Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies on TODELLA hyvä sängyssä?

Vierailija
09.11.2014 |

Kysytäänpä näin päin. Mikä miehestä tekee todella hyvän rakastajan?

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin katsella kun vaimoni 45 v työntää vibraattorin vaginaansa ja laukeaa rajusti voihkien. Sen jälkeen on mukava työntyä sisään ja laueta sinne. Mahtavaa kun on tällainen ihana estoton kuuma nainen sängyssä. M35

Vierailija
202/222 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen yhden kerran voisin sanoa saaneeni täydelliseltä rakastajalta. Mies osasi koskettaa, reagoida sen mukaan mikä minusta tuntui hyvältä, puhua, hieroa, työntyä sisään oikealla hetkellä samalla jatkaen koskettelua. Minua vietiin kohti orgasmia hitaasti mutta varmasti. Miehellä riitti kunto sekä mielenkiinto aivan uskomattomaan suoritukseen. Sääli että hän on juuri niitä joista ei ole suhteeseen. Nämä osaajat lentävät kukasta kukkaan.

Jos tuo on vain kerran kohdallesi osunut, niin eikös se enemmänkin puhu sen puolesta, ettei niitä osaajia juuri vapailla markkinoilla liiku? Jos sellainen tulee kohdalle, niin ne pidetään, jos osataan.

En osannut ja tämä kyseinen mies ei ole eikä tule olemaan ns parisuhdemateriaalia. Hän on toki naimisissa mutta ilmeisesti vain lasten takia. Jos olisin pystynyt olisin hänet varastanut vaimoltaan mutta silloin olisin ollut vain se seuraava jota petetään sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin katsella kun vaimoni 45 v työntää vibraattorin vaginaansa ja laukeaa rajusti voihkien. Sen jälkeen on mukava työntyä sisään ja laueta sinne. Mahtavaa kun on tällainen ihana estoton kuuma nainen sängyssä. M35

Meillä vaimo vibraa klitoristaan samalla kun panen lähetyssaarnaajassa tai takaapäin. Mahtava tunne kun vaimo alkaa voihkimaan orgasmissaan ja tunnen miten pillu supistelee. Lentää sisään lasti aika pian sen jälkeen. M49

Vierailija
204/222 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas BMW-mies

Vierailija
205/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni. Hän antaa aina kun haluan, vaikkei itse silloin just haluaiskaan, niin kovin. Ja antaa monastikkin päivässä.

Hän on loistava sormetuksessa, ja tietää just milloin työntää kalunsa sisään, jatkaen kuitenkin sormeilua. Silloin saan nopeasti ja squirttaan melkein aina.

Ei ole vielä ikinä pitkässä historiassamme kieltäytynyt, vaikka olen aina halukas. Ja halukas olen juuri em. asioiden vuoksi!

Vierailija
206/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni. Hän antaa aina kun haluan, vaikkei itse silloin just haluaiskaan, niin kovin. Ja antaa monastikkin päivässä.

Hän on loistava sormetuksessa, ja tietää just milloin työntää kalunsa sisään, jatkaen kuitenkin sormeilua. Silloin saan nopeasti ja squirttaan melkein aina.

Ei ole vielä ikinä pitkässä historiassamme kieltäytynyt, vaikka olen aina halukas. Ja halukas olen juuri em. asioiden vuoksi!

Dildo se aina vaan jaksaa ja jaksaa...

Vierailija
207/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, niin jaksankin, ja onneksi miehenikin jaksaa!

Vierailija
208/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ainoa ulostulo saitilla taitaa olla toisten haukkuminen ja toisten seksin vähättely. Olet varmasti säälittävin kirjoittaja koko saitilla. Saatko siitä runkkumateriaalia  vai mikä lie taustalla. Mutta onhan tuokin tapa olla jossain "paras".

Vierailija
209/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ainoa ulostulo saitilla taitaa olla toisten haukkuminen ja toisten seksin vähättely. Olet varmasti säälittävin kirjoittaja koko saitilla. Saatko siitä runkkumateriaalia  vai mikä lie taustalla. Mutta onhan tuokin tapa olla jossain "paras".

Sulla Paavo ei olisi varaa haukkua muita. Millään saitilla.

Vierailija
210/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Paavo?

Mutta sinulla lienee sitten varaa päivystää saitilla, haukua ja vähätellä toisten seksiä? Joku syyhän sillä täytyy olla ja kun toisten hyvä seksi tai toisten isot kullit jne on ne, jotka suunsoiton aina laukaiseen, niin kateus lienee todennäköisin motivaattori. Vai onko sulla joku pätevä selitys toiminnallesi. Tätä on näyttänyt täällä toistuvan toisten kirjoitukista jo aika pitkään ja toistuvasti samalla kaavalla.

Vierailija
211/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Paavo?

Mutta sinulla lienee sitten varaa päivystää saitilla, haukua ja vähätellä toisten seksiä? Joku syyhän sillä täytyy olla ja kun toisten hyvä seksi tai toisten isot kullit jne on ne, jotka suunsoiton aina laukaiseen, niin kateus lienee todennäköisin motivaattori. Vai onko sulla joku pätevä selitys toiminnallesi. Tätä

Olen imenyt oppini itse Panokeisari Paavolta. Sieltä se juttujen toistuvuus on saanut alkunsa. Olemmeko asiasta samaa mieltä?

Vierailija
212/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Paavo?

Mutta sinulla lienee sitten varaa päivystää saitilla, haukua ja vähätellä toisten seksiä? Joku syyhän sillä täytyy olla ja kun toisten hyvä seksi tai toisten isot kullit jne on ne, jotka suunsoiton aina laukaiseen, niin kateus lienee todennäköisin motivaattori. Vai on

Olen imenyt oppini itse Panokeisari Paavolta. Sieltä se juttujen toistuvuus on saanut alkunsa. Olemmeko asiasta samaa mieltä?

Ai sinulle lienee vielä parempia traumoja, mitä pitää purkaa täällä puuttumalla toisten seksiin, vähättemällä ja  keksimällä toisista valheita. Olet tasan ainoa katkera spede joka täällä puuttuu toisten kirjoituksiin ja jos et muuta keksi, niiin pyrit levittelemään toisista valheita. Kyllä pitää olla ihmisen katkera toisten kirjoituksista. Oletko montakin kerran saanut siiipesi täällä omista kirjoituksistasi?   Kannattaisi varmaan käydä jossain ammattilaisella purkamassa pahaa oloa.

Vierailija
213/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Paavo?

Mutta sinulla lienee sitten varaa päivystää saitilla, haukua ja vähätellä toisten seksiä? Joku syyhän sillä täytyy olla ja kun toisten hyvä seksi tai toisten isot kullit jne on ne, jotka suunsoiton aina laukaiseen, nii

Itse asiassa sinä itse olet puuttunut useastikin toisten kirjoituksiin. Taidat olla muistisairas, kun unohtelet kaiken maailman juttuja. Ja usien.

Ymmärrätkö muuten, mitä varten keskustelupalsta on olemassa? Vai onko sekin vaan unohtunut...

Vierailija
214/222 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.

N48

Iso määrä yläpeukkuja tälle. Itse olen kuvitellut, että tuo ihan ns. perussuoritus parisuhdeseksissä. Nainen: Anna yläpeukku, jos olet sitä mieltä, että tämä on luksustason parisuhdeseksiä ja alapeukku, jos olet sitä mieltä, että ihan peruskauraa, toki hyvää sellaista.

Vierailija
215/222 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suutelee minua ja avaa sitten rintaliivini. Nuolee nännejä ja hieroo samalla klitoristani pikkuhousujen läpi. Siirtyy sitten alaspäin, suutelee vatsaani ja vetää pikkarini pois. Nuolee klitoristani ja sormettaa samalla. Kun olen kostunut kunnolla, riisuu oma alushousunsa ja työntyy sisääni lähetyssaarnaajassa. Joskus saan orkun pelkästään tuossa asennossa. Usein vaihdan kuitenkin ratsastuasentoon ja sen jälkeen mieheni haluaa vielä takaapäin ja hieroo samalla klitoristani. Kun saan orkun, laukeaa joko takaapäin sisääni tai kääntää minut selälleen kun haluaa nähdä vielä kasvoni ja laukeaa sitten lähetyssaarnaajassa. Välillä käytämme pupuvibraattoria nuolennan/sormetuksen sijaan kun mieheni haluaa nähdä orgasmini ennen työntymistä sisään. Joskus myös lopuksi jos mieheni on ehtinyt laueta ennen minua. Olen ihan tyytyväinen avioseksiin.

N48

Rakastelemme samoin ja toimii. Avioliittoa 10 v takana. N42

Vierailija
216/222 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen. Ei yksikään mies

Vierailija
217/222 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vetovoimaa, jota on  myös makkarin ulkopuolella niin, että tuntuu. Makkarissa leikkisä,  naista kuunteleva, kunnioittava, tietää mitä tekee ja jaksaa, jaksaa

Vierailija
218/222 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on jo hoidettu

tule tänne niin hoidetaan se pano ja kunnolla

Vierailija
219/222 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällinen....Hyvä kemia ja huumorintaju naisen ja miehen välillä luo rentoa fiilistä.....pitää olla tietenkin hyvä fiilis, väsyneenä ei onnistu

Vierailija
220/222 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva yhdistelmä tulta ja hellyyttä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan