Minut irtisanottiin tänään. Tuntuu paskalta.
Olin tässä työssä reilut 5 vuotta. Syy: tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Ei hajuakaan mitä tekisin jatkossa. Onko saman kokeneita? Ja muutkin, sanokaa jotain.
Kommentit (26)
olen kokenut saman. Silloin se tuntui maailmanlopulta, mutta nyt vuosia myöhemmin se on kääntynyt todella hyväksi jutuksi. Onneksi en ole enää siinä firmassa. Elämäni on paljon onnellisempaa nykyään.
miehen kanssa molemmat samassa tilanteessa. Ei oo vielä löytynyt uusia työpaikkoja. (ikää meillä molemmilla jo 45+)
Mä yhä odotan sellaista suosionosoitusta.
"tuotannolliset ja taloudelliset syyt" vuosia sitten...nyt olis viime syksynä tai tän vuoden puolella ollu taas edessä ja samassa firmassa, koko puulaaki kyllä lopetettiin paikkakunnalla. Rupesin etsimään töitä ja onneksi sain.
Häntä pystyyn! Luota siihen että löydät töitä! Millanen on firman tilanne, jatkaako se vai lakkautetaanko kokonaan jossain vaiheessa...?
"tuotannollisista ja taloudellisista syistä" melkein kaksi vuotta sitten. Tein kaikenlaisia hanttihommia, kunnes viime elokuussa sitten löytyi nykyinen työpaikkani. Palkka nousi viidelläsadalla, niin ettei tässä hassummin käynyt. Mutta harmitti se silloin. Ja jotenkin vähän hävettikin, vaikka olin tehnyt työni kunnolla.
Jos vähemmän mukavat työt kelpaa niin töitähän on. Turha valittaa