Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**HUHTIKUUN HANIT HUHTIKUU**

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan vielä yhdessä koossa niin sanotusti..ja rupeaa kavreilta tulee "joko"-viestejä....argh...mä olen kyllä luvannut ilmoittaa kun moinen ihme tässä joskus tapahtuu.

Täällä on pari yötä nukuttu aika hyvin, pari kertaa joutuu käymään vessassa ja lonkkia hieman särkee, että joutuu kääntyilemään, mutta vauva on onneksi laskeutunut sen verran alas, että ei ole kahteen yöhön närästänyt :)....jee.

Kyllä täällä kovasti odotellaan että päästäisiin lähtemään hakemaan vauva kotiin..

T: kolmasnunelma 39+5

Vierailija
142/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin...Kaarnis: se s-postiosoite on omppulib@gmail.com

Laita sinne viestiä että haluat huhtikuun hanit fb-ryhmään, niin hän lisää sinut sinne. Tervetuloa...siellä on ihania kuvia vauvoista ja juttua riittää :)

Kovasti on vauvautuneetkin vielä jaksaneet sinne kirjoitella ja tsemppaa meitä iso mahaisia vielä jakamaan viimeiset päivät/viikot.

T: kolmasunelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun tyttösemme syntyi 20.4. Hän painoi hurjat 3930 g ja pituutta oli 52 cm. Viikkoja 41+4 (la 9.4.), joten aikakin oli.

Synnytys oli aika rankka, mutta siitä myöhemmin. Nyt kaikki on hyvin ja vauvan ihanuus vallannut mielen!

Pomppu ja Kengu

Vierailija
144/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nuppunen, tyttönen silkkitukka näki päivänvalon 12.4 klo 2.50 Tytön mitat 3700g, 51cm ja päänympärys 34.

Nyt ihmetellään uutta vauvaelämää, isommat sisarukset ovat innokkaita vauvanhoitajia

Vierailija
145/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli päänympärys oli 34.5cm :)

Vauva on rauhallinen pikku tuhisija ja kaiken odotuksen arvoinen. Tsemppiä kaikille, jotka vielä odotatte nyyttiänne!

Olen siirtynyt kokonaan tuonne fb-ryhmään. Tulkaapa sinne mukaan kaikki, jotka ette jo ole!

Kaikkea hyvää ja kaunista kevään aikaa! Onnittelut kaikille vauvan saaneille!

Vierailija
146/162 |
24.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi kätilö torstai-aamuna (22.4.)...

Poika tuli. Pituus 52cm, paino 4095g ja pipo 37,5cm. Synnytys kesti pitkään (7h55min, josta 14min ponnistusvaihetta) ja vei kaikki voimat, mutta kaikki meni hyvin, vauva on terve ja hyvinvoiva :) Viikkoja oli 40+6. Tänään kotiuduttiin.

Vierailija
147/162 |
25.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas kaikille jo vauvansa saaneille!:)

Täällä ei sitten kyllä niin minkäänlaista merkkiäkään siitä että tuo tuolta suostuisi pian tulemaan:/ Huomenna sitten olisi aamusta äitipolikäynti, mutta veikkaampa että ne mut sieltä vielä passittaa takaisin kotiin ja yritän valmistautua myös siihen pahimpaan eli että ne päättää ettei tehdä mitään ja sitten odotellaan se 2viikkoa:O Mä jotenkin niin"pelkään"että jos ei käynnistetä niin menee sen 2vko yli ja sitte jos aletaan vasta silloin käynnistellä niin siinä menee vielä pari päivää ainaski. Mutta ajatellu oon että kyllä ihan viimenen raja olis et syntyy niin et pääsee ensimmäistä äitienpäivää viettämään kotiin vauvan kanssa:)Mutta eipä auta kun edelleen vain odotella..

Omppulin äitille laitoin mailin toki en tiennyt mitä siihen piti laittaa, mutta eiköhän hän mulle ilmoita. Eli saan vihdoin myös sinne fb-ryhmään siirryttyä:)

have ja sintti 39+6

Vierailija
148/162 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuinen tyttömme syntyi 22.4. klo 5.26.

Pituus 49cm, paino 2820g ja pää 34cm.

Vasta tänään kotiuduttiin, kun piti seurailla painoja eikä maidontulo ole ollut mulla maailman parasta. Kaikkien viime vuoden rankkojen kokemusten sekä stressaavan raskauden jälkeen on tietysti ihanaa, että pikkuinen on maailmassa. Tosin äidille helpotus on ollut vähän liiankin suuri ja vienyt olotilan ihan ylikierroksille. Toivotaan, että kaikki tästä tasaantuu. Synnytys oli varmaankin keskinkertaisen helppo (ei tosin nopea), mutta paikoin hieman jännittävä.

Enempää en nyt ehdi kirjoitella.

Pola

Vierailija
149/162 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi tyttö lauantaina 24.4.klo 2.03, raskausviikoilla 40+5. Pituus 52cm, paino 3670g ja päänympärys 35cm.

Synnytys oli nopea, sairaalassa oltiin puoli yhdeltätoista ja tyttö oli kainalossa 3,5 tuntia myöhemmin. Ihan erilainen kuin esikoisen synnytys joka oli pitkä ja kivulias.

Tänään päästiin sairaalasta kotiin ja totuttelu arkeen alkaa. Isoveli on ylpeä pikkusiskostaan, selittää kuinka haluaa suojella siskoa ja pitää huolta ettei siskolle tapahdu mitään. Heti nukkuivat kainalokkain pienet päiväunet. Vielä ei oo mustasukkaisuutta ilmassa, katsellaan muutaman päivän päästä uudestaan...

Tinnis & Ryppy 2vrk

Vierailija
150/162 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin kaikille vauvautuneille taas onnittelut!

ajattein tännekkin tulla tilannetta päivittelemään kun facebookissa jo tuli päivitettyä... Eli eilen oli äitipolikäynti ja kaikki ok vauva n.4kg ja tuon koon takia käynnistetään perjantaina jos ei ennemmin mitään tapahdu..ehkä olis jo nyt käynnistelty, jos olis paikat olleet kypsyneet vähän mutta täysin oli vielä kiinni niin muutama päivä odotellaan, mutta ei enää pitkä:)

tsemppiä vielä mahan kanssa tuskaileville!

have ja sintti 40+1

Vierailija
151/162 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun vauvautuneeksi!

Poika syntyi 12.4. viikoilla 40+5. Vauva oli poika niin kuin ultrien perusteella tiedettiinkin.

Mitat:

3616g

52cm

-Noomi ja Ukko-

Vierailija
152/162 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungeksin nyt tänne teidän pinoonne, mutta piti tulla vanhalle ystävälle Polalle toivottamaan suuren suuret onnittelut pikkuruisesta tytön tylleröstä :D Ihanaa kun olet vihdoin ja viimein saanut vauvan syliisi..

-Nelli

Vierailija
153/162 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi sektiolla 20.4 potra poika, painoa oli 3940g ja pituutta 50cm.

Tosi hyvin on lähtenyt vauva-arki käyntiin..meillä nukutaan paremmin nyt, kuin ennen vauvaa..isoveikkakin on alkanut nukkuu 11h yöunia! Vauva herää 2-3 kertaa syömään..

On vaan toi haava omassa masussa vähä rajoittava tekijä..tosi inhottavan kipee ollu!..mutta jospa se tästä!

Onnea kaikille vauvan jo saaneille!

Melina ja pikku Leevi

Vierailija
154/162 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan tähän nuo meidän pojun tiedot elikkäs

syntyi 4.3, pituus 44cm, paino 1990g. Laskettu aika oli 30.4. Tai oikeastaan sitä muutettiin tuolla Tyksissä vielä myöhäsemmäks eli ois ollu peräti ultran mukaan 4.5, menkoista uo 30.4, mut eihän sillä nyt enää ole väliä. Ja neljäs poika oli siis meille.

Mä kovasti ootan jo siirtoa tonne fb:n puolelle, mut mitään ei kuulu. Vähän taidan olla malttamaton. Lauantaina laitoin ompulle viestiä.

Vierailija
155/162 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis poika syntyi rv 31+5

-Kaarnis ja poika

Vierailija
156/162 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka huhtikuiset!

Oon vallan unohtanut käydä täällä lukemassa juttuja, kun on tuo Facebook-ryhmäkin perustettu.

Meille syntyi poika 18.4. klo 11.21 (rv 40+2). Pituus 51 cm, paino 3350 g ja päänympärys 35 cm. Synnytys käynnistyi lapsivesien menolla sänkyyn su 18.4. klo 3, supistukset alkoi klo 4.30 TAYS:n synnytysvastaanotolla ja klo 6 siirryttiin saliin. Nopeasti eteni, kun supistuksia tuli tosi tiheesti. Tarkempaa synnytystarinaa koitan saada kirjoiteltua sekä tänne että FB:iin piakkoin.

Onnittelut kaikille vauvautuneille ja tsemppiä myös kaikille vielä h-hetkeä odottaville - pian se odotus palkitaan mitä parhaimmalla tavalla

Vierailija
157/162 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta huomasin että huhtikuu on vaihtunut toukokuuksi..no uutta pinoa ei vielä oltu tehty...

onnea kaikille vauvansa saanneille ja toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!

itse vielä yhdessä koossa (olen kirjoittellut enemmän fb sivuille), onko meitä enää montaa yhdessä koossa? (en osaa vielä yhdistää nimimerkit nimeihin kun fb sivuilla ollaan) toivottavasti saan terveen vauvan ennen äitienpäivää :)

vauvaa jo odotellaan, sukulaiset mukaan lukien..kaikkea on yritetty mutta ei ole vielä halukas tulla ulos, vaikka päivittäin supistelee jo viimeiset 2vk..alkaa vähän ärsyttää.

hyvää vappua kaikille ja eiköhän loputkin vauvat tule viimeistään äitienpäivän aikaan:)

poika1v rv40+6

Vierailija
158/162 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

29.4. klo 22:58. Painoa 3940 g ja pituutta 55 cm. Rv 41+4.

En löytänyt pinoa toukokuulle, eikä sitä varmaan kande tehdäkään, kun kaikki lienee fb:ssa :-D

Miukkis + Pera 6 vrk

Vierailija
159/162 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan nyt tänne sitten että meidän poika syntyi kiireellisellä sektiolla 25.4 klo 9.52

4765g ja 54,5cm rv40+0 ja tosiaan oli liian iso tulemaan alateitse. Kaikki kuitenkin päättyi hyvin ja elämä on ihanaa pikkuisen kanssa.

sitten tälläinen kysymys... täytyykö ensin mun liittyä/kirjautua facebookiin että pääsisin mukaan teidän ryhmään???

Ihanaperhe + poika 11pvä

Vierailija
160/162 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meille syntyi poika 3.5. klo.00.13 kiireellisellä sectiolla myöskin, koska vauvan äänet alkoi heitellä liikaa eikä synnytys edennyt. Faceen kirjoitin myös synnytystarinaa:)

Painoa pojalla oli 3670g ja pituutta 50,5cm

have ja poika 4pv