Onko niin, että mitä kauniimpi sitä enemmän miehet lähestyvät baareissa? Nimittäin
olimme tyttöporukalla kiertelemässä baareja ja yhtä naista miehet lähestyivtät kokoajan ja me muut olimme kuin ilmaa eli miehet puhuivat vain tälle naiselle. Nainen ei mielestäni ole erityisen kaunis, toki ihan kivannäköinen; hoikka ja sporttinen. Mitkä teidän kokemuksenne asiasta ovat?
Kommentit (17)
Eikä sille tietynlaiselle vetovoimalle ole edes nimeä eikä siitä saa otetta. Joissain ihmisissä on vain Se Jokin.
Mutta yleisesti ottaen, näin rumana naisena, väitän kyllä kokemuksesta, että mitä kauniimpi, sitä enemmän huomiota. Aika monilla kombinaatioilla olen ulkona ollut ja muiden saamaa huomiota tarkkaillut.
ehkä ennemmin sellaista tavallisen näköistä naista on helppo lähestyä. Lisäksi paljon hymyilevä, rento, naisellinen nainen herättää paljon kiinnostusta.
minkä näköinen mies ITSE on; jokainen spede yrittää kyllä sitä kaunotarta.
Mullakin on yks kaveri, joka on oikeasti tosi kaunis. Olenpa hänen kanssaan sitten missä tahansa (pikkubaarissa tai isommassa) kaikki miehet tulevat aina juttelemaan hänelle. Ja ystäväni ei mielestäni ole kuitenkaan mitenkään helposti lähestyttävän oloinen, ei juuri hymyile, ei katsele ihmisiä, vastailee lyhyesti jos joku tulee juttelemaan.
Itse olen mielestäni enemmän sosiaalisempi ja iloisemman näköinen, enkä kovinkaan ruma minäkään.
No, sitten kun olen erään toisen ystäväni kanssa liikenteessä, miltei kaikki iskuyritykset kohdistuvat minuun. Ja rehellisesti sanottuna, olen kauniimpi kuin tämä ystäväni.
tämän totesin kerran tyttöporukalla viihteellä ollessani.
Pari miestä ohimennen heitti "mitäs tytöt" -repliikin. Pari kaveriani vilkaisivat miehiä mitään sanomatta ja yksi heitti pirteän "Hyvin menee ja aina vaan ilta paranee" -kommentin niin johan sai huomiota. Siis että keskustelua syntyi puolin ja toisin (vaikka ne sormukset oli sormessa useammalla ja kukaan ei varsinaisella isku-meiningillä siinä sitten ollut).
Eli varmastikin tyttöporukka jo itsessään herättää miesten mielenkiinnon, mutta se kunkin henkilön "sosiaalisuus-aste" sitten painaa aika paljon.
No tämä tietty minun mielipide naisena. En tiedä, mikä se miesten "oikea" mielipide sitten on.
ole mitenkään kaunis,päin vastoin on haukuttu monesti rumaksikkin,mutta aina tulee joku tyyppi ravintolassa viereen istumaan..olen blondi ja hoikka niin oon aatellu että miehet pitävät mua helppona nakkina ja siksi tunkevat seuraan..vaikka oisin oman mieheni kanssa baarissa ei se estä miehiä,aina on joku puristamassa pyllyä yms Itse tykkäsin olla rauhassa ja monesti tulee kyllä miehille tylysti sanottuakin=)
sellainen tavallinen, nätti ja naisellinen, joka on iloisen ja ystävällisen näköinen.
Naisen pituus karsii miehiä (nimim. 177 cm), mutta ei ole sinänsä este.
Superkaunis pelottaa ("tottunut antamaan pakkeja", sanoi miespuolinen kaverini joskus), ja monesti kaunis on oppinut pitämään naaman vähän torjuvana, että saa olla kohtuullisen rauhassa.
Sitten tietysti selvä rumuus (todella huono iho ja hiukset, vääränlainen lihavuus, telttamainen ruma vaatetus jne...) karkoittaa.
tässä se avainsana. Olen kaunis nainen, mutta silloin kun olin 10 kiloa hoikempi, miehet tulivat koko ajan yrittämään.
tietysti esim. ilmaiset taksikyydit on ihan kivoja kun suunta on sama.
Että jos on tosi kaunis ja viimisen päälle laitettu, niin usein voi olla tosi koppavan oloinen, ja ei sellaselle mennä juttelemaan.
Mutta jos on vaikka ihan ok näkönen, ihan tavallinenkin tytsy, mutta on sellanen hieman kulmien alta tyylinen katse hymyhuulessa, niin johan on miehet kimpussa.
Testasinkin kerran ja kyllä se pätee. Laskin vain hieman leukaa alaspäin, ja hymyilin ihan pikkusen vain, ja näytin olevani hyvällä päällä, niin johan oli kohta moikkaajia ja tanssiin hakijoita!
Ja se on tärkeetä että kun joku sattuu vilkaseen kohti, niin heti hieman isonnat silmiä niinku säikähtäsit ja hymyilet ikäänkuin tervhdykseksi, niin se saa miehen kiinnostuun :)
;)Vinkkejä vinkkejä ku on vast ikään tää testattu hyvällä menestyksellä :D
että miten käyttäytyy. Siis hymyilee, jutteleeko jne. Olemalla itsensä ja mukana jutussa riittää hakijoita.
Oma ukko sanonut että miehet yrittää sitä "tavallista" koska se on semmonen jolta ainakin irtoaa.
Mutta kun ajattelee että baarin kaikki ukot yrittäisi sitä yhtä ja samaa lyyliä, niin ei se kohta kelpuuttaisi niitä miehiä, sehän saa alkaa jo valkkaamaan!! ;)
Kyllä mää sanon että hyvännäköset ukot kiinnostuu niistä "joita muut tavikset ei lähe yrittämään" ja siitä se lähtee jakaantumaan saaliit.
Tottakai persoonat vaikuttaa: joku huumori-vesku saattaa koittaa hyvännäköstä, sillä ehkä riittää torjuntaan ammukset?
Vaikka emmää tajua kuka lähtee baariin naista hakemaan jos alkaa tietosesti valkkaamaan, eikä mene jutulle reippaasti.
on sanonut, että hyvännäköiset naiset tuppaavat usein valittelemaan sitä, kuinka raskasta on olla kaunis. Se ei ole totta. Hänestä on masentavaa ja häiritsevääkin, kuinka helpoksi kauneus naiselle kaiken tekee.
ikävä kyllä. 80 kiloisena ei kukaan katsele, 70 kiloisena saan hätistellä ihalijoita ihan urakalla. Olen ihan kivannäköinen ja hiukseni ovat pitkät ja vaaleat. Tuo 10kg on ainakin minun kohdalla todella selkeä raja. On tullut huomattua kolme kertaa kun olen lihonut ja laihtunut tuon määrän.
Nyt ois taas laihduttamisen aika...
"Kauniita eivät miehet uskallla lähestyä" -fraasi on ihan legendaa. Paitsi ei miehet mitään vittumaisen näköistä mököttäjää lähesty, oli kaunis tai ruma.
meikkaa ja olen saanut kuulla aikuisilta miehiltä että näytän ihan "heppatytöltä", siis sellaiselta joka on hulluna hevosiin ja ravaa talilla jatkuvaan. :D
JA isku yrityksiä tulee ja miehet lähestyy herkästi. En koe olevani mikää kaunotar. Hoikka ja tavis. Pitkä tukka, ja kasvon piirteet ihan ok.
Mikä lie sitten, olemus? Ehkä.
"Kauniita eivät miehet uskallla lähestyä" -fraasi on ihan legendaa. .
Itse olen sen näköinen, etteivät miehet uskalla lähestyä (enkä mökötä). Muutama on sen myöntänytkin, kun olemme tutustuneet muissa ympyröissä. Ne, jotka ovat lähestyneet, ovat yleensä yltiöitsevarmoja tapauksia.
Jostain syystä viehätän hirveästi myös nörttejä, jotka eivät tietenkään tule omin päin juttelemaan, mutta jos juttelen jostain syystä heille, kulkevat perässä kuin koiranpennut. Hellyttävää, muttei kauhean seksikästä.:D
Ystäväsi näytti siltä, ettei ilkeile tai torju suoralta kädeltä miehiä. Mietipä nyt, onhan se miehelle aina riski mennä puhumaan täysin vieraalle naiselle. Nainen voi reagoida ihan miten vaan, vaikka nauraa päin naamaa tai kääntää selän.