Voiko uimahallissa olla muissa vaatteissa kun uikkarissa?
Jos siis ei itse ui. Ajattelin mennä uitattamaan lapsia mutta inhottaa kökkiä altaan reunalla uikkareissa ja kylmähän siinä tulee myös.
Voisinko olla urheilullisesti vaikka verkkareissa ja topissa ja paljain jaloin tietysti?
Kommentit (24)
Hallista saa myös suojia kenkien päälle, niin ei tarvitse olla paljain jaloin jos ei halua. Siellä on myös altaan reunoilla tuoleja, joten saa istuakin jos haluaa :)
Hallista saa myös suojia kenkien päälle, niin ei tarvitse olla paljain jaloin jos ei halua. Siellä on myös altaan reunoilla tuoleja, joten saa istuakin jos haluaa :)
Pitääkö näiden kuivauimareiden maksaa sisäänpääsystä?
ja sinne pitää aikuisen viedä lapsi altaalle saakka. No, poikani on jo tokaluokkalainen joten menee itsekseen suihkun kautta ja mä lampsin omat vaatteet päällä katsomon kautta altaalle.
Jos lapsi olis tyttö, tulisin vaatteet päällä pukuhuoneen kautta tytön kanssa. Eikä tarvii maksaa jos ei uikaan.
mitä hyötyä susta siellä verkkareissa on?
Sä ajattelet, että kun et mene altaaseen niin et tarvi uikkariakaan. Mutta mitä hyötyä susta on, jos et mene altaaseen? Etkö sä leikitä ja uita sun lapsia? Vahditko sä niitä vaan siitä reunalta ja "kannustat" =huutelet "ohjeita" niin että halli kaikuu ja muitten korvat särkyy? Ja mitä hyötyä sun vahdinnasta on, jos et kuitenkaaan ole valmis (edes sellaisissa vaatteissa, missä se olisi sallittua eikä pilaisi muiden uimavettä) hyppäämään altaaseen, jos lapsillesi sattuu siellä jotain? Katseletko sä päältä kun sun lapset hukkuu?
Kassalla on aika vaikea valvoa millaisilla vaatteilla kukin poistuu pukuhuoneesta altaan puolelle. Itse kyllä varmuuden vuoksi laittaisin uikkarit ihan turvallisuuden takia, mutta ota vaikka kylpytakki päällesi.
ja menen silti lasten kanssa uimaan. Erittäin tärkeä taito. Miten lasta opettaa sieltä reunalta?
Ottanut esim. kuvia, kun olimme vauvauinnissa. kenkäsuojat sai kassalta, ei maksa mitään.
Ja ihanko joku oikeasti kuvittelee että uimaveden laatu olisi tärkempi kuin lapsen pelastaminen mahdollisessa vaaratilanteessa.
Ottanut esim. kuvia, kun olimme vauvauinnissa. kenkäsuojat sai kassalta, ei maksa mitään.
Ja ihanko joku oikeasti kuvittelee että uimaveden laatu olisi tärkempi kuin lapsen pelastaminen mahdollisessa vaaratilanteessa.
Voisit kuitenkin pukeutua asiallisesti sitä varten. Uimahallissa ei saa olla edes uimashortseilla, joten mitkää nverkkarit ei todellakaan ole asiallista pukeutumista...
Onneksi meidän kaupuangin uimahalleissa on kassatyöntekijän lisäksi salin puolella valvojia, jotka kyllä huomauttavat, jos sinne joku tulee vaatteet päällä sotkemaan!
Onneksi meidän kaupuangin uimahalleissa on kassatyöntekijän lisäksi salin puolella valvojia, jotka kyllä huomauttavat, jos sinne joku tulee vaatteet päällä sotkemaan!
No eikös ihan joka hallissa ole oltava valvojia altaan puolella?
vaadittavaa uimataitoa, heillä pitää olla joku uiva aikuinen valvojana. Siinä pienessäkin altaassa. Ei siis riitä, että lapset ovat altaassa keskenään ja aikuinen vaatteet päällä altaan reunalla.
Jos taas lapsesi osaavat jo uida hyvin (25 metriä taitaa olla vaatimus), hehän voivat mennä uimaan ilman suakin ja silloin sun ei tarvii olla uikkareissa altaassa ja voit todellakin olla vaatteet päällä maksamatta altaan reunalla. Mutta jos vaadittavaa uimataitoa ei ole, kyllä sun täytyy maksaa ja uikkareihin sonnustautua. Sori.
Voisit kuitenkin pukeutua asiallisesti sitä varten. Uimahallissa ei saa olla edes uimashortseilla, joten mitkää nverkkarit ei todellakaan ole asiallista pukeutumista...
Hei, kyllä siinä vedessä sellaset myrkyt on, että ei tunnu missään, jos joku satunnaisesti hyppää sinne vaatteet päälle!!! Että tuo "et voi pelastaa lasta jos on vaatteet päällä" on kyllä ihan syvältä.
Ja noin ylipäätään, jos joku on hukkumassa, niin se on aivan se ja sama, vaikka koko altaan vesi menisi vaihtoon.
Ihan hyvin voitaisiin tehdä niin, että minä olen vahtimassa vaatteissa ja hän altaassa.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.
ja ihoni näyttää aika järkyttävälle, ettei muut uimarit saa slaagia kun pelkäävät että tulisin veteen visvaisine haavoineni.
Enkä tämän takia voi oikein kaikki karvojakaan raakata pois niin en ole kovin siisti näky ilman vaatteita.
Mutta kun lapset pitäisi silti saada uimaan vaikka äidillä olisi mimmonen tauti. Siksi rupesin kyselemään. t.ap
Ihan hyvin voitaisiin tehdä niin, että minä olen vahtimassa vaatteissa ja hän altaassa.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.
Jos ei, pitää olla huoltaja siellä altaassa.
Meidän uimahallissa on pikkulapsille allas, jossa vettä 40 cm, ei siellä juuri aikuiset muutenkaan lillu, ellei lapsi ole joku 1 v.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.Jos ei, pitää olla huoltaja siellä altaassa.
Meidän uimahallissa on pikkulapsille allas, jossa vettä 40 cm, ei siellä juuri aikuiset muutenkaan lillu, ellei lapsi ole joku 1 v.
Ei ole kiellettyä meidän uimahallissa.Jos ei, pitää olla huoltaja siellä altaassa.
lastenaltaassakin vanhemmat on mukana. Sinne isoon altaaseen ei ole mitään asiaa ilman sitä 25 metrin uimataitoa. Lastenaltaassa siihen asti, siellä kyllä mahtuu uimaan aikuinenkin.
saa hukkuvan lapsen pelastettua lastenaltaasta. Jos ei aikuinen osaa uida, eikä se lapsikaan kunnolla, niin molempien paikka on lastenaltaassa.
Uimavalvojat siellä ainakin näyttäisivät olevan vaatteet päällä.