Mikä on oudoin paikka jossa olet HARRASTANUT SEKSIÄ
TAI MASTURBOINUT ? Mulla on ainaskin auto ja vene
Kommentit (229)
Tyttöystävä otti suuhun paikallisbussissa Itä-Suomessa.
Solariumissa? Ketkä miehet siellä käy?
Panomiehet näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä Ikaalisten kylpylän porealtaassa.
Minulla eivät silmät kestä lainkaan uimahallin tai kylpylän kemikaaleja joten käytän aina uimalaseja joiden kanssa pinnan alla näkyvyyskin on kirkkaampi kuin pinnalla.
Sanotaan nyt vaikka sillä tavalla että en ui suu auki ja toivon voivani sulkea sieraimetkin samalla tavalla kuin norppa.
Vesisuihkuilla varustetuissa kylpylän altaissa korjautuu myös yleinen harhaluulo siitä että vain pojat runkkaavat julkisissa tiloissa kiihottavaa vastakkaisen (tai saman) sukupuolen edustajaa tuijottaen.
Pilvenpiirtäjän lasihississä (ei siis kotimaassa). Lentokoneen wc, pitihän se saada ruksittua listalta.
Vierailija kirjoitti:
liukumäen alla(illalla tosi ettei tietenkään muita ollut), puiston penkillä, kirkon pihalla puun alla, autossa, linja-autossa ja junana vessassa. Joskus nuorena tuli poikakaverin kanssa sekstailtua vähän kummissa paikoissa...
Vähän samanlaista menoa aikoinaan. Miehelle julkisella paikalla salaa sekstailu oli ehkä jonkinlainen fetissi. Yks kerta meillä oli alakoulun pihalla illalla kiipeilytelineen alla sellaisen tason päällä. En osaa oikein hyvin selittää, mutta siinä oli sellainen ryömimistunneli ja sen alle me ryömittiin kirjaimellisesti ja sitten riisuttiin vaan housuja sen verran kun oli pakko (mun piti ottaa toinen jalka ulos) ja rakasteltiin matalana lähärissä. Se oli pelkästään päähänpisto ja ajateltiin, ettei kukaan näe. Seksi oli niin ihanaa hänen kanssaan, että olin heti messissä.
Toinen ikimuistoinen oli äidinkielen luokan takana kirjahyllyn takana, jossa oli kiinninaulattu vanha opetusvälinevaraston ovi. Vapaatunnilla hengailtiin tyhjässä luokassa ja ahtauduttiin sinne. Mulla oli vaikeaa saada jalkoja niin levälleen, että hän mahtui niiden väliin. Toinen fetissi hänellä taisi olla toi mun päällä oleminen!? :D
Hävettää myöntää, mutta tanssilattialla tungoksessa en niin "virallisessa" aikuisten juhlatilaisuudessa. Mies otti tiukkaan halaukseen hitaan kappaleen alussa housujensa vetoketju auki ja kalu täydessä tanassa ulkona. En tiedä missä vaiheessa hän sen ulos otti, mutta sitten sujautti sen suht lyhyen mekkoni helman alle. Olin jo kiihottunut edellisestä hitaasta, jolloin hän puri korvaani. Lopulta kipitin siitä sitten jalat yhdessä vessaan pelkästään siitäkin kiihottuen. Olin seuraavaksi autossa takapenkillä hänen allaan. Olimme levähdysalueella ja mies sanoi tomerasti - mennään taakse! Hän oli niin mahdoton silloin.
Köyhän miehen kymppikerho. Vuokranosturissa vaimoa takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä otti suuhun paikallisbussissa Itä-Suomessa.
Höpö höpö. Itä-Suomessa ei ole paikallisbusseja. Ainoastaan Onnibus käy kaks kertaa päivässä matkatalon pihassa kääntymässä, silloinkaan ei pysähdy.
Katselin asuntoautossa Torniossa oliko se Prisma, pää ikkunasta ulkona maailman menoa, ja mies pani kiihkeästi takaapäin. Oli todella kiihkeä.
Uimarannalla ja maaseudulla joen penkereellä. Kerran yksi nainen ehdotti pikapanoja steissin vessassa, mutta en suostunut (koska oli kauhea paskahätä :)
Niinkin romanttisessa paikassa kuin heinäladossa teininä, mutta talvi oli ja lunta. Rakkausa ja himo ei tunetenut pakkasta!
Loimaan pesäpallokentän pääkatsomo lämpimänä ja pimeänä elokuun yönä kesken kävelyreissun vuonna 1992. Loimaan tyttö otti ahneesti suihin mutta ei kehdannut antaa nussia jos joku olisi nähnyt. Tilanne korjattiin sitten kun päästiin hänen luokseen. Silloin olin vielä nuori ja latausta riitti
Grillikatoksessa, paljussa, rakennustyömaalla, parvekkeella, huusissa, vuokra-autossa, alikulkutunnelissa ja työmaalla, kivoja muistoja...
Onhan näitä... Heinävintillä, keskellä tietä auton vieressä (kesäyö, hiljainen sivutie) traktorin hytissä miehen samalla äestäessä, laiturilla jne
Autossa, sairaalan potilas vuoteessa kiinni olevalla osastolla, sairaalan kirjastossa, päivystyskämpässä, toisen sairaalan porraskäytävässä ja päivystyskämpässä, jatkoilla kaverin kotona tämän vesisängyssä sillaikaa kun tämä kaveri ja muut juopotteli verhon takana, toisen kaverin kotona vastaavassa tilanteessa, Pikku Huopalahden kalliolla ennen sen alueen rakentamista, Pookinmäellä , Karhulan Pitkäsaaren saunan terassilla ja pukkarissa (eri nainen) , hotelliravintolan portaikossa. Unohtuikohan jokin.... Näissä ainakin 5 eri naista, joista yhdestä tuli vaimokin. Nää oli panoja, lisäksi on erilaisia sormetuksia ja runkkauksia. Yksi huomio on, että ajaessa on hiukan hankala pukea kortsua runkkausta varten, ja tarkkana on oltava kun alkaa siemenet lentää.
Mikä nyt vois olla outo paikka?
Kesärannan pressi huoneessa