En imetä!
Miehet ovat aina rakastaneet rintojani. Avokaulainen pusero päälle sopivalla hetkellä, ja ylennys tai palkankorotus on ollut taattu. Olen ollut monissa vastuullisissa tehtävissä, mutten oikeasti tajua alasta mitään. Miehet ovat aina auttaneet minua seksikkyyteni takia.
En anna vauvan pilata tätä! Jos vauva pilaa tissini, niin se pilaa samalla urani ja kaikki ne miehet jotka syövät kädestäni. Minä olen itsenäinen nainen, minun ei tarvitse imettää!
Kommentit (4)
Mutta musita pyytää tabuja ettei maito edes nouse, nimittäin jos se ehtii nousta, niin venyttää samalla rintojen ihon pilalle jos on venyttääkseen. Voit saada kamalat arvet ritnoihin myös raskausaikana, joten oletko nyt varma koko vauvan hankinnasta ylipäätään, kun se vaarantaa "pääomasi".
Miehet ovat aina auttaneet minua seksikkyyteni takia. En anna vauvan pilata tätä! Jos vauva pilaa tissini, niin se pilaa samalla urani ja kaikki ne miehet jotka syövät kädestäni. Minä olen itsenäinen nainen, minun ei tarvitse imettää!
Nyt kun sinulla on lapsi, on sinut ylennetty seuraavaan luokkaan, ÄIDIKSI. Miehet eivät voi enää koskaan pitää sinua seksikkäänä eikä sinua enää voi ajatella seksuaalisena olentona vaan lähinnä neitsyt Marian kaltaisena olentona sädekehä pään yläpuolella.
Sinusta tulee kaiken lisäksi lähes sukupuoleton eikä sinua enää huomioida entiseen tapaan, onhan sinulla jo se sinappikone pallona kintussa eikä yksikään mies halua tulla erehdyksessäkään edes ajatuksissaan millään tasolla yhdistetyksi häneen.
jos oppii sulta olemaan noin idiootti.
Seksillähän kaikki lohkeaa ;)