Siemennesteen määrä
Hei,
Suurena isojen siemensyöksyjen ystävänä tiedustelen, minkälaisia määriä teidän miehillänne siemennestettä tulee ejakulaatiossa? Tieteellisten lähteiden mukainen keskimääräinen 2-5 ml (teelusikallinen) kerta-ejakulaatiossa on kovin pieni määrä tuota ihanaa ainetta. Mutta juuri tuollaisen keskivertomäärän oma keskivertomieheni tuottaa... Muilla samankaltaisia määriä/pienempiä/suurempia? Saakohan tuota lisättyä mitenkään?
Kommentit (112)
Olen ollut nuoresta asti aktiivinen seksin saralla. Itsetyydytystä tullut harrastettua useasti päivässä murrosiästä asti tähän päivään. Sperman määrä on todella runsas, ei mahdu teelusikkaan eikä ruokalusikkaan. Sykäyksiä on 8-12 krt riipuen montako päivää ilman. Parhaimillaan tai pahimmillaan, miten sen nyt haluaa ottaa, tulee pienemmän lautasen pohjan verran. Nuorenpana määrä kyllä enemmän hävetti, mutta nykyään määrän tulo jopa kiihottaa itseäni, ja usein kumpania myös.
Kyllähän asia niin on että me miehetkin olemme yksilöllisiä.
Minullakin tulee runsaasti spermaa ja olen ylpeä siitä, nuoruudessani naisilla sana levisi ja olin haluttu.
Nykyäänkin naimisissa olevana ei ole satsit pienentynyt, kun on viikonkin runkkaamatta ja naimatta niin kyllä sitä spermaa tulee paljon.
tuo kahvilautasillinen oli hyvä vertauskuva.
se on vaan niin yksilöllistä kun nain vaimoani ja laukean niin ei ne spermat pillussa pysy.
Kyllähän sitä spermaa sieltä pillusta reisille valuaa kun hän kylppärille kävelee, eikä ole mielestäni ole väljä.
No miksi minä tämän otin kirjoittaakseni johtuu siitä, että.
-on paksumunaisia miehiä
-pitkä ja paksumunaisia miehiä
-pienirintaisia naisia
-isorintaisia naisia
-tiukkapilluisia naisia
-väljempiä naisia
-rumia miehiä
-rumia naisia
Tekeekö nämä seikat meistä parempia tai huonompia ihmisiä?, esimerkiksi sanon kauneus on katsojan silmissä. Ihminen on sellainen millaiseksi hänet on luotu.
Mä vedän käteen 3-7krt päivässä ja joka kerta tulee ainakin toi teelusikallinen:) Jos olen 3-4päivää runkkaamatta ni sit tulee kyll yli ruokalusikallinen ja spermaryöppyjä noin 7-8!!!
Kokeilin joskus testosteroniboosteria nimeltä Tribilus Terrestis , siis sen piti nopeuttaa lihaskasvua! Mulla ei vaikuttanut muuta kuin lisäsi sperman määrää tuntuvasti, vaikka vedin joka päivä käteen ni aina tuli ruokalusikallinen ja sitten ku olin käyttänyt tota tribilus terrestistä ja olin 10päivää runkkaamatta ja sen jälkeen runkkasin ni huh huh:) Spermaa vaan tuli ja TULI ainakin 10nykäystä ja määrä jotain 0,5 - 1desilitra!!!
Siis mullahan tulee parhaimmillaan puoli litraa. Runkkaan itseäni ihan huulille, kymmeniä kertoja päivässä. Siis lähes yhtenään. parin kolmen päivän vetelyn jälkeen lähte lasti kuin tykin suusta, paksu valkoista ja sykäysiä tulee 15 - 20:een. Mulla on varsin lyhyt veijari, noin 13 cm työkunnossa. Johtuiskohan siitä että paukku on niin kova kun ei mee oimia putkessa hiippailuun. m 45
Tapailin nuorempana yhtä rouvaa. Silloin tällöin päästiin asialle. Hän käytti pillereitä, joten laskin sisään. Sanoi, että on ihanaa, kun jälkeenpäin tuntuu, kun valahtaa ja housut tulee märiksi.
Runkkaan vähintään kerran päivässä ja nussin vaimoa miltei jokapäivä, aina sitä tulee varmaan pari rkl kunnon tavaraa:) vaimoki oli paksuna 2 viikkoo siitä ku jätti pillerit:)
Jeppis_85
Mulla ei tuu yleensä runkatessa kuin teelusikallinen ja korkeintaan sanoisin ruokalusikallinen vaikka panisi pitkäänkin. Enemmän saisi kyllä tulla joten jos jollain on toimivaa tapaa lisätä spermaa niin vinkkejä otetaan vastaan
Se on poijaat niin että vaik tulis kourallinen muttaku ei siin ole kaikki sitä spermaa siin on liukasteitaki mukana ja jos ei spermanlaatu ole hyvä ei tuu akka paksux ei sitte millää.
Kattokaas ei se määrä vaan se LAATU kun pelkästään YKSI siittiö voi tehda paksux ei enempää!
Jos runkkaan 3min ja tulee, niin on paksua, vähän ja ei lennä. Jos runkkaan kolme tuntia, niin on juoksevaa, paljon ja lentää. Joskus olen ampunut sängyllä selälläni maaten pääni yli päätyseinään ja roiskahti vielä seinästä. Aika siis vaikuttaa.
HAH HAH on teillä TAAS jutu mitä on merkitystä vaikka tulis mälliä tonni tolkulal jos sieltä ei tuu yhtään ainoota siittiötä??
Semmosia tyhjäpusseja nää runkkarit just on ei siis mikään ihme että naivat kaikkea missä reikä on kun kukaan ei tuu raskaaksi,vehkeet pitäs tommosilta pois leikata etteivät jokaista perhettä pääse rikkomaan.
Järki käteen jo haahuilijat!
Siemennesteen määrän lisääminen - http://su.volume500.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=748b7710 Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
Määrällä ei ole mitään väliä jos vain on tarpeeksi hyvälaatusia siittiöitä
Seksikäs keskustelun aihe. Oma kokemukseni on, että kaikki naiset ainakin tykkää katsoa, kun mies laukeaa. Siksi olisi kiva kun tulisi paljon ja lentäisi kauaksi.
Jos tykkää oikein isosta määrästä spermaa kerralla, niin sitten ei oikein auta muu kuin ottaa petiin useampia miehiä kerralla. Todella upeaa että on teitä spermasta pitäviä naisia, jotenkin kiihottavaa katsella kun nainen leikkii mälleillä ja on saanut kunnon lastit päälleen.
Kymmenkunta runsasta valkoista ruiskausta. Joutuu käyttämään siemenpankissa kahta semmoista pikkukuppia että mahtuu. Olisiko puolisen desilitraa?
Kymmenkunta runsasta valkoista ruiskausta. Joutuu käyttämään siemenpankissa kahta semmoista pikkukuppia että mahtuu. Olisiko puolisen desilitraa?
Ai sulle riittää ne pikkukupit? Ne on kyllä aika mitättömän kokoisia.
53ml sain tulokseksi. 104 ruiskausta tuli lensi 56m
Ihan älyttömästi. Mulla sykkii puolisen minuuttia ja tulee noin pari ruokalusikallista (olisko 30ml) ja sekin näyttää jo aika isolta lastilta. Ei kyllä lennäkään kuin noin puoli metriä.
Joskus tulee paljon ja joskus vaan kahvikupillinen...