Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siemennesteen määrä

Vierailija
11.02.2010 |

Hei,

Suurena isojen siemensyöksyjen ystävänä tiedustelen, minkälaisia määriä teidän miehillänne siemennestettä tulee ejakulaatiossa? Tieteellisten lähteiden mukainen keskimääräinen 2-5 ml (teelusikallinen) kerta-ejakulaatiossa on kovin pieni määrä tuota ihanaa ainetta. Mutta juuri tuollaisen keskivertomäärän oma keskivertomieheni tuottaa... Muilla samankaltaisia määriä/pienempiä/suurempia? Saakohan tuota lisättyä mitenkään?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä kalajuttujen paratiisi. Kaikilla on tavanomaista isompi kulli ja tosiaan desilitra tulee mälliä. Joopatijoo. Ja joka ilta naidaan eikänsuinkaan roikuta vauvapalstallu eikä se pienimunainen papparainen suinkaan loju. sohvalla luola poskella.

Vierailija
102/112 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleeni tuli tuosta sperman määrästä.

En tiedä paljonko mutta joiltakin sitä tulee aika paljon enemmän kun toisilla miehillä. Miehelläni sitä ei tuu kovinkaan paljon mutta lapsia olemme saaneet.

Eka kerta puumana,olin silloin 42v. Yks nuori kaveri alkoi piirittämään mua, halusi sitä.

Lopulta suostuin ja eihän meillä ollut kortsuja. Annoin paljaalla kun hän kertoi ettei ole ollut tyttöjä silleen.

Siitä tulikin oikea yö, poika nai pussinsa tyhjiin, olin kiimassa jahimot olivat kohdillaan.

Vielä senkin jälkeen kun ei tullut siemeniä olimme yhdynnässä.

Kaveri lähti armeijaan ja sovimme että näkisimme kun hän pääsee eka lomille.

Muistan kun kiusasin häntä runkkaamisesta ja että saa pillua heti kun pääsee lomille.

Hetki koitti ja ajoimme mökillemme.

Olin kiimassa sillä tiesin että saisin kunnolla, tuoksun pillulle.

Se oli kiihkeää menetin pikkuhousut ja kun mua nuoltiin katsoin kuinka kovana pojalla seisoi tippa kulli päässä.

Pyysin että hän tulisi sisään.

Muutama työntö ja sitä tuli ja tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee n. 15 ml eli ruokalusikallinen, joskus enemmänkin. Se on mukava kunnon panon päätteksi sotkea nainen kunnolla. M39.

Vierailija
104/112 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä tulee vähintään ruokalusikallinen. Joka päivä ja joskus kahdestikin sama määrä. Tuntuu että mitä aktiivisempana pysytään, sitä runsaampaa tuotos on :'D

Vierailija
105/112 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna laueta suuhun ennenkuin on pantu tai sitten olen aikaisemmin runkannu. Mulla tulee tosi paljon ja toisinaan on joutunut oksentamaan suihinoton jälkeen

Vierailija
106/112 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nämä kommentit täälä tuntuvat siltä, että elämänkokemus on vielä vaiheessa. Itsellä kolme lasta. Ja ne " lasrit" olivat nuorena komeita. Mutta sädehoito eturauhassyöpään teki sen mitä lääkärit lupasivat. Suemennesteen tuotanto lakkasi. Niin että envertaa itseäni nuoreen minuun. Sairaudet vaikuttavat moneen asiaan. Onneksu nykyinen puolisoni on kypsä sivistynyt aikuinen nainen ja ymmärtää elämää eikä mittaa sitä suirituksina. En ole varma, miten olisi käynyt sennaisen kanssa, jolle lapseni "tein". Aika hoitaa onbeksi meiltä useimmilta suurimmat uhoamiset. Hyvää nuoruutta kaikiille. Se nuoruus vaihtuu kaikilta vanhuuten, hoten siitä kannattaa nauttia niin kauan kuin mahdollusta

Vierailija
107/112 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti omaan tekstiin. Myös näkö ja koordinaatio heikkenee iän myötä. Juuri nyt ei ole näppäimistöa käytettävissä, niin älypuhelimella tulee paljon kirjioitususvirheitä.Tutkimus onneksi kertoo, että ihminen hahmottaa  kirjoitetun tekstin oikein vaiika ssiellä oliskin nuutama kijain väärin..Näillä mennään 67 vuotiasna

Vierailija
108/112 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikakaverilta vissiin tulee spermaa aika paljon ja se tulee paineella. Usein kun oon runkannut sitä ni sperma lentänyt makuuhuoneen verhoihin asti. Se vaan sanoo että oon niin kiihottava ettei voi hillitä sitä ruiskimista. Nykysin otan sperman suuhun ettei paikat sotkeennu. Mua alkaa aina naurattamaan kun se laukeaa.

Vierailija
109/112 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette yhdynnässä vaikka kolme kertaa päivässä, tuleeko teidän miehiltä viimeisellä kerralla vielä kunnon ruiskahduksia? Oon aina ihmetellyt tuota omassa miehessä, että pystyy laukeamaan kunnolla vielä illalla. Määrää on vaikea arvioida, mutta ihan tulee "naruja" spermaa. Jotenkin vaan kivaa katsella sitä läheltä.

Vierailija
110/112 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette yhdynnässä vaikka kolme kertaa päivässä, tuleeko teidän miehiltä viimeisellä kerralla vielä kunnon ruiskahduksia? Oon aina ihmetellyt tuota omassa miehessä, että pystyy laukeamaan kunnolla vielä illalla. Määrää on vaikea arvioida, mutta ihan tulee "naruja" spermaa. Jotenkin vaan kivaa katsella sitä läheltä.

Mielenkiintoinen kysymys. Ei olla koskaan määriä mittailtu, mutta monta kertaa lyhyen ajan kuluessa laukeaminen vähentää kyllä sperman tuloa radikaalisti. Jännä että mies silti haluaa seksiä ja laueta niin usein. Orgasmit tuntuvat hänellä kai sitten yhä niin ihanilta vaikkei tulekaan paljoa siementä?

Vierailija
111/112 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys. Ei olla koskaan määriä mittailtu, mutta monta kertaa lyhyen ajan kuluessa laukeaminen vähentää kyllä sperman tuloa radikaalisti. Jännä että mies silti haluaa seksiä ja laueta niin usein. Orgasmit tuntuvat hänellä kai sitten yhä niin ihanilta vaikkei tulekaan paljoa siementä?

Omasta puolestani miehenä totean, että kyllä ne jatko-orkutkin hyviltä tuntuu ja halu jatkaa seksiä on valtava.

Vierailija
112/112 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastien määrässä on huomattavia eroja ja ikä voi olla yksi osatekijä. Käyn alle kolmekymppisen parin apumiehenä ja he naivat aina paljaalla. Parin mies tulee aika nopeasti ja toisaalta myös pystyy panemaan uudelleen helposti. Sperman määrä uusintakerroillakin on yllättävän suuri ja pääsen kumin kanssa ajelemaan ilman varovaista aloitusta liukkailla valuvaa toosaa. M42