Voiko uimahallissa olla muissa vaatteissa kun uikkarissa?
Jos siis ei itse ui. Ajattelin mennä uitattamaan lapsia mutta inhottaa kökkiä altaan reunalla uikkareissa ja kylmähän siinä tulee myös.
Voisinko olla urheilullisesti vaikka verkkareissa ja topissa ja paljain jaloin tietysti?
Kommentit (24)
Ihan hyvin voitaisiin tehdä niin, että minä olen vahtimassa vaatteissa ja hän altaassa.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.Jos ei, pitää olla huoltaja siellä altaassa.
Ihan hyvin voitaisiin tehdä niin, että minä olen vahtimassa vaatteissa ja hän altaassa.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.Jos ei, pitää olla huoltaja siellä altaassa.
saa hukkuvan lapsen pelastettua lastenaltaasta. Jos ei aikuinen osaa uida, eikä se lapsikaan kunnolla, niin molempien paikka on lastenaltaassa.
Esim. kokoa 160 cm ja 50kg?
Eikös se hengenpelastus ole varsinaisesti uimavalvojan tehtävä? Jos äiti huomaa lapsensa olevan pulassa, niin huutaa valvojan paikalla, hän tietää miten pelastetaan "oikein".
Niin että hengenpelastuskoulutuksen saanut uimavalvoja tietänee paremmin mitä tehdä tilanteessa, jossa äiti varmasti panikoi, eikä toimi järkevästi. Toki olettaen, että valvoja on noin 2 sekunnin juoksumatkan päässä.
Eikös se hengenpelastus ole varsinaisesti uimavalvojan tehtävä? Jos äiti huomaa lapsensa olevan pulassa, niin huutaa valvojan paikalla, hän tietää miten pelastetaan "oikein".