Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti Tarja Halonan:"päätösten pitää olla paitsi laillisia myös inhimillisiä"

Vierailija
01.04.2010 |

Kyse siis näistä "pakolaismummoista".

Kun kyse on raumasairaista suomen kansalaisista, presidentin kommentti on "en kommentoi".

Mihin katosi inhimillisyys omia kansalaisia kohtaan??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka keskussairaalassa on jo omat reumatologinsa, ei ole nykypäivänä mitään järkeä keskittää toimintoja yhteen kolkkaan maata.

Lisäksi reumalääkitys on nykyään niin hyvä, että leikkausten määrä on romahtanut huimasti. Reuma ei enää invalidisoi niin kuin joskus.

Itse olen sairastunut reumaa vuosia mutta Reumasairaalaa en ole mihinkään tarvinnut.

Vierailija
2/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä isoäidit eivät ole pakolaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairastunut reumaa vuosia mutta Reumasairaalaa en ole mihinkään tarvinnut.

Vierailija
4/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minusta on käsittämätöntä miten presidentti ei ota kantaa oman maan kansalaisten asiaan, mutta ulkomaalaisten isoäitien asiaan kyllä.

Vierailija
5/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä parempi mitä lähempänä kotia.

Eli kukaan muukaan ei tarvitse?

Vierailija
6/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaikuta eikä ota kantaa mihinkään tärkeään ja oikeaan asiaan.

Tuommoset uppo oudot isoäidit se sitten ottaa puheeksi. Se sinänsä mitään haittaa jos joku isoäitikin tänne roudataan mutta ei sitä silti tavaksi tarvitse ottaa. Vanhuksia meillä on täällä omastakin tkaa ihan riittävästi hoidettavavana.

Mutta Haloselta olisin toivonut paljon rohkeampaa toimintaa eikä puuhastelua tuommosten toissijaisten asioiden parissa.

Suomessa mättää niin moni asia, eikä kukaan hoida niitä kuntoon. Esim. nyt vaikka vanhuksista puheenollen se, ettei täällä omatkaan vanhukset saa matkustella/muuttaa omaistensa luo jos jo sattuvat olemaan laitospaikalla.

Vierailija
7/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kansalaiset jossain marginaalissa taka-alalla.

Kyllä Tarja silloin puhuu "inhimillisyydestä" ja "ymmärtämisestä" kun takana ovat hänen omat intressinsä.

Suomalaisten presidentiksi Tarja on ymmärtääkseni (?) valittu, mutta on ollut siinä surkein presidentti kautta aikojen! :o)))

Vierailija
8/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti alkaa joku ihmeellisen erikoinen kausi, kun "nainen voitti". Alkoikin suomen surkein vuosikymmen, ainakin mitä presidenttiin tulee!

Halonen kävisi paremmin jonkun Afrikan maan presidentiksi.

Vierailija
9/9 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisen pielessä, että on täysin sama mitä joku presidentti yrittää tehdä asialle! Muutos lähtee yksittäisistä ihmisistä, ja olisi todella ihmeellistä jos se ihminen olisi presidentti. Suomen kansa on täysin Kelan passivoima inisevä autisti, joka ei osaa tehdä mitään edes tyytyväisenä pysyäkseen, vaikkei se ole koskaan ollut helpompaa. Sääliksi käy koko kansakunta ;-)