Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siemennesteen määrä

Vierailija
11.02.2010 |

Hei,

Suurena isojen siemensyöksyjen ystävänä tiedustelen, minkälaisia määriä teidän miehillänne siemennestettä tulee ejakulaatiossa? Tieteellisten lähteiden mukainen keskimääräinen 2-5 ml (teelusikallinen) kerta-ejakulaatiossa on kovin pieni määrä tuota ihanaa ainetta. Mutta juuri tuollaisen keskivertomäärän oma keskivertomieheni tuottaa... Muilla samankaltaisia määriä/pienempiä/suurempia? Saakohan tuota lisättyä mitenkään?

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa ajatus että kukaan oikeasti mittailisi siemennesteen määriä millilitroissa, ei sen nyt oikeasti tarvitse niin tarkkaa tiedettä olla. :)

Omalta poikaystävältäni tulee suunnilleen n. yksi tai kaksi mietoa ruiskaisua nopsan pikaseksin jälkeen, loput valuen. Kauemmin puuhaillessa määrä kasvaa, parhaimmillaan parin tunnin jälkeen n. viisi tai kuusi vahvaa roiskausta. Itsekin nautin kovasti siitä näystä kun spermaa vain tulee ja tulee... :D

Vierailija
42/112 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseltä miesystävältäni tulee paljon enemmän kuin kenelläkään entiselläni ja minusta se on vaan huono juttu. En minä nauti siitä, että jotain sotkua on sitten joka paikassa. Alkuun kun käytimme kondomia ei niin haitannut, mutta nykyisin on vähän toinen juttu.

Ja en ole mitenkään estoinen seksin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni sii. Veikkaisin aika montaa ruokalusikallista, väh. 3. sykkiikin ihan hullun kauan aina. Ihanaa. :P

Vierailija
44/112 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpäs ole koskaan mittailut määrää mitä itseltä tulee. Riippu kovasti monesta asiasta, kuinka kauan viime laukeamisesta, kuinka kiihottunut ja myös kuinka kauan on ollut kiihottuneena jne, jne.

Jos nyt pitäisi jotain määriä alkaa arvailemaan niin ehkä yleensä pari kertaa sieltä tulee kovemmin ja loput valumalla. Onko tämä sitten keskimääräisesti vai alle, en tiedä.

Vierailija
45/112 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä oli ehkä 2-3 kertainen. Koostumuskin oli erilainen. Sellainen paksumpi ja itse asiassa aika kauhea nieltävä - takertui suuhun. Toisaalta eipä valahtanut lakanalle niin helposti kun mieheni sperma.

Vierailija
46/112 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tuon teelusikallisen verran mullakin tulee yleensä. Määrä vaihtelee hieman, jos edellisestä ejakulaatiosta on vähän (alle 12h) aikaa niin silloin tietenkin tulee vähemmän. Jos saa normaalia voimakkaamman orkun niin spermaa tulee tavallista enemmän.

Vierailija
47/112 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuoresta asti aktiivinen seksin saralla. Itsetyydytystä tullut harrastettua useasti päivässä murrosiästä asti tähän päivään. Sperman määrä on todella runsas, ei mahdu teelusikkaan eikä ruokalusikkaan. Sykäyksiä on 8-12 krt riipuen montako päivää ilman. Parhaimillaan tai pahimmillaan, miten sen nyt haluaa ottaa, tulee pienemmän lautasen pohjan verran. Nuorenpana määrä kyllä enemmän hävetti, mutta nykyään määrän tulo jopa kiihottaa itseäni, ja usein kumpania myös.

Vierailija
48/112 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- rakastan tunnetta, kun ejakuloituun pilluun/pyllyyn pannaan uudestaan, tai mikä vielä parempaa sitä nuollaan ...ja joo, tällaista meilläpäin tehdään usein!

Vierailija
49/112 |
14.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman määrää saa lisättyä siten että runkkaat miehesi orkun aivan lähelle, et kuitenkaan siemensyöksyyn asti. Sit pidät noin tunnin tauon ja rakastelet, johan löytyy holesta mälliä, kaks "kermanegallista". Samoin isompi lasti myös lentää paljon pidemmälle ja lujempaa, jopa metrin-pari.

Asialla on uskomaton vaikutus määrään, tietty myös orkun voimakkuudella ja sykäysten määrällä.

-ei muuta kuin kokeilemaan.

ps.ois kiva kuulla kommentteja asiasta muiltakin.

terveisin: Spermagirl

Vierailija
50/112 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä tulee reilusti enemmän. Mä en tiedä millaiset lusikat teillä on mutta kyllä mulla ainakin pari ruokalusikallista tulee. Jos on pidempi aika väliä on koostumuskin ihan erilaista. Sellaista liisteriä.

Vierailija
51/112 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran runkkasin itseäni pitkin päivää, enkä kertakaan antanut itseni laueta. Illalla vaimoni kanssa mällin määrä oli ihan järjetön ja orgasmi ihan mieletön.

Vierailija
52/112 |
21.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmaskin äijä komppaa. Parin päivän aikana jos vetelee itteään "ihan melkeen orkkuun asti" niin kyllä lastia tulee pienen bussillisen verran. Käytän itte tota vetelyä ejakulaationpidättelyharjoitteluna ja omaksi ilokseni. Muija ei tykkää siitä että spege pulppuaa mutta kyynel :'( sille, joskus sitä pitää saada miehenkin merkata reviiriään.

Vierailija
53/112 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse piti oikein ml mittakupilla katsoa ja 10ml tuli lukemaksi että varmaankin aikas hyvin :P 13 kunnon purskahdusta vielä.

Vierailija
54/112 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina inhonnu spermaa...

n33

Vierailija
55/112 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen teet pyykkipojan kanssa, peiton alla? vai miten spermaninhooja onnistuu siinä touhussa nauttimaan?

Vierailija
56/112 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopeniksiä noi oli kaikki ja sperma oli jotain mitä lie litkua! ei oikeat penikset tolta näytä ja eipä pahemmin näytetty kassejakaan..miksiköhän.. :D

Vierailija
57/112 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitten paljon pokea katsellut!?

Tää on ihan oma kategoriansa!

Vierailija
58/112 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tuottaa spermaa sellaiset teelusikalliset per kerta. Osaan arvioida sen sillä kun usein imen mieheni elintä siemensyöksyyn asti. Poikakaverini on sitten toista maata. Häneltä tulee ainakin tuplamällit mieheeni verrattuna tosin ehkä mieheni sperma on paksumpaa ja siinä on enemmän makua.

Vierailija
59/112 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan spermaa ja sen makua . Poikaystäväni tulee aivan järkyttävän suuria määriä kerralla vaikka vehje on aika normaali taino onhan sekin aika paljon suurempi kuin normaali mutta sperman määrä on suuri, ihanaa jos poikaystäväni on ollut kauan laukeamatta ja tulee naamalleni, sperma peittää naamani. Luulisin että määrä vaihtelee ''innostumisen'' suuruudesta riippuen mutta en tiedä varmaksi. Monethan sanovat että isoilla kiveksillähän sitä spermaa saa mutta tuo on kyllä hölynpölyä olen sen todennut.

Vierailija
60/112 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivarmaatietoamuttaepäilen kirjoitti:

Rakastan spermaa ja sen makua . Poikaystäväni tulee aivan järkyttävän suuria määriä kerralla vaikka vehje on aika normaali taino onhan sekin aika paljon suurempi kuin normaali mutta sperman määrä on suuri, ihanaa jos poikaystäväni on ollut kauan laukeamatta ja tulee naamalleni, sperma peittää naamani. Luulisin että määrä vaihtelee ''innostumisen'' suuruudesta riippuen mutta en tiedä varmaksi. Monethan sanovat että isoilla kiveksillähän sitä spermaa saa mutta tuo on kyllä hölynpölyä olen sen todennut.

Tuo pitää paikkansa, kyllä se on se desi mikä multa lähtee. Juurikin sen takia kun puoliso härnää, antaa minun panna ottaa kullin pillusta ja ottaa suhun. Käskee läpsiä persettä, ja sanoo että nai ja taas ottaa kullin suuhunsa ja jatkaa näin pitkään, jotain puolisentuntia, sitten antaa armoa ja antaa takaapäin samalla läpsin persettä. Kun tulen niin spermani tulee paineella ja se määrä on noin desi, mistäkö tiedän? kun ruikin spermat kasvoille ja rinnoille, siitä olen huomannut määrän. M