G: pituutesi ja "ihannekokosi" ja nykyinen kokosi (vaatekoko)
Vaatekoko siksi että paino kertoo niin vähän kun ei tiedä onko se lihaksia vai läskiä.
Kommentit (37)
ei edes suuresti pitene mentäessä vaikka koosta 39 kokoon 42.. Eli muuten housut kyllä levenevät mutta lahkeet ainakin minulle ihan yhtä lyhyet (vastasin jossain olevani 175 ja kokoa 40). Onneksi pitkiä lahkeita joissain malleissa sentään on. Tuulipuvuissa ei niinkään :-(
mutta muista houusita juuri ei ja paidoista ei ollenkaan.
mutta muista houusita juuri ei ja paidoista ei ollenkaan.
löytyy extra longeja suoria housuja, samoin Your Facelta.
ihannekoko varmaan 34, ja oma kokoni XS/34.
Vaatekoko vaihtelee vaatteesta riippuen 34-38, varmin valinta olisi 36. Tissit ovat aika isot, joten vaatteiden istuvuus vähän vaihtelee.
haluaisin olla kokoa 40 tai vähemmän.
takapuoli on liian iso mielestäni.
Itse olen 165cm ja painan 77kg ja vaatekokoni on 44, sekä ala- että yläosissa. Liivikoko D80.
Ihanne olisi 38, mutta silloin painan max n. 60kg.
164/62/38. Alle 60kg menee jo niin luikun nakoiseksi
Haluaisin olla taas kokoa 40, jota olin muutama vuosi sitten, tai edes 42. Koosta 36-38 en kyllä välittäisi, tuntisin itseni varmaan pikkulapseksi, koska olen aina ollut kookas.
168cm.. ihanne koko se 36 joka oli ennen raskautta. Nyt synnytyksestä 2kk ja koko 42-44 :(
Viidennen synnytyksestä nyt 3kk ja kiinteyttä tarttis enemmän.
Ihannepaino olis 50kg.
vaatekoko nyt 40, mutta se on hitusen tiukka...
Ihannekoko 38-40
ihannekokoni housuissa 38, yläosissa 36-38.
Tällä hetkellä nuo koot sopii, joten ei valittamista.
ihannekoko on 32-34 ja paino 49-50kg
pituus 164cm vaatekoko tällä hetkellä 32-34 ja tahtois olla kokoa 36... Mä olen ihan hirveä riuku, enkä käsitä yhtään miten joku voi ylipäätään haluta olla näin tikkulaiha... (viitaten siis osaan suunnillen samanmittaisten vastauksista...)
Vähän vaatteen mallista riippuen. Näkisin että olen aika ihannekoossa.