt uusia työpaikkoja. (ikää meillä molemmilla jo 45+)

Vierailija
24/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhä odotan sellaista suosionosoitusta.

Vierailija
25/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuotannolliset ja taloudelliset syyt" vuosia sitten...nyt olis viime syksynä tai tän vuoden puolella ollu taas edessä ja samassa firmassa, koko puulaaki kyllä lopetettiin paikkakunnalla. Rupesin etsimään töitä ja onneksi sain.

Häntä pystyyn! Luota siihen että löydät töitä! Millanen on firman tilanne, jatkaako se vai lakkautetaanko kokonaan jossain vaiheessa...?

Vierailija
26/26 |
20.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuotannollisista ja taloudellisista syistä" melkein kaksi vuotta sitten. Tein kaikenlaisia hanttihommia, kunnes viime elokuussa sitten löytyi nykyinen työpaikkani. Palkka nousi viidelläsadalla, niin ettei tässä hassummin käynyt. Mutta harmitti se silloin. Ja jotenkin vähän hävettikin, vaikka olin tehnyt työni kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi